تبلیغ رپورتاژ

دستگاه آر اف فرکشنال چیست و از کجا تهیه کنیم؟

تقویم فارسی اندروید

یکی از روش های جوانسازی که احتمالا زیاد درباره اش شنیده اید، آر اف فرکشنال ( نوع پیشرفته رادیوفرکوئنسی ) است. با گذشت عمر، پیر شدن اندام ها، بافت ها و سلول ها هم به سرعت انجام می شود، اما از آنجا که پوست انسان آشکارترین بافت بدن است، آثار پیری در این بافت، واضح تر است و می توان هر روزه آن را نظاره گر بود. به علاوه، پوست اولین سد دفاعی خارجی بدن محسوب می شود و به همین دلیل هر روز در معرض انواع صدمه های فیزیکی و شیمیایی محیطی خارجی و داخلی است پس بیشتر دچار تغییرات ظاهری مانند چین و چروک، لک، خشکی پوست و… می شود.

آر اف فرکشنال دستگاهی است که با استفاده از امواج رادیوفرکوئنسی، به رفع بسیاری از عوارض پوست و جوانسازی پوست کمک میکند. خرید دستگاه آر اف فرکشنال یا خرید دستگاه پلاسما یا خرید دستگاه کربوکسی و دیگر دستگاه های پزشکی بسیار هائز اهمیت است زیرا استفاده از دستگاه های غیر استاندارد عوارض جبران ناپذیری را می توانددر پی داشته باشد.

دستگاه آر اف فرکشنال

انواع آر اف فرکشنال

دستگاه آر اف فرکشنال از بهترین دستگاه های برای جوانسازی پوست محسوب می شود. سالهاست که پزشکان از این دستگاه برای زیبایی و جوانسازی پوست افراد استفاده می کنند. میکرونیدل و کونتراج دو شکل مدرن آر اف هستند که تاثیرشان بیشتر و عوارضشان نسبت به آر اف معمولی کمتر است.

در آر اف فرکشنال میکرونیدل یا سوزنی از سوزنهای بسیار ریز با قطر 120 میکرون استفاده می شود که تا عمق 2 میلی متری پوست نفوذ می کنند و امواج رادیوفرکانسی را به عمق پوست می فرستند. آر اف فرکشنال میکرونیدل ترکیبی از تکنولوژی آر اف و میکرونیدلینگ است که باعث تحریک کلاژن سازی می شود.

یکی از مزیتهای درمان پوست با آر اف فرکشنال این است که بعد از انجام این روش، به وضوح می توانید تغییرات پوست خود را مشاهده کنید. البته فراموش نکنیم با توجه به دستگاه های متعدد در بازار حتما برای اطلاع از قیمت دستگاه آر اف فرکشنال یا خرید دستگاه آر اف فرکشنال و یا حتی خرید دستگاه های مشابه دیگر مانند خرید دستگاه پلاسما یا خرید دستگاه هایفو به سایت های معتبر و شرکت های مورد تایید وزرات بهداشت مانند سایت شرکت ناریاتک مراجعه کنید تا از پیامدهای ناگوار ناشی از استفاده از دستگاه های غیر استاندارد مصون بمانید.

آر‌اف فرکشنال چه کاربردهایی دارد؟

  • لایه‌برداری و جوان‌سازی پوست
  • لیفت صورت بدون جراحی: با آراف فرکشنال مانند روش لیفت صورت با نخ بدون انجام جراحی، پوست صورت بالا کشیده می‌شود.
  • درمان چین و چروک‌های صورت، چروک دور چشم و افتادگی و شل‌شدگی پوست
  • لیفت پوست گردن، رفع غبغب، رفع خط خنده (خطوط کنار بینی)، کاهش چروک‌های دور لب
  • رفع تمام ناهمواری‌ها و زوائد پوستی: احیا و بازسازی لایه‌ خارجی پوست با آراف فرکشنال که موجب نرم و صاف شدن سطح پوست می‌شود.
  • بهبود رنگ و بافت پوست: درمان مشکلات مربوط به بافت پوست و منافذ بزرگ پوست
  • رفع زائده‌های پوستی، آفتاب سوختگی و لکه‌های پوستی و روشن کردن پوست صورت
  • رفع جای جوش و جای زخم
  • لیفت و بالا کشیدن پوست در تمام نواحی بدن (غیر‌صورت) مانند گردن، بالای سینه، شکم، بازوها، ران‌ها و …
  • بهبود ترک‌های پوستی‌
  • جوان‌سازی پوست دست و رفع لکه‌های قهوه‌ای روی دست
  • بهبود روزاسه و رگ‌هایی که زیر پوست صورت نمایان هستند‌.
RF فرکشنال

آیا RF فرکشنال دردناک است؟

همان طور که در متن اشاره شد این روش درمانی از سوزن‌های ریزی برای تاثیر گذاری روی لایه درم استفاده می‌کند. اما توجه داشته باشید که روش لایه برداری آر اف فرکشنال یک درمان غیر تهاجمی است و اکثر مراجعین اریتم (قرمزی)، گرما ( احساس آفتاب سوختگی ) و گزش خفیفی را در ناحیه‌ای که درمان  انجام می شود تجربه می کنند که از چند ساعت تا 3 الی 5 روز پس از درمان  ادامه پیدا می کند که با توجه به شرایط پوستی و آستانه تحمل درد هر فرد متغیر است.

اضافه کردن دیدگاه

اضافه کردن دیدگاه

برای ارسال نظر اینجا کلیک کنید

تبلیغات

دانلود برنامه آموزش آشپزی

مطالب پیشنهادی