اخبار آموزشي و استخدامی اخبار داغ

دريافت كارت آزمون استخدامي دانشگاه فرهنگيان 93

بدین وسیله به اطلاع کلیه داوطلبان متقاضی ثبت‌نام و شرکت در آزمون جذب نیروی قراردادی دانشگاه فرهنگیان در سال ۱۳۹۳ می‌رساند، که ثبت نام در این آزمون منحصراً ...
تقویم فارسی اندروید

زمان برگزاری آزمون و نحوه دریافت کارت شرکت در آزمون

کارت شرکت در آزمون از روز سه شنبه مورخ ۲۰/۸/۱۳۹۳ لغایت روز چهارشنبه مورخ ۲۱/۸/۱۳۹۳ برای مشاهده و پرینت بر روی سایت دانشگاه فرهنگیان به نشانی:  www.cfu.ac.ir قرار خواهد گرفت. آزمون در روز پنجشنبه مورخ ۲۲/۸/۱۳۹۳ در تهران و سایر مراکز استانها برگزار خواهد شد. ساعت شروع و محل برگزاری آزمون بر روی کارت شرکت در آزمون درج و هنگام پرینت کارت به آگاهی داوطلبان خواهد رسید.

اطلاعیه : نظر به استقبال و درخواست ها ی متعدد متقاضیان شرکت در آزمون جذب نیروهای قراردادی در دانشگاه فرهنگیان مبنی بر تمدید مهلت ثبت نام ، بدین وسیله به آگاهی متقاضیان محترم می رساند؛ مهلت ثبت نام تا پایان روز شنبه مورخ ۹۳/۷/۱۹  تمدید گردید.

بدین وسیله به اطلاع کلیه داوطلبان متقاضی ثبت‌نام و شرکت در آزمون جذب نیروی قراردادی دانشگاه فرهنگیان در سال ۱۳۹۳ می‌رساند، که ثبت نام در این آزمون منحصراً به صورت اینترنتی از طریق سایت دانشگاه فرهنگیان به نشانی:  www.cfu.ac.ir از روز سه شنبه مورخ ۸/۷/۱۳۹۳ آغاز و لغایت روز سه شنبه مورخ ۱۵/۷/۱۳۹۳ پایان می‌پذیرد.

لذا کلیه متقاضیان، ضرورت دارد که در مهلت در نظر گرفته شده با توجه به جدول رشته‌های تحصیلی و شرایط احراز رشته های شغلی و جدول ظرفیت پذیرش رشته‌های شغلی در استانها (جداول شماره ۱ و مندرج در ذیل این اطلاعیه) و پس از مطالعه شرایط و ضوابط عمومی و اختصاصی آزمون و فراهم نمودن مدارک و اطلاعات مورد نیاز، نسبت به ثبت‌نام در آزمون فوق اقدام نمایند.

الف- شرایط عمومی داوطلبان:

۱- تابعیت جمهوری اسلامی ایران.
۲- التزام به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران.
۳- اعتقادوالتزام به دین مبین اسلام یا یکی از ادیان پذیرفته شده در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران.
۴- عدم سابقه عضویت یا وابستگی به گروه های سیاسی معارض با نظام جمهوری اسلامی ایران.
۵- عدم اشتهار به فسق و فجور و عمل منافی اخلاقی و اعمال و رفتار خلاف حیثیت و شئون شغلی.
۶- نداشتن سوء پیشینه کیفری موثر.
۷- عدم محکومیت به محرومیت از خدمات دائمی دولتی بر اساس رای قطعی صادره از سوی مراجع ذیصلاح.
۸- عدم اعتیاد و اشتهار به خرید و فروش مواد مخدر ، مشروبات الکلی و نظایر آن.
۹- نداشتن رابطه استخدامی با سایر دستگاه های اجرایی.
۱۰- دارا بودن مدرک پایان خدمت وظیفه عمومی و یا معافیت قانونی دائم برای آقایان.
۱۱- برخورداری از سلامت ، توانایی جسمی و روانی متناسب با خدمت مورد نظر.

ب- شرایط اختصاصی داوطلبان:

۱- دارا بودن مدرک تحصیلی کارشناسی ،کارشناسی ارشد و دکتری (تخصصی و حرفه ای).
۲- نداشتن بیش از ۳۵ سال تمام برای دارندگان مدرک تحصیلی کارشناسی و۴۰ سال تمام برای دارندگان کارشناسی ارشد و دکتری حرفه‌ای و ۴۵ سال تمام برای متخصصین با مدرک تحصیلی دکتری تخصصی.
۳- ایثارگران وضعیت خود را در تقاضانامه ثبت نام مشخص نمایند.

تذکر: وضعیت ایثارگری داوطلبان متقاضی استفاده از سهمیه در زمان مصاحبه بررسی خواهد شد.
۴- مدت خدمت نظام وظیفه به حداکثر سن اضافه می گردد.
۵- بومی بودن: بومی استان به داوطلبی اطلاق می شود که دارای یکی از شرایط زیر باشد:
الف- محل تولد داوطلب با استان مورد تقاضای محل خدمت یکسان باشد.
ب- سه سال از سنوات تحصیلی داوطلب (اعم از ابتدایی، راهنمایی، دبیرستان) در استان مورد تقاضای محل خدمت طی شده باشد.

