ازدواج سلامت سلامت جنسي و زناشويي

توصیه هایی برای داشتن روابط جنسی بهتر و افزایش قدرت جنسی زوجین

تقویم فارسی اندروید

روابط جنسی می تواند همواره لذت بخش ترین و در عین حال استرس زا ترین تجربه ای باشد که با آن مواجه هستید. زمانی که ما فردی را پیدا می کنیم که بعنوان شریک خود هم از نظر جسمی و هم از نظر روانی برایمان جذاب است جدا از غریزه های حیوانی و جذابیت های شهوانی احساس پیچیده ای را در خصوص وی تجربه می کنید که می تواند برایتان جالب باشد. عوامل بسیاری در ایجاد یک رابطه جنسی خوب می توانند تاثیر بگذارند. در این مقاله از 7 گنج قصد داریم توصیه هایی در خصوص داشتن روابط جنسی بهتر و افزایش قدرت جنسی زوجین به شما ارائه دهیم تا بتوانید به کمک آن ها تجربه ی بهتری در داشتن یک رابطه جنسی خوب داشته باشید.

5 توصیه برای داشتن روابط جنسی بهتر

برخی از ویژگی های فیزیکی و سلامت شما می تواند برای داشتن روابط جنسی بهتر تاثیر مستقیم بگذارد. شما در حین رابطه جنسی فعالیت های فیزیکی مختلفی را انجام می دهید و بخش های متنوعی از بدن تان درگیر می شوند. سیستم قلبی و عروقی و همچنین عضلات به شدت در این روند درگیر می شوند. قلب سالم و عروق فعال و همچنین قدرت عضلانی بالا می تواند در داشتن روابط جنسی بهتر به شما کمک کند. در این مقاله با ما باشید تا برخی از توصیه های سلامتی و استقامتی را برای تجربه روابط جنسی بهتر به شما بگوییم.

مقالات مرتبط:

  1. قلب برای استقامت

اگر در حین روابط جنسی اولین چیزی که متوجه آن می شوید تنفس شدید و یا تعریق تان است این بدان معناست که  قلب شما در حین روابط شما را به خوبی همراهی نمی کند. باید تمریناتی برای عملکرد بهتر قلب تان و درنتیجه بالا بردن سلامت کلی بدن تان انجام دهید تا بتوانید روابط جنسی بهتری را هم تجربه کنید. تمرینات قلبی مانند دویدن، طناب زدن، شنا و دوچرخه سواری سبب می شود که استقامت هوازی قلب تان بیشتر شده و دیرتر خسته شوید. به علاوه باید وزن تان را هم مدیریت کنید و اجازه ندهید اضافه وزن عملکرد قلب تان را دشوار کند.

در ادامه توصیه هایی در خصوص تمرینات گفته شده و میزان زمان آن ها برایتان داریم.

  • دویدن: 10 تا 20 دقیقه در روز
  • طناب زدن: 5 تا 20 دقیقه در روز
  • شنا کردن: 30 دقیقه در روز
  • دوچرخه سواری: 30 دقیقه در روز

توجه داشته باشید که قبل و بعد از تمرینات بدن تان راگرم کنید. فراموش نکنید که در این تمرینات هدف اصلی بهبود عملکرد قلب تان است. پس در حین تمرینات سعی در بیشتر کردن تایم یا مسافت پیموده شده داشته باشید تا قلب تان همواره روند سعودی بهتری داشته باشد.

  1. افزایش قدرت جنسی از طریق کار کردن روی عضلات

چیزی که بهتر است روی آن تمرکز داشته باشید استقامت عضلانی و عملکرد بهتر آنهاست. عضلاتی مانند عضلات ران ها و شکم و ستون فقرات بیشتر در روابط جنسی دخالت دارند. می توانید با برخی تمرینات مختلف قدرت آن ها را تثبیت کنید. به علاوه پاها هم نقش موثری در این روند دارند. به خصوص ایستادن در حین روابط با پاهای ضعیف برای تان دشوار خواهد بود. همچنین بهبود عملکرد زانو نقش موثری دارد. در ادامه چند تمرین به شما پیشنهاد می کنیم که می تواند این عضلات را قوی تر کند.

  • اسکات هالتر جهت افزایش توان پاها

اسکات هالتر سنگین:  این تمرین به خصوص اگر حس می کنید که پاهای ضعیفی دارید یا هنگام ایستادن کم می آورید به دردتان می خورد. کافی است در ورزشگاه با فرم مناسب قرار گرفته و از وزنه های متناسب با اندام تان کمک گرفته و 3 تا 8 بار بالا ببرید. این تمرین هم برای مردان و هم زنان مناسب است.

اسکات هالتر

  • تمرین Zercher squat

اسکات زرکر: در این تمرین به روی پشت خوابیده و سعی کنید با بدن تان یک پل بسازید. می توانید وزنه های سبک را هم روی بدن تان قرار داده و برای استقامت بیشتر از آن ها کمک بگیرید. این تمرین را 10 تا 12 بار در هر ست تکرار کنید.

اسکات زرکر

  • تمرین Glute bridge

این تمرین برای تقویت عضلات ران های شما عالیست و داشتن ران های قدرتمند موجب افزایش قدرت جنسی شما می شود. می توانید در هر ست 10 تا 15 بار تمرین را انجام دهید.

می توانید برای تمرین بیشتر تعداد ست ها را بیشتر کرده و تکرار را همان 10 تا 15 بار نگه دارید.

