اخبار داغ اخبار و حواشي ورزشي

خداحافظي تلخ كارلوس كي روش با تيم ملي ايران

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران پس از شکست تیمش برابر بوسنی در رختکن با اعضای تیم فوتبال کشورمان خداحافظی کرد...
تقویم فارسی اندروید

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران پس از شکست تیمش برابر بوسنی در رختکن با اعضای تیم فوتبال کشورمان خداحافظی کرد.

2

کارلوس کی‌روش سرمربی پرتغالی تیم ملی فوتبال ایران در پایان دیدار با بوسنی و برگزاری نشست خبری، در رختکن تیم ملی حاضر شد و با تمام اعضای کادرفنی و بازیکنان خداحافظی کرد و گفت: من تعهدم را به ایران نشان دادم اما هیچ پیشنهادی از ایران دریافت نکرده ام. کار با ایران باعث افتخار من است و عاشق ایران شده ام.

وی در ادامه افزود: منتظر پیشنهاد مسئولان فدراسیون فوتبال ایران شدم اما هیچ پیشنهادی دریافت نکردم. امروز آمده ام تا از تمام کسانی که این فرصت را در اختیارم قرار داده اند تشکر کنم.  همیشه فوتبال ایران و هوادارانش در قلبم خواهند ماند.
به این ترتیب همکاری کی روش با تیم ملی فوتبال ایران به طور رسمی در برزیل خاتمه یافت.

همین موضوع باعث شد بازیکنان تیم ملی ایران با تاخیر در محل برگزاری مصاحبه با رسانه‌ها حضور یابند که همین مساله با اعتراض نماینده فیفا همراه شد.

بر همین اساس نماینده فیفا از علی کفاشیان در خصوص دلیل تاخیر حضور بازیکنان در نشست خبری سوال کرد و به او تذکر داد که نفرات تیم باید هرچه زودتر در محل برگزاری نشست حضور یابند.

جواد نكونام، کاپیتان تیم‌ملی در مورد اینکه آیا کی‌روش در رختکن از بازیکنان خداحافظی کرده و بودن او چه کمکی به فوتبال ایران خواهد کرد گفت: کی‌روش در رختکن خداحافظی نکرد. بودن یا نبودن مربی هم به فدراسیون و وزارت برمی‌گردد اما اقدامات او ماندگار است ای کاش شما در رختکن بودید و می‌دید که چه اتفاقی رخ داد.

وی در مورد اینکه آیا کی‌روش احساسی شده بود گفت: من در مورد این مسئله نمی‌توانم چیزی بگویم بهتر است بازیکنان دیگر صحبت کنند.

نکونام در مورد اینکه آیا کی‌روش در رختکن بازیکنان را تحت تاثیر خود قرار داده بود گفت: شما ببینید ما 24 بازیکن بودیم اگر یک یا دو بازیکن اعتراض کنند حرف است اما واقعا ما یک تیم بودیم و هم‌اکنون هم یک تیم ناراحت است. اگر یک یا دو بازیکن معترض باشند می‌شود گفت که مربی خوب نبود اما ما یک تیم بودیم و هیچ مشکلی وجود نداشت.

گردآوري: گروه هفت گنج

اضافه کردن دیدگاه

اضافه کردن دیدگاه

برای ارسال نظر اینجا کلیک کنید

تبلیغات

دانلود برنامه آموزش آشپزی

مطالب پیشنهادی