اخبار داغ اخبار سياسی - مذهبي

حادثه خودسوزی مقابل وزارت نفت به چه علت رخ داد؟

علت خودسوزی مقابل وزارت نفت/ خودسوزی بعد از خروج روحانی اتفاق افتاده است...
تقویم فارسی اندروید

صبح روز دوشنبه همزمان با بازدید حسن روحانی، رییس جمهور ایران از وزارت نفت، فردی در مقابل ساختمان این وزارتخانه اقدام به خودسوزی کرد.

iraniha23

گفته می شود این فرد بازنشسته وزارت نفت بوده است و وزارت نفت تصمیم داشت که خانه های سازمانی بازنشستگان را پس بگیرد. حتی بازنشستگان در این زمینه اعتراضاتی نیز کرده بودند ولی با این وجود باز هم اقدامی از سوی وزارت نفت صورت نمی گیرد.

خوشبختانه با تلاش های حراست مستقر در درب ورودی وزارت نفت این فرد زنده می ماند.

بنا به گزارش افکار نیوز، این درحالی است توئییتر روحانی طی مطلبی از انگیزه خودسوزی اظهار بی اطلاعی کرد و نوشت: هنوز انگیزه فردی که در جریان بازدید رییس جمهور از وزرات نفت خودسوزی کرده است، معلوم نیست، اما فرد یاد شده در حال حاضر تحت مداوا است و مسوولان وزارت نفت نیز پی‌گیر مساله درمان وی و دلایل این اقدام او هستند.

همچنین به گزارش فارس، وزارت نفت با ارسال توضیحاتی تاکید کرده است خودسوزی یکی از کارکنان صنعت نفت مقابل وزارت نفت پس از خروج رئیس‌جمهور از ساختمان وزارت نفت اتفاق افتاده است.

وزارت نفت با ارسال توضیحاتی درباره خبر خودسوزی یکی از کارکنان صنعت نفت در مقابل ساختمان وزارت نفت تاکید کرده است خودسوزی فرد یاد شده پیش از ظهر امروز و پس از خروج رئیس جمهور از وزارت نفت رخ داده است.

با این وجود شاهدان عینی مختلف در گفت‌وگو با فارس ساعت وقوع این حادثه را بین 9:30 تا 9:45 دقیقه صبح امروز اعلام کرده‌اند.

حسن روحانی رئیس‌جمهور ساعت 8:15 صبح امروز وارد وزارت نفت شد و پس از شرکت در هیئت مدیره شرکت ملی نفت و گفت‌وگو با مدیران ارشد صنعت نفت ساعت 10:45 دقیقه این وزارتخانه را ترک کرد.

اضافه کردن دیدگاه

اضافه کردن دیدگاه

برای ارسال نظر اینجا کلیک کنید

تبلیغات

دانلود برنامه آموزش آشپزی

مطالب پیشنهادی