تمرین Glute bridge

  • تمرین Hyperextensions

این تمرین برای تقویت ستون فقرات و استقامت بیشتر در این ناحیه توصیه می شود. می توانید این تمرین ها را در بسیاری از سالن های ورزشی و حتی خانه ها انجام داده و امکانات خاصی نمی خواهد. کافی است روی یک سطح شیب دار قرار گرفته سعی کنید خم شود. می توانید از بلندی صندلی استفاده کنید یا با چند پشتی ارتفاع آن را بیشتر کنید. توصیه می شود این تمرین را 2 تا 3 ست و در هر ست 10 تا 12 بار تکرار کنید.

تمرین Hyperextensions

  • تمرین Ab wheel rollout

این تمرین نیز برای تقویت عضلات شکم توصیه می شود. انجام آن نیز به راحتی امکان پذیر است. با انجام این تمرین روابط جنسی بهتر را تجربه کرده و دیرتر خسته می شوید و باعث افزایش قدرت جنسی شما میشود. انجام سه ست از این تمرین توصیه می شود.

افزایش قدرت جنسی

  • تمرین Cross body crunch

با انجام این تمرین می توانید استقامت خود را برای دیرتر خسته شدن و قوی تر بودن کلی بدن تان بالا ببرید. 2 تا 3 ست این تمرین توصیه می شود.

بهتر است ترکیب این تمرینات را برای 2 تا 3 بار در هفته انجام دهید.

  1. افزایش قدرت کلی بدن و در نتیجه افزایش قدرت جنسی شما

اینکه قدرت بدنی بالایی داشته باشید نقش به سزایی در داشتن روابط جنسی بهتر و افزایش توان جنسی شما دارد. بهتر است اگر حس می کنید دچار ضعف بدنی هستید یا زودتر از حد تصور خسته می شوید خودتان را تقویت کرده و قدرت بدنی تان را بالا ببرید. در ادامه برای بالا بردن قدرت بدنی ورزش هایی به شما توصیه می شود.

ورزش Plank

  • ورزش Plank

شنا رفتن در بالا بردن قدرت بدنی نقش بالایی دارد. برای تمرین Plank  روی زمین به شکم خوابیده و سعی کنید به کمک دست ها و بازوهای تان بدن تان را از زمین جدا کنید. سپس روی پنجه پا قرار بگیرید. در این حالت ساعدتان کاملا روی زمین قرار گرفته و وزن تان را تحمل می کند. اگر شنا رفتن را تازه شروع کرده اید این تمرین در ابتدا مناسب است. سعی کنید کمی در این حالت مانده و بعد تا نزدیک سطح زمین پایین بیایید.

روابط جنسی بهتر

  • روابط جنسی بهتر از طریق شنا سوئدی

این ورزش در تقویت ماهیچه های سه سرتان موثر است. در این نوع شنا باید کاملا روی ماهیچه های بازو خود بلند شوید. به عبارتی تنها کف دست ها و سر پنجه های تان روی زمین می مانند و وزن بدن تان کاملا روی بازوهای تان اعمال می شود.

روابط جنسی بهتر

  • بارفیکس و افزایش قدرت جنسی

این تمرین برای قوی کردن عضلات دوسر بازو و عضلات قسمت پشتی شما بسیار موثر است. اگر حس می کنید که در بلند کردن این قسمت از بدن خود از زمین مشکل دارید یا به اندازه کافی سریع و قوی نیستید این تمرین مناسب شماست. انجام 3 تا 4 ست این تمرین توصیه می شود.

این تمرینات نیز برای 2 تا 3 بار در هفته مناسب هستند.

  1. تمرینات لگن برای افزایش قدرت جنسی

لازم نیست برای انجام این تمرینات حتما به سالن بروید. این تمرین کمک می کند تا اندام جنسی قوی تری داشته باشید و خون رسانی به این قسمت ها را بهبود بخشید. این تمرینات برای مردان و زنان در شکل های متنوع وجود دارد. می توانید با یک سرچ ساده چند تمرین مناسب خودتان پیدا کنید. انجام این قسم تمرینات برای 10 تا 15 بار در هر ست و به مدت 5 ثانیه توصیه می شود.

  1. بهبود انعطاف پذیری حرکت پاها و باسن

روابط جنسی بهتر

تمرین کشش شیر موجب روابط جنسی بهتر می شود

اگر نمی خواهید در حین روابط جنسی دچار گرفتگی عضلانی شوید این تمرین مناسب شماست. این تمرین کمک می کند تا بدن نرم تر و منعطف تری داشته و راحت تر بتوانید روابط تان را به اتمام برسانید. این تمرین به قوی شدن و انعطاف پذیری بیشتر عضلات لمسی پا، عضلات امتداد چهار، کشش فلکسور هیپ و کشاله ران کمک می کند.

توجه داشته باشید که قبل از شروع تمرین ها بهتر است ابتدا کمی بدن تان را گرم کرده و بعد شروع کنید. توصیه می شود این تمرینات را در صبح یا شب یا حتی کمی قبل از روابط جنسی انجام دهید. اما بهتر است برای بازخورد بهتر این تمرینات را در لیست تمرینات روزانه خود قرار داده و به فکر تقویت عضلات کلی بدن و بهبود سطح سلامتی تان باشید.

تنها با اختصاص دادن چند ساعت در هفته به ورزش و انجام تمرینات ورزشی شانس این را دارید که قدرت جنسی خود را افزایش داده و روابط جنسی بهتری را تجربه کنید. با انجام منظم این تمرینات تنها برای چند مدت می توانید تاثیر شگفت انگیز آن را ببینید.

اضافه کردن دیدگاه

اضافه کردن دیدگاه

برای ارسال نظر اینجا کلیک کنید

تبلیغات

دانلود برنامه آموزش آشپزی

مطالب پیشنهادی