اخبار بين الملل اخبار پزشكي و بهداشتي اخبار داغ

دختري كه قادر است با چشمانش بيماري افراد را تشخيص دهد!

يک دختر روس ادعا مي‌کند با اشعه‌اي که در چشمانش وجود دارد، به راحتي مي‌تواند اعضاي داخلي بدن انسان‌ها را ببيند و گاهي بهتر از خود پزشکان مشکل بيماران را تشخيص دهد...
تقویم فارسی اندروید
يک دختر روس ادعا مي‌کند با اشعه‌اي که در چشمانش وجود دارد، به راحتي مي‌تواند اعضاي داخلي بدن انسان‌ها را ببيند و گاهي بهتر از خود پزشکان مشکل بيماران را تشخيص دهد…
چشم

به نقل از شبکه سلامت، «ناتاشا» در سال 1987 در مسكو به دنيا آمده و هم اكنون در مركز بيماري‌هاي خاص بيمارستان مسكو مشغول كار است.

او در برابر نگاه‌هاي ده‌ها پزشک متخصص و دانشمند ماهر که براي مشاهده توانايي او به روسيه رفته بودند، گفت: «كنار مادرم در خانه نشسته بودم که ناگهان فهميدم چشمانم جور ديگري مي‌بيند. در کمال حيرت متوجه شدم مي‌توانم اعضاي داخلي بدن مادرم را ببينم، بعد هم بلافاصله به او گفتم که اعضاي بدنش در چه حالتي هستند و چطور کار مي‌کنند.

از آن به بعد ديگر چشم‌هاي من به حالت عادي بدن انسان‌ها را نمي‌بيند، چون مي‌توانم براي چند ثانيه اندام‌هاي دروني بدن آنها را به صورت رنگي ببينم و حتي وضعيت آنها را تحليل کنم. من خودم نام اين نوع نگاهي که دارم، ديد پزشکي گذاشته‌ام.» ناتاشا دمکينا در سال 2003 به لندن دعوت شد و در پي آن به نيويورک و توکيو هم سفرکرد.

براي اثبات درستي گفته‌هاي ناتاشا، جمعي از پزشکان روسيه تصميم گرفتند آزمايش‌هايي روي او انجام دهند. آنها از اين دختر جوان خواستند تا هرچه در معده يکي از پزشکان حاضر مي‌بيند، روي کاغذ نقاشي کند.

چيزهايي که ناتاشا در اين آزمايش مي‌کشيد و ادعاهايي که مي‌کرد، بسيار حيرت‌آور بود. او در نقاشي جاي زخم معده دکتر را به خوبي نشان داده بود و در جواب پزشکي که اصرار داشت يکي از افراد حاضر مبتلا به سرطان معده است، پاسخ داد که فقط چيزي شبيه يک کيست را در معده او مشاهده مي‌کند. البته هميشه هم تشخيص‌هاي اين دختر نوجوان درست از آب درنمي‌آيد.

گردآوري: گروه7 گنج

www.7ganj.ir

اضافه کردن دیدگاه

اضافه کردن دیدگاه

برای ارسال نظر اینجا کلیک کنید

تبلیغات

دانلود برنامه آموزش آشپزی

مطالب پیشنهادی