تبلیغ رپورتاژ

راهنمای انتخاب کفش بر اساس نوع شلوار

تقویم فارسی اندروید
راهنمای انتخاب کفش

لباس پوشیدن مانند یک پازل پیچیده به نظر می‌رسد. شما لازم است قطعات مختلف را در کنار هم بچینید و به این موضوع فکر کنید که آیا همه قطعات با یکدیگر متناسب هستند یا خیر. وقتی صحبت از مد می‌شود، قوانین سفت و سختی در این زمینه وجود ندارد. آنچه مهم است راحتی شما در هنگام پوشیدن لباس‌هاست. بااین‌حال، برخی از لباس‌ها با یکدیگر بهتر ست می‌شوند. این امر به‌ویژه در انتخاب کفش صادق است. مطمئن نیستید که با شلواری که در نظر گرفته‌اید، چه کفشی مناسب است؟ اشکالی ندارد. ما اینجا هستیم که به شما کمک کنیم بر اساس نوع شلوار خود، مناسب‌ترین کفش را انتخاب کنید. بنابراین، در ادامه با ما همراه باشید.

نحوه انتخاب کفش بر اساس نوع شلوار

اکنون‌که به مدل‌های مختلف کفش و بوت فکر می‌کنید، به کدام‌یک از آن‌ها علاقه دارید؟ آیا در هنگام انتخاب کفش برای پوشیدن با سبک‌های مختلف شلوار، گزینه‌های درست یا غلط وجود دارد؟ در ادامه با ما همراه باشید و با نحوه انتخاب کفش بر اساس نوع شلوار آشنا شوید. همچنین، لازم است بدانید انواع کفش مردانه و زنانه اورجینال و همچنین، بوت و نیم بوت برند تیمبرلند انتخاب مناسبی برای انواع شلوارها هستند. شما می‌توانید محصولات timberland اصل را از سایت نمایندگی آن با قیمت مناسب تهیه کنید.

به تعادل فکر کنید

درست مانند بقیه دیگر قطعات لباستان، هماهنگی کفش با شلوار شما به تعادل بسیار وابسته است. برای مثال، اگر شلوار پالازوی پهن، آزاد و گشاد می‌پوشید، می‌توانید کفش‌های درشت‌تری را با آن بپوشید. در مقابل، اگر شلوار باریک و تنگ را انتخاب کرده‌اید ممکن است بخواهید برای کفش‌های خود نیز از همین سبک استفاده کنید.

از پایین به بالا شروع کنید

انتخاب کفش

در انتخاب کفش بر اساس نوع شلوار ممکن است فکر کردن به طرزی دیگر برای شما آسان‌تر باشد. بنابراین، در ابتدا کفش خود را انتخاب کنید و سپس به این موضوع فکر کنید که چه شلواری برای آن مناسب‌تر است. در این صورت، به‌جای اینکه در نظر بگیرید که با شلوارتان چه کفشی مناسب‌تر است، به این موضوع فکر می‌کنید که با کفش شما چه شلواری تناسب بیشتری دارد.

وقتی از لباس‌هایی که دارید خسته شده‌اید یا برای نحوه لباس پوشیدن، به دنبال الهام گرفتن هستید، این روش به شما کمک می‌کند که ترکیب‌های مختلفی از لباس‌ها را در نظر بگیرید و درنتیجه ترکیب‌های جدیدی در این مورد به ذهنتان برسد.

بهترین کفش بر اساس نوع شلوار

  • شلوار تا مچ پا

مهم است به یاد داشته باشید که شلوار تا مچ پا زمانی بهترین ظاهر خود را دارد که تا بالای مچ پا یا درست در بالای استخوان مچ پا را بپوشاند. وقتی می‌خواهید کفش مناسب را برای این شلوار انتخاب کنید لازم است بدانید ست کردن شلوار تا مچ پا با کفش‌های بلند (بوت، کفش لوفر که در این لینک به آن‌ها اشاره شده است، و غیره) بهترین انتخاب است. همچنین، توصیه می‌کنیم که مدل‌های متنوعی از کفش‌ها از کفش تخت تا پاشنه‌بلند را با این نوع شلوار بپوشید تا درنهایت بهترین انتخاب را داشته باشید. شلوارهای تا مچ پا با مدل‌های متنوعی از کفش‌ها ست می‌شوند.

  • شلوار بوت کات

شلوار بوت کات یکی از تطبیق‌پذیرترین سبک‌های شلوار است. این نوع شلوار زمانی بهترین ظاهر خود را دارد که تقریبا زمین را لمس کند اما به‌طور کامل کفش را نپوشاند. بسته به اینکه بخواهید تیپ روزمره یا رسمی داشته باشید، می‌توانید کفش‌های متنوعی را با این شلوار ست کنید. وقتی با شلوار بوت کات، کفش‌های نوک‌تیز می‌پوشید استایلی بسیار شیک خواهید داشت. بااین‌حال، شما می‌توانید با این شلوار، چکمه با قد متوسط و کفش لوفر نیز بپوشید.