تذکر: 
۱- ملاک محاسبه سن داوطلبان تاریخ ثبت نام (۸/۷/۹۳) می باشد.
۲- ثبت نام و ارسال مدارک درخواستی صرفاً از طریق وبگاه اینترنتی دانشگاه امکان پذیر خواهد بود و از ارسال فیزیکی مدارک درخواستی و یا مراجعه حضوری جهت ثبت نام خودداری شود.
۳- تاریخ فراغت از تحصیل داوطلبان باید قبل از تاریخ ثبت نام (۸/۷/۹۳) باشد. (تاریخ فراغت از تحصیل همان تاریخی است که در متن دانشنامه و یا گواهی موقت فراغت از تحصیل درج می شود.)
۴- اصل اسناد مذکور و مستندات، از قبیل: مدرک تحصیلی، کارت ملی، کارت پایان خدمت، شناسنامه، مدرک مربوط به سه سال تحصیل در استان مورد تقاضا دال بر سکونت (بومی استان)، گواهینامه های مرتبط با مهارت شغلی و سوابق تجربی، زبان خارجی، مدارک ایثارگری و … در مرحله مصاحبه تخصصی دریافت می گردد.

ج- مراحل ثبت نام :  

– مراجعه به سایت دانشگاه فرهنگیان به نشانی:  www.cfu.ac.ir.
– تکمیل فرم تقاضانامه الکترونیکی در سایت مذکور.
– ارسال عکس : داوطلب می بایست یک قطعه عکس با مشخصات ذیل اسکن و در قسمت مربوط بارگذاری نماید.
•    عکس ۴×۳ تمام رخ با زمینه سفید که در سال جاری گرفته شده باشد.
•    عکس اسکن شده باید با فرمت jpg باشد.
•    اندازه عکس اسکن شده باید حداکثر ۴۰۰×۳۰۰ پیکسل و حداقل ۳۰۰×۲۰۰ پیکسل باشد.
•    تصویر داوطلب باید واضح ، مشخص و فاقد اثر مهر ، منگنه و هرگونه لکه باشد.
•    حجم فایل ذخیره شده عکس نباید از ۳۵ کیلو بایت بیشتر باشد.
•    حاشیه های زاید عکس اسکن شده باید حذف شده باشد.
•    حتی الامکان عکس ها سیاه و سفید و در صورت رنگی بودن دارای زمینه سفید باشد.

د – پرداخت وجه ثبت نام:

متقاضیان واجد شرایط، به منظور ثبت نام در آزمون می بایست از روز سه شنبه مورخ ۸/۷/۱۳۹۳ تا پایان روز سه شنبه مورخ ۱۵/۷/۱۳۹۳ پس از مراجعه به سایت دانشگاه فرهنگیان به نشانی:  www.cfu.ac.ir نسبت به واریز مبلغ ۵۲۵.۰۰۰ (پانصد و بیست و پنج هزار) ریال به عنوان هزینه ثبت نام در آزمون جذب نیروهای قراردادی از درگاه اینترنتی و با کارت های بانکی متصل به شبکه شتاب اقدام نمایند.

نکات مهم :

۱- مدت زمان ثبت نام به هیچ عنوان تمدید نمی‌شود و متقاضیان باید در مدت زمان تعیین شده نسبت به ثبت‌نام اقدام و از موکول نمودن ثبت نام به روزهای پایانی خودداری نمایند.
۲- ثبت نام زمانی تکمیل می‌گردد که مراحل با موفقیت انجام شده و شماره پیگیری از طریق سیستم به متقاضی اعلام شود. (متقاضیان شرکت در آزمون باید پس از پایان ثبت‌نام، کد پیگیری خود را یادداشت و تا پایان مراحل آزمون نزد خود نگهداری نمایند.)
۳- ثبت‌نام متقاضیان صرفاً از طریق سایت دانشگاه فرهنگیان و بصورت اینترنتی بوده و نیازی به ارسال مدارک نمی‌باشد. به تقاضاهای حضوری و یا مدارک ارسالی از طریق پست ترتیب اثر داده نخواهد شد و تعهدی را نیز برای دانشگاه ایجاد نخواهد کرد.
۴- داوطلبان قبل از پرداخت وجه ثبت نام لازم است از احراز شرایط (عمومی و اختصاصی و …) خود با مفاد این آگهی، اطمینان حاصل نمایند. (وجوه پرداختی جهت ثبت نام به هیچ عنوان مسترد نمی‌شود.)
۵- صدور کارت شرکت درآزمون به منزله تایید اطلاعات ارسالی داوطلب تلقی نمی‌گردد، با توجه به اینکه ثبت‌نام داوطلب در این مرحله براساس ارائه اطلاعات خوداظهاری بوده و مدارک و مستندات این اظهارات بعد از آزمون بررسی خواهد شد، چنانچه در هر مرحله محرز شود که داوطلب به اشتباه و یا عمد اطلاعات خلاف، ارائه نموده و یا فاقد شرایط مندرج در این آگهی است، از طی مراحل بعدی محروم می شود و حتی در صورت انعقاد قرارداد، قرارداد منعقده لغو و بلا اثر می‌گردد، به هر حال مسئولیت ناشی از عدم رعایت دقیق ضوابط و شرایط اعلامی در متن این آگهی به عهده داوطلب می باشد.
۶- انتخاب داوطلبان برای مصاحبه تخصصی حداکثر به میزان سه برابر ظرفیت مورد نیاز از میان افرادی که حد نصاب نمره آزمون عمومی و تخصصی را کسب نموده اند ، به ترتیب بالاترین نمرات تخصصی انجام خواهد شد.
۷- اسامی پذیرفته شدگان پس از تایید مراجع ذیصلاح از طریق سایت دانشگاه فرهنگیان حد اقل یک ماه بعد از برگزاری آزمون به اطلاع داوطلبان خواهد رسید.

ه‍ – زمان برگزاری آزمون و نحوه دریافت کارت شرکت در آزمون:

کارت شرکت در آزمون از روز سه شنبه مورخ ۲۰/۸/۱۳۹۳ لغایت روز چهارشنبه مورخ ۲۱/۸/۱۳۹۳ برای مشاهده و پرینت بر روی سایت دانشگاه فرهنگیان به نشانی:  www.cfu.ac.ir قرار خواهد گرفت. آزمون در روز پنجشنبه مورخ ۲۲/۸/۱۳۹۳ در تهران و سایر مراکز استانها برگزار خواهد شد. ساعت شروع و محل برگزاری آزمون بر روی کارت شرکت در آزمون درج و هنگام پرینت کارت به آگاهی داوطلبان خواهد رسید.

و- مواد آزمون:

-مواد آزمون عمومی (با ضریب یک) عبارتند از: زبان و ادبیات فارسی، زبان انگلیسی، فرهنگ و معارف اسلامی، اطلاعات سیاسی ، اجتماعی و مبانی قانونی ، هوش و استعداد تحصیلی.
-مواد آزمون تخصصی (با ضریب دو) بر حسب رشته شغلی مربوطه خواهد بود.
توجه: مواد آزمون تخصصی در تاریخ ۱۲/۷/۱۳۹۳ از طریق سایت دانشگاه به اطلاع داوطلبان خواهد رسید.
* اقلیت های مذهبی از پاسخگوئی به سوالات معارف اسلامی معاف می‌باشند و امتیاز آن در سایر مواد آزمون توزیع می‌گردد.
* آزمون بصورت چهار گزینه‌ای و با احتساب نمره منفی برای پاسخ های نادرست برگزار می گردد.

جدول شماره (۱) – رشته‌های تحصیلی و شرایط احراز رشته های شغلی

ردیف رشته شغلی شرایـــــــــط احـــــــــراز
۱ کارشناس امور آموزشی (کد ۲۰۰۱) تحصیلات و معلومات :دارا بودن دانشنامه لیسانس ، فوق لیسانس یا دکتری در یکی از رشته های تحصیلی ؛ مدیریت و برنامه ریزی آموزشی ، برنامه ریزی درسی ، علوم تربیتی ، مدیریت آموزش عالی ، مدیریت منابع انسانی، آموزش و پرورش دبستانی و پیش دبستانی ، آموزش بزرگسالان ، تعلیم و تربیت اسلامی ، فلسفه و تاریخ تعلیم و تربیت ، تاریخ و فلسفه آموزش وپرورش ، سنجش و اندازه گیری، روان شناسی تربیتی، فناوری اطلاعات و کامپیوتر ( نرم افزار). مهارت: توانایی نیازسنجی آموزشی، توانایی طراحی آموزشی، توانایی ارزیابی آموزش و داشتن سابقه کار مفید و مرتبط .
۲ کارشناس امور دانشجویی (کد ۲۰۰۲) دارا بودن دانشنامه لیسانس ، فوق لیسانس یا دکتری در یکی از رشته های گروه علوم تربیتی و رشته های تحصیلی ؛ علوم اجتماعی ، جامعه شناسی ، آموزش بزرگسالان ، مدیریت آموزش عالی ، روانشناسی ، مشاوره ، مشاوره و راهنمائی و داشتن سابقه کار مفید و مرتبط .
۳ کارشناس بررسی کتاب (کتابدار) (کد ۲۰۰۳) دارا بودن دانشنامه لیسانس، فوق لیسانس یا دکتری در یکی از رشته های تحصیلی ؛ کتابداری ، علوم کتابداری و اطلاع رسانی ، برنامه ریزی کتابداری ، داشتن سابقه کار مفید و مرتبط .
۴ کارشناس امور فرهنگی و اجتماعی (کد ۲۰۰۴) تحصیلات و معلومات :دارا بودن دانشنامه لیسانس ، فوق لیسانس یا دکتری در یکی از رشته های تحصیلی ؛ مطالعات اجتماعی ( کلیه گرایش ها ) علوم ارتباطات اجتماعی (کلیه گرایش ها)، علوم سیاسی ، علوم تربیتی (کلیه گرایش ها) ، معارف اسلامی ، کامپیوتر ( نرم ازار ، سخت افزار ، گرافیک کامپیوتری)، مدیریت امور فرهنگی، مدیریت و برنامه ریزی آموزشی، مدیریت آموزشی، یکی از رشته های تحصیلی هنری، معماری حسب تخصص مورد نیاز و داشتن سابقه کار مفید و مرتبط .
۵ کارشناس امور حقوقی (کد ۲۰۰۵) تحصیلات و معلومات : دارا بودن دانشنامه لیسانس حقوق قضایی یا فوق لیسانس و دکتری در یکی از گرایش های حقوق . مهارت : داشتن (۳) سال سابقه کار مفید و مرتبط ، اشنائی کامل کار با رایانه و داشتن مهارت در استفاده از نرم افزارهای مرتبط . تذکر مهم : داشتن مدرک تحصیلی لیسانس حقوق قضایی برای دارندگان مدارک تحصیلی بالاتر الزامی است .
۶ کارشناس فناوری اطلاعات و فرابری داده ها (کد ۲۰۰۶) تحصیلات و معلومات : دارا بودن دانشنامه لیسانس، فوق لیسانس یا دکتری در یکی از رشته های تحصیلی مهندسی کامپیوتر ( کلیه گرایش ها ) ، علوم کامپیوتر ، مهندسی نرم افزارو سخت افزار ، مهندسی فناوری اطلاعات (کلیه گرایش ها) ، معماری کامپیوتر ، کاربرد کامپیوتر و آنالیز سیستم ، مهندسی برنامه ریزی و تحلیل سیستم ها، مدیریت سیستم و بهره وری ، مهندسی سیستم اتوماسیون ، انفورماتیک ، آمار و کامپیوتر ، ریاضی و علوم کامیپوتر . مهارت : توانایی در طراحی و تحلیل سیستم وتهیه گردش عملیاتی اطلاعات ، توانایی بهره گیری از روش ها و تکنیک های جمع آوری اطلاعات ، طبقه بندی و تجزیه و تحلیل اطلاعات ، توانایی نظارت و ارزیابی کمی و کیفی سیستم ، توانایی شناسایی نیازهای سخت افزاری و نرم افزاری واحد مربوطه ، تسلط به زبان انگلیسی و داشتن سابقه کار مفید و مرتبط .
۷ کارشناس حفاظت IT (کد ۲۰۰۷) تحصیلات و معلومات : دارا بودن دانشنامه لیسانس یا فوق لیسانس در یکی از رشته های تحصیلی مهندسی کامپیوتر (کلیه گرایش ها) ، علوم کامپیوتر ، مهندسی فناوری اطلاعات (کلیه گرایش ها) ، معماری کامپیوتر ، کاربرد کامپیوتر و آنالیز سیستم ، مهندسی برنامه ریزی و تحلیل سیستم ها ، مدیریت سیستم و بهره وری ، مهندسی سیستم اتوماسیون اداری ، انفورماتیک، آمار و کامپیوتر ، ریاضی و علوم کامیپوتر ، تکنو لوژی ارتباطات و فناوری اطلاعات ، هوش منصوعی ، مخابرات امن ، مدیریت سیستم های اطلاعاتی ، امنیت اطلاعات . مهارت : توانایی در امکان سنجی ، طراحی نقشه شبکه های رایانه مورد نیاز ، توانایی انجام عملیات پیاده سازی و کابل کشی شبکه های داخلی ، توانایی نصب و راه اندازی رایانه خادم و ایستگاه های کاری و تنطیمات مربوط به آنها ، توانایی درک ، شناخت و به کارگیری تکنولوژی نوین شبکه های رایانه ای و داشتن سابقه کار مفید و مرتبط . دوره های آموزشی : شبکه NETWORK+ ، مدیریت امنیت شبکه .
۸ کارشناس برنامه، بودجه و آمار (کد ۲۰۰۸) تحصیلات و معلومات :دارا بودن دانشنامه لیسانس ، فوق لیسانس یا دکتری در یکی از رشته های تحصیلی آمار، ریاضی، حسابداری، مدیریت منابع انسانی، مدیریت سیستمها، مدیریت مالی محاسباتی، مدیریت اجرایی، مدیریت و برنامه ریزی آموزشی، مدیریت بازرگانی، مدیریت سیستم و بهره وری، مدیریت استراتژیک، علوم اقتصادی، توسعه اقتصادی و برنامه ریزی، برنامه ریزی سیستم های اقتصادی و مدیریت. مهارت : اصول گزارش نویسی، تسلط به اصول بودجه ریزی، داشتن مهارت های هفت گانه ICDL و داشتن سابقه کار مفید و مرتبط .
۹ کارشناس بهداشت، تغذیه و سلامت (کد ۲۰۰۹) تحصیلات و معلومات : دارا بودن دانشنامه فوق لیسانس یا دکتری در یکی از رشته های تحصیلی بهداشت عمومی ، بهداشت محیط ، بهداشت حرفه ای ، آموزش بهداشت ، علوم تغذیه ، علوم بهداشتی در تغذیه علوم و صنایع غذایی ، بهداشت و ایمنی صنایع غذایی ، مهندسی ایمنی و بازرس های فنی ( ایمنی و حفاظت) ، سیاست گذاری سلامت ، مدیریت خدمات بهداشتی و درمانی ، آموزش بهداشت، ارگونومی، مدیریت سلامت، علوم تغذیه (کلیه گرایش ها) ، علوم بهداشتی در تغذیه، علوم تغذیه در برهان ، علوم و صنایع غذایی ، بهداشت و ایمنی مواد غذایی ، میکروب شناسی مواد غذایی . مهارت : دارا بودن حداقل ۳ سال تجربه مرتبط و قابل قبول، داشتن مهارت های هفت گانه ICDL ، داشتن مهارت آموزش بهداشت و تغذیه برای افراد . مهارت تجویز رژیم درمانی و پیشگیری ، مهارت ارزیابی و تشخیصی مشکلات تغذیه ای ، مهارت پایش و کنترل عملکرد تجهیزات و داشتن سابقه کار مفید و مرتبط .
۱۰ کارشناس امور اداری (کد ۲۰۱۰) تحصیلات و معلومات :دارا بودن دانشنامه لیسانس ، فوق لیسانس یا دکتری در یکی از رشته های تحصیلی ؛ علوم اداری ، مدیریت منابع انسانی ، مدیریت رفتاری ، مدیریت سیستم ها ، مدیریت امور مالی ، مدیریت اجرایی ، مدیریت و برنامه ریزی آموزشی ، مدیریت سیستم و بهره وری ، علوم تربیتی(کلیه گرایش ها) ، برنامه ریزی و تحلیل سیستم ها . مهارت : اصول گزارش نویسی، قدرت تجزیه وتحلیل ، داشتن مهارت های هفت گانه ICDL و داشتن سابقه کار مفید و مرتبط .
۱۱ کارشناس امور عمرانی (کد ۲۰۱۱) تحصیلات و معلومات : دارا بودن دانشنامه لیسانس یا فوق لیسانس در رشته تحصیلی مهندسی عمران ( گرایش عمران ) مهندسی مکانیک ( گرایش سیالات ) . مهارت : تسلط به زبان انگلیسی در سطح استفاده از منابع علمی ، تسلط به رایانه و آشنایی با نرم افزارهای مرتبط ، تسلط بر نصب و بهره برداری از تجهیزات فنی و داشتن سابقه کار مفید و مرتبط .
۱۲ کارشناس روابط عمومی (کد ۲۰۱۲) تحصیلات و معلومات : دارا بودن دانشنامه لیسانس ، فوق لیسانس یا دکتری در یکی از رشته های تحصیلی ؛ روابط عمومی ، امور فرهنگی ، فرهنگ و زبانهای باستانی ایران ، فرهنگ و ارتباطات ، زبان و ادبیات فارسی ، زبان وادبیات عرب ، علوم ارتباطات و روابط اجتماعی ، فرهنگ وارتباطات ، تبلیغات ، مدیریت رسانه ، علوم اجتماعی ، روزنامه نگاری ، مدیریت دولتی و داشتن سابقه کار مفید و مرتبط .
۱۳ کارشناس همکاری های بین المللی (کد ۲۰۱۳) تحصیلات و معلومات : دارا بودن دانشنامه لیسانس ، فوق لیسانس یا دکتری در یکی از رشته های تحصیلی روابط سیاسی ، علوم سیاسی ، دیپلماسی وسازمانهای بین الملل ، حقوق بین الملل ، روابط بین الملل ، تاریخ (مطالعات خلیج فارس ، مطالعات آسیای مرکزی و قفقاز ، تاریخ ) ، زبان و ادبیات فارسی ، امور فرهنگی ، تاریخ معاصر جهان اسلام ، مدیریت دولتی ، معارف اسلامی و علوم سیاسی ، مطالعات منطقه ای ، حقوق ارتباطات ، حقوق بشر ، فقه سیاسی ، زبان و ادبیات انگلیسی ، مترجمی زبان انگلیسی ، قرآن و علوم . مهارت: توانایی گزارش نویسی ، فن بیان ، انتقال مفاهیم و مطالب ، برقراری ارتباط موثر ، تسلط کامل به یکی از زبانهای خارجی و داشتن سابقه کار مفید و مرتبط . دوره های آموزشی: آشنایی با فنون مذاکره ، آشنایی با مفاد قراردادها ، موافقت نامه هاو پروتکل های بین المللی ، آشنایی با سیاست های اقتصادی ، اجتماعی ، سیاسی و فرهنگی .
۱۴ کارشناس همکاری های علمی (کد ۲۰۱۴) تحصیلات و معلومات : دارا بودن گواهی نامه لیسانس ، فوق لیسانس یا دکتری در یکی از رشته های تحصیلی ؛ مدیریت و برنامه ریزی آموزشی، مدیریت آموزشی ، تکنولوژی آموزشی ، تحقیقات آموزشی ، برنامه ریزی درسی ، علوم تربیتی ، مدیریت آموزش عالی ، مدیریت منابع انسانی ، آموزش و پرورش پیش دبستانی و دبستانی ، آموزش بزرگسالان ، تعلیم و تربیت اسلامی ، فلسفه و تاریخ تعلیم و تربیت ، تاریخ و فلسفه آموزش و پرورش ، سنجش و اندازه گیری ، روانشناسی ، روانشناسی تربیتی ، آمار و سنجش آموزش ، جامعه شناسی ، پژوهشگری علوم اجتماعی ، مطالعات زنان در تحقیقات آموزشی باگرایش های ( زن و خانواده ، حقوق زن در اسلام و تاریخ زنان ) ، فناوری اطلاعات و یا یکی از رشته های تخصصی حسب موضوع مورد پژوهش . مهارت : تسلط به زبان انگلیسی ، تسلط به رایانه ، توانایی تجزیه وتحلیل ، توانایی نیاز سنجی ، طراحی و ارزشیابی آموزشی و داشتن سابقه کار مفید و مرتبط .
۱۵ کارشناس امور مالی (کد ۲۰۱۵) تحصیلات و معلومات : دارا بودن دانشنامه لیسانس ، فوق لیسانس یا دکتری در یکی از رشته های تحصیلی ؛ امور مالی ، مدیریت مالی ، حسابداری ، حسابرسی ، حسابداری وامورمالی ، مدیریت امور بانکی ، مدیریت بازاریابی بین الملل ، مدیریت بازرگانی ، مدیریت بیمه ، مدیریت سیستم و بهره وری ، امورمالی ومالیاتی ، علوم اقتصادی ، توسعه اقتصادی و برنامه ریزی ، برنامه ریزی سیستم های اقتصادی . مهارت : تسلط به اصول حسابداری ، داشتن مهارت های هفت گانه ICDL و داشتن سابقه کار مفید و مرتبط . دوره های آموزشی : حسابداری دولتی ، قوانین و مقررات مالی و محاسباتی عمومی ، نرم افزار کاربردی در حسابداری .
۱۶ کارشناس آزمایشگاه فیزیک (کد ۲۰۱۶) تحصیلات : کارشناسی ارشد یا دکتری رشته فیزیک . مهارت : داشتن سابقه کار مفید و مرتبط .
۱۷ کارشناس آزمایشگاه شیمی (کد ۲۰۱۷) تحصیلات : کارشناسی ارشد یا دکتری رشته شیمی ، بیو شیمی ، زیست شناسی . مهارت : داشتن سابقه کار مفید و مرتبط .
۱۸ کارشناس تربیت بدنی و امور ورزشی (کد ۲۰۱۸) تحصیلات و معلومات : دارا بودن لیسانس یا فوق لیسانس در یکی از گرایش های رشته ؛ تربیت بدنی و علوم ورزشی . مهارت : تسلط به مهارت های هفت گانه ICDL و office ، داشتن کارت مربیگری درجه ۲ در یکی از رشته های تیمی ، داشتن کارت مربیگری درجه ۳ در یکی از رشته های انفرادی ، داشتن دوره آموزشی work shop
۱۹ متصدی اموردفتری (کد ۲۰۱۹) تحصیلات و معلومات : گواهی نامه لیسانس یا فوق لیسانس ، در یکی از رشته های ؛ مدیریت امور دفتری ، مدیریت دولتی (کلیه گرایشها ) ، روابط عمومی ، علوم ارتباطات و روابط اجتماعی ، مدیریت سیستم و بهره وری ، زبان و ادبیات فارسی ، زبان انگلیسی ، مدیریت و برنامه ریزی آموزشی ، مطالعات اجتماعی با تمامی گرایشها ، جامعه شناسی . روان شناسی ، علوم تربیتی ، فناوری اطلاعات و کامپیوتر ( نرم افزار ) . مهارت : داشتن مهارت های هفت گانه ICDL و داشتن سابقه کار مفید و مرتبط . دوره های آموزشی : سیستم دبیرخانه و بایگانی .
۲۰ کارشناس امور پژوهشی (کد ۲۰۲۰) تحصیلات و معلومات : دارا بودن دانشنامه لیسانس ، فوق لیسانس یا دکتری در یکی از رشته های تحصیلی پژوهشگری علوم اجتماعی ، مطالعات زنان در تحقیقات آموزشی با گرایشهای (زن و خانواده ، حقوق زن در اسلام و تاریخ زنان) ، جامعه شناسی ، روان شناسی ، علوم تربیتی ، فناوری اطلاعات و یا یکی از رشته های تخصصی حسب موضوع مورد پژوهش . مهارت : تسلط به یک زبان خارجی ترجیحاً انگلیسی ، تسلط به رایانه ، توان تجزیه و تحلیل بالا و داشتن سابقه کار مفید و مرتبط . دوره های آموزشی : روش های تحقیق .
۲۱ کارشناس آموزش و توانمندی سازی منابع انسانی (کد ۲۰۲۱) تحصیلات و معلومات:دارا بودن دانشنامه فوق لیسانس یا دکتری در یکی از رشته های تحصیلی ؛ مدیریت و برنامه ریزی آموزشی، مدیریت آموزشی، علوم تربیتی، مدیریت آموزش عالی، مدیریت آموزش و بهسازی منابع انسانی، سنجش و اندازه گیری و روانسنجی، روان شناسی تربیتی، فناوری اطلاعات . مهارت : توانایی نیازسنجی آموزشی، توانایی طراحی آموزشی ، توانایی ارزیابی آموزشی ، توانایی آزمون سازی ، توانایی تحلیل آمار و اطلاعات ، نظارت و ارزیابی کمی و کیفی و مهارت های ICDL و داشتن سابقه کار مفید و مرتبط.

جدول شماره (۲) – ظرفیت پذیرش نیروی قراردادی به تفکیک استان محل خدمت/واحد دانشگاهی/جنسیت

عنوان رشته شغلی محل جغرافیایی خدمت ظرفیت پذیرش جنسیت
استان شهر واحد دانشگاهی زن مرد
کارشناس امور آموزشی
کد ۲۰۰۱
تهران تهران سازمان مرکزی ۴ زن مرد
تهران تهران پردیس نسیبه ۱ زن
تهران تهران شهید باهنر ۱ زن
سمنان سمنان الزهرا (س) ۱ زن
تهران پیشوا زینبیه ۱ زن
فارس شیراز شهید مطهری ۱ مرد
فارس اقلید شهید بهشتی ۱ مرد
قزوین قزوین بنت الهدی صدر ۱ زن
قم قم حضرت معصومه (س) ۱ زن
کرمان کرمان خواجه نصیرالدین طوسی ۱ مرد
کرمانشاه کرمانشاه شهید رجائی ۱ مرد
کرمانشاه کرمانشاه شهید صدوقی ۱ زن
کهگیلویه و بویر احمد یاسوج شهید ایزد پناه ۱ مرد
گلستان گرگان آیت اله خامنه ای ۱ مرد
گلستان گرگان امام خمینی ۱ زن
گیلان رشت امام علی (ع) ۱ مرد
همدان همدان شهید باهنر ۱ زن
کارشناس امور دانشجویی
کد ۲۰۰۲
آذربایجان غربی سلماس امام خمینی ۱ مرد
اردبیل اردبیل بنت الهدی صدر ۱ زن
ایلام ایلام امام جعفر صادق (ع) ۱ زن
قم قم حضرت معصومه (س) ۱ زن
کهگیلویه و بویر احمد یاسوج کوثر ۱ زن
گیلان رشت امام علی (ع) ۱ مرد
خوزستان دزفول خدیجه کبری (س) ۱ زن
سمنان سمنان الزهرا (س) ۱ زن
تهران پیشوا زینبیه ۱ زن
چهارمحال و بختیاری شهر کرد شهید باهنر ۱ زن
خراسان شمالی بجنورد امام جعفر صادق (ع) ۱ زن
یزد یزد فاطمه الزهرا (س) ۱ زن
تهران تهران سازمان مرکزی ۴ زن مرد
کارشناس بررسی کتاب(کتابدار)
کد ۲۰۰۳
البرز کرج امیر کبیر ۱ مرد
سمنان سمنان شهید رجائی ۱ مرد
گلستان گرگان امام خمینی ۱ زن
مرکزی اراک شهید باهنر ۱ مرد
یزد یزد شهید پاک نژاد ۱ مرد
کارشناس امور فرهنگی و اجتماعی
کد۲۰۰۴
آذربایجان شرقی تبریز علامه امینی ۱ مرد
آذربایجان غربی سلماس امام خمینی ۱ مرد
اردبیل اردبیل علامه طباطبائی ۱ مرد
اردبیل اردبیل بنت الهدی صدر ۱ زن
اصفهان اصفهان شهید باهنر ۱ مرد
اصفهان اصفهان فاطمه الزهرا ۱ زن
اصفهان اصفهان شهید رجائی ۱ زن
البرز کرج حکیم ابوالقاسم فردوسی ۱ مرد
بوشهر بوشهر علامه طباطبائی ۱ مرد
بوشهر بوشهر بنت الهدی صدر ۱ زن
خراسان جنوبی بیرجند شهید باهنر ۱ مرد
خراسان جنوبی بیرجند امام سجاد (ع) ۱ زن
خوزستان اهواز فاطمه الزهرا ۱ زن
سیستان و بلوچستان زاهدان شهید مطهری ۱ مرد
تهران تهران شهید چمران ۱ مرد
تهران تهران شهدای مکه ۱ مرد
تهران پیشوا زینبیه ۱ زن
تهران واوان عترت ۱ زن
فارس شیراز شهید مطهری ۱ مرد
فارس کازرون زینب کبری (س) ۱ زن
قزوین قزوین بنت الهدی صدر ۱ زن
قم قم آیت اله طالقانی ۱ مرد
کرمان کرمان خواجه نصیرالدین طوسی ۱ مرد
کهگیلویه و بویر احمد یاسوج شهید ایزد پناه ۱ مرد
مازندران نوشهر شهید مطهری ۱ مرد
هرمزگان بندر عباس فاطمه الزهرا ۱ زن
تهران تهران سازمان مرکزی ۵ زن مرد
کارشناس امور حقوقی –کد ۲۰۰۵ تهران تهران سازمان مرکزی ۴ زن مرد
کارشناس فناوری اطلاعات و فرابری داده ها – کد ۲۰۰۶ اردبیل اردبیل بنت الهدی صدر ۱ زن
ایلام ایلام شهید مدرس ۱ مرد
چهارمحال و بختیاری شهر کرد شهید باهنر ۱ زن
تهران پیشوا زینبیه ۱ زن
قزوین قزوین بنت الهدی صدر ۱ زن
کرمان کرمان شهید باهنر ۱ زن
کرمانشاه کرمانشاه شهید صدوقی ۱ زن
کهگیلویه و بویر احمد یاسوج شهید ایزد پناه ۱ مرد
سمنان سمنان الزهرا (س) ۱ زن
تهران تهران سازمان مرکزی ۲ زن مرد
کارشناس حفاظت IT- کد ۲۰۰۷ تهران تهران سازمان مرکزی ۶ مرد
کارشناس برنامه، بودجه و آمار
کد ۲۰۰۸
تهران تهران سازمان مرکزی ۲ مرد
کارشناس بهداشت، تغذیه و سلامت
کد ۲۰۰۹
تهران تهران سازمان مرکزی ۲ زن مرد
کارشناس امور اداری- کد ۲۰۱۰ تهران تهران سازمان مرکزی ۴ زن مرد
کارشناس امور عمرانی- کد ۲۰۱۱ تهران تهران سازمان مرکزی ۲ مرد
کارشناس روابط عمومی- کد ۲۰۱۲ تهران تهران سازمان مرکزی ۲ زن مرد
کارشناس همکاری های بین المللی
کد ۲۰۱۳
تهران تهران سازمان مرکزی ۱ زن مرد
کارشناس همکاری های علمی
کد ۲۰۱۳
تهران تهران سازمان مرکزی ۱ زن مرد
کارشناس امور مالی
۲۰۱۵
تهران تهران سازمان مرکزی ۵ مرد
خوزستان اهواز حضرت رسول اکرم (ص) ۱ مرد
مازندران ساری دکتر شریعتی ۱ مرد
فارس شیراز شهید رجائی ۱ مرد
اصفهان اصفهان شهید باهنر ۱ مرد
هرمزگان بندر عباس فاطمه الزهرا (س) ۱ زن
سمنان سمنان الزهرا (س) ۱ زن
قزوین قزوین بنت الهدی صدر ۱ زن
خراسان شمالی بجنورد امام محمد باقر (ع) ۱ مرد
کارشناس آزمایشگاه فیزیک
کد ۲۰۱۶
تهران تهران شهید شرافت ۱ زن
تهران تهران شهید بهشتی ۱ مرد
خراسان رضوی مشهد شهید هاشمی نژاد ۱ زن
آذربایجان شرقی تبریز علامه امینی ۱ مرد
اصفهان اصفهان شهید باهنر ۱ مرد
کرمان کرمان خواجه نصیرالدین طوسی ۱ مرد
کارشناس آزمایشگاه شیمی
کد ۲۰۱۷
تهران تهران شهید شرافت ۲ زن
تهران تهران شهید بهشتی ۲ مرد
خراسان رضوی مشهد شهید بهشتی ۱ مرد
خراسان رضوی مشهد شهید هاشمی نژاد ۱ زن
آذربایجان شرقی تبریز علامه امینی ۱ مرد
اصفهان اصفهان شهید باهنر ۱ مرد
کرمان کرمان خواجه نصیرالدین طوسی ۲ مرد
کارشناس تربیت بدنی و امور ورزشی
کد ۲۰۱۸
ایلام ایلام شهید مدرس ۱ مرد
زنجان زنجان شهید بهشتی ۱ مرد
سیستان و بلوچستان زاهدان شهید مطهری ۱ مرد
هرمزگان بندر عباس شهید بهشتی ۱ مرد
خوزستان اهواز حضرت رسول اکرم (ص) ۱ مرد
بوشهر بوشهر بنت الهدی صدر ۱ زن
فارس شیراز شهید باهنر ۱ زن
قم قم حضرت معصومه (س) ۱ زن
گیلان رشت بنت الهدی صدر ۱ زن
خراسان جنوبی بیرجند امام سجاد (ع) ۱ زن
کهگیلویه و بویر احمد یاسوج کوثر ۱ زن
تهران تهران سازمان مرکزی ۱ زن
مسئول اموردفتری- کد ۲۰۱۹ تهران تهران سازمان مرکزی ۶ زن مرد
کارشناس امور پژوهشی
کد ۲۰۲۰
آذر بایجان غربی ارومیه علامه طباطبائی ۱ زن
اردبیل اردبیل علامه طباطبائی ