اخبار داغ اخبار و حواشي ورزشي

خداحافظی تلخ قلعه نويي از استقلال !

سرمربی استقلال در کنفرانس خبری امروز جملاتی به زبان آورد که می توان آن ها را به منزله یک خداحافظی تلخ از استقلال عنوان کرد...
تقویم فارسی اندروید
سرمربی استقلال در کنفرانس خبری امروز جملاتی به زبان آورد که می توان آن ها را به منزله یک خداحافظی تلخ از استقلال عنوان کرد…
قلعه نويي
قلعه نويي

سرمربی استقلال در آخرین نشست خبری پیش از دیدارهای لیگ چهاردهم، در خصوص بازی فردا گفت: “ابتدا لازم است دو سه نکته را متذکر شوم و سپس در مورد بازی صحبت کنم. از علی نظری و محمود بابایی که بدون هیچ چشم داشتی برای باشگاه زحمت کشیدند و در مسائل مالی تا جایی که توانستند برای باشگاه زحمت کشیدند. در سال های قبلی کسی تشکری از آن ها نمی کردند. امیدوارم تمحیداتی برای انتخاب لیدر و هوادار نمونه هم اندیشیده شود.”

وی افزود: “در باره بازی هم اول از همه باید برای هواداران مان که در سختی و شادی و غم همراهمان بودند به میدان برویم. از آن ها معذرت می خواهم. نتوانستیم آن چیزی که شایسته آن هاست را به آن ها بدهیم. شرمنده همه آن ها هستیم و جا دارد از همه آن ها عذر خواهی کنم. از مجموعه استقلال تشکر می کنم. در هیاهوی فردا شاید نتوانم این ها را بگویم.”

این صحبت ها در حالی بیان شد که استقلال فردا در آخرین دیدار این فصل خود به مصاف پرسپولیس تهران می رود و یک فصل تلخ دیگر برای استقلال به پایان خواهد رسید. قلعه نویی فصل پیش با استقلال در مکان پنجم ایستاد و اکنون ششم جدول است. گفتنی است هواداران استقلال پس از شکست سنگین این تیم خواهان جدایی قلعه نویی از استقلال شده بودند.

قلعه نویی دیروز هم در حاشیه تمرین آبی پوشان گفته بود: “من عاشق استقلال هستم. تمام تلاشم را کردم. اگر استقلال نشود جای دیگر کار می کنم. آن هایی که خانه نشینند و تیم ندارند باید ناراحت باشند. در لیگ افتخارات زیادی دارم. خیلی ها از ابتدا برنامه ریزی کردند که وضعیت امروز ما را ببینند. با این وجود اگر برنامه ریزی داشتیم اینگونه نمی شد. اینکه شرایطم به بازی دربی بستگی داشته باشند را نمی دانم. تا روزی که باشم خدمت می کنم. اگر نه هم در خانه نمی شینم و نفر بعدی را بزنم. خدا را شاکرم که بیشترین افتخارات را با تیم دارم.عزت دست خداوند است.

فوتبال برد و باخت دارد. اما آقایان هر وقت به آمار قلعه نویی نزدیک شدند صحبت کنند. اینکه هر کسی هر حرفی درباره قلعه نویی بزند درست نیست. این نامردی ها و بی معرفتی ها اخلاقی نیست. شما ببینید آرسن ونگر چند سال است با آرسنال جام نیاورده اما از وی حمایت می شود.اما مطمئن باشید پس از این بازی هم هر تصمیمی در خصوص قلعه نویی گرفته شود، من از آن هایی نیستم که بی تیم بمانم و در خانه بنشینم و کسی را بزنم.”

اضافه کردن دیدگاه

اضافه کردن دیدگاه

برای ارسال نظر اینجا کلیک کنید

تبلیغات

دانلود برنامه آموزش آشپزی

مطالب پیشنهادی