دنياي خوانندگان دنياي موسيقي فرهنگ و هنر

حمله تند خوانندگان پاپ به سایت غیرمجاز موسیقی

چهره‌های مطرح موسیقی در کشور نسبت به استفاده یک سایت غیرمجاز موسیقی خارج از کشور از آثار و آلبوم‌هایشان، واکنش نشان دادند...
تقویم فارسی اندروید

چهره‌های مطرح موسیقی در کشور نسبت به استفاده یک سایت غیرمجاز موسیقی خارج از کشور از آثار و آلبوم‌هایشان، واکنش نشان دادند.

حمله تند خوانندگان پاپ به سایت غیرمجاز موسیقی
حمله تند خوانندگان پاپ به سایت غیرمجاز موسیقی

در روزهای گذشته برخی اتفاقات و اختلال در فعالیت‌های رسمی چهره‌های مجاز موسیقی کشور به دلیل استفاده یک سایت موسیقی غیرمجاز خارج از کشور از آثار آنها باعث شده هنرمندان و خواننده‌های داخلی نسبت به این موضوع واکنش نشان دهند.

چند هفته پیش، «بنیامین بهادری» در کنسرت آمریکای خود به صورت علنی و از روی سن نسبت به این اتفاق واکنش نشان داد و از مسئولان این سایت در ابتدا خواست که دیگر به هیچ وجه آثارش روی این رسانه غیرمجاز قرار نگیرد و اعلام کرد در صورت ادامه روند قبلی، به صورت رسمی و قانونی این موضوع را پیگیری خواهد کرد.

انتشار ویدئوی صحبت‌های بنیامین بازتاب‌های زیادی را در رسانه‌ها و شبکه‌های ماهواره‌ای داشت اما تداوم رفتارهای مسئولین این سایت باعث شد تعداد دیگری از هنرمندان داخلی که در چارچوب قوانین کشور فعالیت می‌کنند، مشکلاتی را پیش روی خود ببینند و روند اعطای مجوز کنسرت‌ها و آلبوم‌هایشان اختلال پیدا کند.

این موضوع در روزهای گذشته موضوع اصلی جلسات ویژه مسئولان موسیقی کشور با برخی چهره‌های داخلی بوده و با توجه به حضور آثار هنرمندان مجاز داخل کشور در این وب سایت، به مرور باید شاهد واکنش ها و تدابیر قانونی مسئولین فرهنگی در این باره باشیم.

شب گذشته در ادامه اعتراض‌ها به این سایت، «فرزاد فرزین» که در آستانه انتشار آلبوم رسمی و آلبوم تصویری خود به مشکلات و اختلالاتی در اخذ مجوزهای آثارش به واسطه انتشار آثارش در این سایت خارج از کشور و همچنین پخش بدون اجازه برخی ویدئوکلیپ‌های مجوز دار این خواننده از چند شبکه ماهواره ای برخورده، در صفحات شخصی‌اش با انتشار متنی، ضمن انتقاد از این رفتارها، از مسئولین این سایت بار دیگر نسبت به جلوگیری از از انتشار و بازنشر آثارش هشداد داد.

«سینا شعبانخانی» دیگر خواننده‌ای بود که شب گذشته درباره این موضوع واکنش نشان داد و در صفحات شخصی خود از مسئولین این سایت خواست که انتشار آثارش را متوقف کنند و آثار بعدی این خواننده نیز در این رسانه منتشر نشوند.

جهت دریافت جدیدترین اخبار و مقالات از طریق تلگرام ، اینجا کلیک کنید

 

گردآوری و تنظیم:  هفت گنج

www.7ganj.ir

منبع: موسیقی ما

اضافه کردن دیدگاه

اضافه کردن دیدگاه

برای ارسال نظر اینجا کلیک کنید

تبلیغات

دانلود برنامه آموزش آشپزی

مطالب پیشنهادی