  • شلوار مام استایل

شلوارهای مام استایل، مظهر راحتی هستند. اگرچه این شلوار گشاد و راحت است اما می‌توانید با انتخاب کفش صاف یا پاشنه‌دار، ظاهر ساختاریافته‌ای را به استایل خود بدهید. کفش‌های آکسفورد نیز با الهام از لباس‌های مردانه، ظاهر زیباتری به شما می‌دهند. ما پوشیدن کفش‌های نوک‌تیز و کفش‌های کوتاه را نیز با این شلوار توصیه می‌کنیم. می‌توانید شلوار مام استایل را با صندل‌های پاشنه‌دار و کت بلیزر بپوشید تا ظاهری غیررسمی داشته باشید.

  • شلوار گشاد کراپد

شلوار گشاد کراپد باید از وسط ساق پا تا درست بالای استخوان مچ پا باشد. وقتی می‌خواهید کفش مناسب برای این نوع شلوار را انتخاب می‌کنیم، توصیه می‌کنیم کفشی را انتخاب کنید که ظاهری بلندتر به شما می‌دهد یا گشاد شدن لباس شما را به حداقل می‌رساند. بهترین کفش‌هایی که می‌توانید انتخاب کنید شامل چکمه‌های تا مچ پا، کفش پاشنه بلاک، کفش میول و کفش نوک‌تیز پاشنه‌دار هستند. اگر برای این استایل می‌خواهید از چکمه استفاده کنید بهتر است چکمه همرنگ شلوار را انتخاب کنید. بوت همرنگ شلوار، بهترین گزینه برای ایجاد استایل ساده است.

  • شلوار تنگ
شلوار تنگ

برای اینکه بتوانید شلوار تنگ را با مدل‌های بی‌شماری از کفش ست کنید، مهم است شلواری بپوشید که تا مچ پا یا کمی بالاتر از آن باشد. برخی از کفش‌هایی که می‌توانید با این نوع شلوار بپوشید شامل کفش‌های پاشنه‌دار، کفش‌های پاشنه‌دار نوک‌تیز و نیم‌بوت‌ها هستند.

  • لگ

پیدا کردن شلوار راحت‌تر از لگ دشوار است. داشتن استایل اسپرت و پوشیدن کفش‌های کتانی و بروگ اغلب انتخاب بسیار خوبی برای لگ هستند. چکمه‌ها نیز انتخاب خوبی هستند. اگر می‌خواهید لباس ورزشی بپوشید، می‌توانید لگ را با یک مدل کفش یا کتونی برند پوما ست کنید. انواع کتونی و لباس را می‌توانید از سایت نمایندگی هر برند با قیمت مناسب بخرید. مهم است مطمئن شوید که کفش اورجینال است.

  • شلوار راسته

بیشتر کفش‌ها با شلوار راسته قابل‌ست شدن هستند. بنابراین، انتخاب کفش در این شرایط، بستگی به این دارد که می‌خواهید چگونه به نظر برسید و برای بالاتنه خود می‌خواهید چه لباسی بپوشید. کفش‌های موردعلاقه ما برای شلوار راسته شامل صندل‌های بنددار، کفش‌های نوک‌تیز، چکمه‌ها و کفش‌های کتانی کوتاه هستند.

  • شلوار دمپاگشاد

شلوارهای دمپاگشاد زمانی بهترین ظاهر خود را دارند که قد آن‌ها تا زیر استخوان مچ پا باشد یا زمین را لمس کنند. اگرچه کفش‌های کاملا تخت را می‌توان با این نوع شلوار ست کرد اما مهم است مطمئن شوید که شلوار دوخت خوبی دارد. برای این نوع شلوارها، کفش‌های پاشنه‌بلند و صندل‌های بنددار نیز بسیار مناسب‌اند.

درنهایت، اگرچه در هنگام انتخاب کفش، راحتی اهمیت بیشتری از استایل دارد. بااین‌حال، شما می‌توانید با آگاهی از نحوه انتخاب کفش بر اساس نوع شلوار، نه‌تنها کفش راحتی را انتخاب کنید، بلکه می‌توانید ظاهر شیک‌تری درنتیجه انتخاب خود داشته باشید.

اضافه کردن دیدگاه

اضافه کردن دیدگاه

برای ارسال نظر اینجا کلیک کنید

تبلیغات

دانلود برنامه آموزش آشپزی

مطالب پیشنهادی