اخبار داغ اخبار و حواشي ورزشي

دادکان: فدراسیون می خواست اين تیم بازنده نشود !

دادکان دیشب در گفت و گوی ویژه خبری در حین گفت و گو با علی کفاشیان گفت: داوری که محروم شده است (محسن قهرمانی) به او گفته فدراسیون از او خواسته بوده یک بازی را دربیاورد...
تقویم فارسی اندروید

دادکان دیشب در گفت و گوی ویژه خبری در حین گفت و گو با علی کفاشیان گفت: داوری که محروم شده است (محسن قهرمانی) به او گفته فدراسیون از او خواسته بوده یک بازی را دربیاورد.

دادكان
دادكان

محسن قهرمانی البته داور مشهور و آشنایی است که آخرین بار در مسابقه پرسپولیس و سپاهان فوتبال ایران را از تصمیمات خود متاثر کرده بود.

در آن دوره زمانی علی دایی با اعلام این موضوع که قهرمانی به دلیل عدم پرداخت حق حساب به نفع سپاهان سوت زده، ادعا کرد اگر وجه لازم را برای وی کارت به کارت می کرده وی طور دیگری در این بازی قضاوت می کرده است.

اما حرف های محمد دادکان در برنامه شب گذشته هماهنگ شده نبوده است چرا که قهرمانی به تازگی محرومیت خود را پشت سر گذاشته ویک بازی را در لیگ برتر نیز قضاوت کرده است.

او که بعداز جنجال دامنه دار پارسال به دنبال آرامش خاطر برای ادامه کار داوری است، احتمالا این حرف ها را به حالت درد دل و در دوران محرومیت با دادکان مطرح کرده است.

از شب گذشته هواداران فوتبال درباره مسابقه ای که از قهرمانی خواسته شده بوده آن را در بیاورد گمانه زنی می کنند و بیشترین احتمال نیز پیرامون بازی پرسپولیس ـ سپاهان معروف است.

قهرمانی پنالتی مشکوکی را برای سپاهان اعلام کرد اما در شرایطی که به این داور دستور داده شده سکوت کند و حرفی به زبان نیاورد یکی، دو عضو جامعه داوری کدهایی از بازی مورد اشاره دادکان به “ورزش سه” می دهند.

یکی از کمک داوران سابق فوتبال ایران به خبرنگار ما گفته است البته حرف آقای دادکان قابل اثبات نیست اما این اتفاق رخ داده است و همه می دانند که دادکان دروغ نمی گوید. به گفته وی مسابقه مورد اشاره 5 سال پیش و در هفته های آغازین لیگ در ورزشگاه آزادی بین دو تیم تهرانی برگزار شده است. مسابقه پرگل و جذاب که تماشاچی زیادی را به ورزشگاه آزادی کشانده است. به گفته وی در آن مسابقه از قهرمانی خواسته شده بوده که یکی از دوتیم بازنده بیرون نیایند.

اعلام جزییات این بازی در این ماجرا شاید احتیاج به دخالت نهادهای بالای دستی داشته باشد اما جالب اینجاست که این محسن قهرمانی است که باز در کانون جنجال ایستاده است. لابد خاطرتان هست که او در بحبوحه داستان خود و پرسپولیس و در روزهای احتمال محرومیتش اعلام کرده بود چیزهایی می داند که اگر بگوید، سنگ روی سنگ بند نخواهد شد و احتمالا منظور قهرمانی همین اتفاق نیز بوده است. اتفاقی که به طور غیرمستقیم از زبان وی مطرح شده و البته احتمالا خود وی در شرایط امروز دوست نداشته در این باره چنین افشاگری بزرگی صورت بگیرد.

گردآوری و تنظیم: گروه ۷ گنج

www.7ganj.ir

 

منبع: ورزش سه

اضافه کردن دیدگاه

اضافه کردن دیدگاه

برای ارسال نظر اینجا کلیک کنید

تبلیغات

دانلود برنامه آموزش آشپزی

مطالب پیشنهادی