اخبار داغ اخبار و حواشي ورزشي

جوان ايراني كه جايگزين كريستيانو رونالدو شد !

به نظر می رسد «ارینا شیک»، همسر خود «کریستیانو رونالو» ستاره پرتغالی فوتبال را به خاطر یک جوان ایرانی ترک کرده است...
تقویم فارسی اندروید

به نظر می رسد «ارینا شیک»، همسر خود «کریستیانو رونالو» ستاره پرتغالی فوتبال را به خاطر یک جوان ایرانی ترک کرده است…

نامزد رونالدو

مادر رونالدو ارتباطی با جدایی نداشت

«ارینا شیک» مدل روسی اعلام کرده که پس از پنج سال، رابطه اش با «کریستیانو رونالدو» به پایان رسیده است. او تاکید کرد که این جدایی هیچ ارتباطی با مادر «رونالدو» یا وجود مشکلاتی با خانواده این ستاره تیم رئال مادرید اسپانیا ندارد. اما به نظر می رسد دلیلی مخفی برای جدایی وجود دارد که «ارینا» دوست نداشت آن را فاش کند. سایت toofab در گزارشی نوشته است که نامزد جدید «ارینا» جوانی ایرانی با نام «علی کاووسی» است.

او طراح لباس در شهر نیویورک آمریکا است و محلی برای فشن با نام خود دارد. او باشماری از مدل ها برای تبلیغ لباس های تولیدی خود، قرار داد بسته که برجسته ترین آن ها «ارینا شیک» است. در بسیاری از مناسبت ها، «ارینا» به همراه «علی کاووسی» دیده شد؛ مساله ای که سوال هایی درباره رابطه شان را برانگیخت.

علی کاووسی به مدت ۶ سال به عنوان کارمند اداری در زمینه مدل و فشن فعالیت می کرد. او برای مدتی در موسسه نمایش فشن «ویکتوریا سکرت» کار می کرد و موفق شد تجربه ای که لازم داشت به دست آورد. از این موسسه جدا شد و شرکت مخصوص خود را تاسیس کرد و توانست در مدت زمان کوتاهی، موفقیت های بزرگی به دست آورد.

تا کنون رابطه «ارینا» با «کاووسی» به طور رسمی اعلام نشده است. به نظر می رسد «ارینا» بدون توجه به اثار جدایی از «رونالدو» به زندگی خود ادامه می دهد. عکس هایی از این مدل روسی به همراه «دواینجانسون» ستاره کشتی کچ و یکی از برجسته ترین بازیگران هالییود هم منتشر شده است.

ارينا شيك

رونالدو هم جایگزینی یافت

به نظر می رسد آقای گل رئال مادرید، به سرعت جایگزینی برای «ارینا» یافت. به نوشته روزنامه های اسپانیایی، رونالدو هم اکنون با یک دختر اسپانیایی با نام «لوسیا ویالون» نامزد شده که به عنوان گزارشگر تلویزیونی در شبکه رسمی این کشور فعالیت دارد. «ویالون» عکسی سلفی با «رونالدو» در شبکه اجتماعی اینستاگرام منتشر کرده است در حالی که سومین توپ طلایی را که هفته گذشته دریافت کرده بود، در دست دارد.

گردآوري: گروه 7 گنج

www.7ganj.ir

منبع: عصر ایران

اضافه کردن دیدگاه

اضافه کردن دیدگاه

برای ارسال نظر اینجا کلیک کنید

تبلیغات

دانلود برنامه آموزش آشپزی

مطالب پیشنهادی