تبلیغ رپورتاژ

خرید گل برای مناسبت های خاص

تقویم فارسی اندروید
گل برای مناسبت های خاص

بعضی روزها در تقویم وجود دارد که هر سال مارا وادار می‌کنند به سمت بازارها برویم، چیزی بخریم و به کسب که برایمان محبوب است هدیه دهیم. این کار بسیار جذاب است و ماجراجویی دل بردن از عزیزان بر جذابیتش می‌افزاید. حالا تصور کنید در طول سالیان دراز این کار را تکرار کنید. در روزهایی مانند، روز مادر، روز پدر، سالگرد ازدواج، تولد و حتی روز معلم که می‌توانند سالیان سال تکرار شوند؛کمبود سوژه برای هدیه گرفتن ما را به دام می‌اندازد. اینجا یک پیشنهاد بی‌نظیر وجود دارد که کار را برای همیشه تمام می‌کند و آنهم خرید گل است.

هدیه کردن گل یک بازی برد-برد است. گل یک هدیه استثنایی است. حتی سخت سلیقه‌ترین افراد هم با گرفتن گل به وجد می‌آیند. گل‌ها انسان را جادو می‌کنند و طبق بررسی دانشمندان در بیشترمواقع و تمام موقعیت‌ها؛ اعم از شادی و غم؛ واکنش افراد به گرفتن گل، لبخند است. خرید گل و گیاه دیگر فکر نمی‌خواهد و انسان را از قید و بند بازار گردی رها می‌کند. گل کادو دادن یعنی: کمترین زحمت با بهترین نتیجه.

چرا گل بهترین انتخاب برای مناسبت‌هاست؟

گل‌ها از طریق رنگ، بو و شکل خاص‌شان؛ هورمون های دوپامین، سروتونین، و اُکسی‌توسین آزاد می‌کنند و این باعث می‌شود روحیه مخاطب را شادی و طراوت فرا بگیرد. بسیاری از گل‌ها معنای نمادین دارند که آنها را به بیش از یک هدیه معمولی روزمره تبدیل می‌کند. برای هر مناسبت گل درخور همان مناسبت را وجود دارد. مناسب‌های ویژه یک رهاورد ویژه به همراه دارند. خرید هدایای کاربردی ممکن است همراه با دردسر باشد. لباس ممکن است اندازه نشود. کالای دکوری ممکن است با سلیقه جور نباشد و اقلام دیگر هر کدام به نسبت کاربرد؛ ممکن است آنطور که باید به کار نیاید، یا حتی فرد مخاطب آنرا قبلا تهیه کرده و ما نمی‌دانیم. اما گل شاید به طور خاص کاربردی نباشد اما مهم‌ترین تاثیرش ایجاد لبخند است و اینکه یاد شما را تا مدت‌ها در ذهن گیرنده زنده نگاه می‌دارد.

پیشنهاد ویژه

یک دهه قبل خرید اینترنتی گل و گیاه در ایالات متحده آمریکا کلید خورد و پس از آن این سبک خرید به تمام دنیا سرایت و از مرزهای کشور ما نیز عبور کرد. در کشور ما نیز بازار و فروشگاه اینترنتی گل و ‌گیاه وجود دارد. که در زمان مناسب و با بهترین کیفیت شما را از رنج خرید برای مناسبت‌های خاص آسوده می‌کند. یک خرید کم دردسر و اغلب مقرون بصرفه، امکان یک انتخاب مناسب و متنوع و اصولی با دنیایی از رنگ‌ها برای شما فراهم شده است آنهم با چند کلیک ساده. برای خرید محصولی مانند سبدگل، تاج گل یا خرید گلدان، می توانید تمام اطلاعات اعم از رنگ، اندازه، کاربرد، عمرمفید، نحوه نگهداری و مشخصه مناسبت آن را بررسی کنید و با دقت بیشتری انتخاب کنید. علاوه بر این با وجود عکس های مختلف، از زوایای گوناگون، خیال شما را از بابت ظاهر کار نیز راحت می کند.

خرید گل اینترنتی، در نگاه اول شاید کار طاقت‌فرسایی بنظر بیاید. اما اینطور نیست. زمانی که شما با نکات اصلی و مهم در این زمینه آشنا باشید، یک خرید راحت و مقرون بصرفه را تجربه خواهید کرد.

هدیه کردن گل آن هم به صورت آنلاین چند منفعت حیرت‌انگیز برای شما دارد. خرید گل باعث می‌شود شما در عین شکوهمند بودن اقتصادی عمل کنید. در حالی که وقت و قدرت مانور کم دارید حق انتخاب وسیعی دارید؛ چراکه در محیز آنلاین تنوع و تکثُر بسیاری برای محصولات وجود دارد. رمانتیک و خاص جلوه کردن از دیگر معجزات خرید اینترنتی است.

روزهای ویژه

روزماد

فرض کنید که در آستانه روزمادر یا روز زن اگر می‌خواهید بهترین حس را به زیباترین، لطیف‌ترین و دلرباترین افراد زندگی‌تان که حضورشان نوعی لطف الهی است هدیه دهید، بهتر است زیباترین، لطیف‌ترین و دلرباترین کالای موجود جهان را هدیه بدهید. ارزش و احترامی که شما برای همسر یا مادرتان قائل هستید را گل به خوبی بیان کند. در وبسایت‌های فروش گل مطالب جذابی وجود دارد که شما را برای بهترین هدیه راهنمایی می‌کند. آنها از منظر رنگ، ماه‌تولد، اثر روحی و مناسب ویژه به شما پیشنهاد می‌دهند. آنها کمیت گل را نیز در نظر می گیرند چرا که تعداد گل هایی که هدیه می دهید هرکدام معنایی را به هدیه گیرنده انتقال می دهند. این سایت‌ها معمولا در ایامی مانند روز مادر، روز پدر، روز معلم، ولنتاین، نوروز و اعیاد تخفیف‌های فوق العاده‌ای دارند.

اضافه کردن دیدگاه

اضافه کردن دیدگاه

برای ارسال نظر اینجا کلیک کنید

تبلیغات

دانلود برنامه آموزش آشپزی

مطالب پیشنهادی