تبلیغ رپورتاژ

در صورت نیاز فوری به پزشک در منزل اقدامی می توان انجام داد؟

تقویم فارسی اندروید

فکرش را بکنید بیمار یا فرد سالمندی در منزل دارید که در شب یا هر زمان دیگر به پزشک نیاز فوری پیدا می کند، در چنین شرایطی اولین کاری که باید انجام دهید کدام است؟ نگران نباشید زیرا می توانید با حفظ خونسردی با مراکز پزشکی تماس بگیرید تا در اسرع وقت دکتر در خانه به بیمار امداد رسانی کند.

پزشک در منزل

 آیا امکان ویزیت بیمار در منزل وجود دارد؟

همانطور که میدانید در محیط شلوغ مطب ها با چکاپ های سرپایی پزشک امکان کشف بیماری و تشخیص درست را نمی تواند به آسانی داشته باشد، وقتی شرایط ویزیت پزشک در منزل فراهم باشد نیازهای بهداشتی و درمانی با سرعت و دقت بالاتری تشخیص داده می شوند.

اما تا چه اندازه امکان ارسال پزشک در منزل وجود دارد؟ یک تیم پزشکی مجرب علاوه بر تجربه و دانش کافی باید مجهز به وسایل و امکانات مناسب برای ویزیت در منزل باشد.

خبر خوب اینکه با وجود وب سایت های معرفی دکتر در خانه بدون صرف زمان طولانی با بهترین متخصصان و پزشکان عمومی و خصوصی و … می توانیم تماس بگیریم، بعد از شنیدن شرح حال کوتاه بیمار پزشک با تجهیزات لازم بدون معطلی به منزل بیمار مراجعه می کند این امکان به طور شبانه‌ روزی فراهم آمده است و انقلابی بزرگ در درمان بیماران به حساب می آید.

چگونه به وب سایت های معرفی ارسال پزشک در منزل اعتماد کنیم؟

وقتی یک مرکز درمانی برای ارسال پزشک در منزل مجوزهای لازم را از سازمان وزارت بهداشت کشور به دست آورده باشد و با سابقه کاری مشخص تیم درمانی آماده کار باشد، به بیان دیگر صاحب اعتبار است، مطمئناً اعتماد همه متقاضیان را جلب خواهد کرد.

اما این آشنایی به واسطه وب سایت های معرفی ارسال پزشک صورت می گیرد برای همین باید بدانیم یک وب سایت معتبر چه ویژگی هایی دارد تا در مواقع اضطراری به آن اعتماد کنیم. در اینجا به مواردی از این مشخصات می پردازیم:

  •         در یک وب سایت معتبر لیست کاملی از پزشکان و متخصصان پرسنل همراه و شماره نظام پزشکی و در کل بیوگرافی مشخص و روشنی از پزشکان وجود داشته باشد.
  •         بیمار در هر ساعتی از شبانه روز قادر به رزرو نوبت به وسیله این وب سایت باشد طبعاً این تعیین وقت در مواقع ضروری بدون ایجاد معطلی برای او کمک کننده است.
  •         لیست قیمت ها به صورت شفاف در اختیار بیماران قرار گرفته باشد، این روش علاوه بر اعتماد سازی به متقاضی در تصمیم گیری های بعدی کمک می‌کند.
  •         برای رفاه حال متقاضیان دکتر در خانه باید امکان پرداخت آنلاین را تعیین کند.

 

بهترین وب سایت ارسال پزشک در منزل

خدمات پزشکی همدم به منظور تعامل بهتر با بیماران و مراجعان در وب سایت همدم اطلاعاتی را مشخص کرده است. این وبسایت مجوز وزارت بهداشت کشور به شماره ۲۲۱۷۲۴_۳ ثبت کرده است و کادر پزشکی مجرب و درد آشنا را به خدمت گرفته است. علاوه بر این لیست خدمات ارائه شده برای ارسال پزشک در منزل و سایر خدمات را در اختیار مراجعان قرار دارد. از جمله این خدمات می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1.     فیزیوتراپی، مامایی، گفتار درمانی، شنوایی سنجی و …در خانه
  2.     با ارسال پزشک در منزل با کمک گیری از پزشکان عمومی و متخصص در زمینه های مختلف
  3.     خدمات رادیولوژی و سونوگرافی در خانه
  4.     ارائه مراقبت های قبل و بعد از بستری در بیمارستان به صورت ساعتی روزانه تا بلندمدت با اعزام پرستار سالمند و بیمار
  5.     تخصیص کلی تجهیزات مراقبتی درمانی، پزشکی و پرستاری، نظارتی و …
  6.     تعیین تماس فوری در هر ساعت از شبانه روز
  7.     امکان تماس آنلاین به صورت شرح حال پیامکی
  8.     و …

 

همانطور که در این مطلب خواندید نظام سلامت با خدمات ارسال پزشک در منزل با تحولی عظیم روبرو شده است. با حضور دکتر در منزل علاوه بر سهولت دسترسی شبانه روزی به پزشک از ابتلای بیمار به بیماری های جدید جلوگیری می کند. اما وب سایت های معرفی ارسال پزشک در منزل زیرساخت ارائه خدمات را بر عهده گرفته اند تا در صورت نیاز فوری ما به پزشک در منزل پاسخگوی نیاز مان باشند. لازم به ذکر است، همانطور که آنها توانسته اند با شفافیت و خدمت اعتماد ما را جلب کنند، ما هم باید در فراهم آوردن محیطی امن برای حضور دکتر در منزل کوشا باشیم.

اضافه کردن دیدگاه

اضافه کردن دیدگاه

برای ارسال نظر اینجا کلیک کنید

تبلیغات

دانلود برنامه آموزش آشپزی

مطالب پیشنهادی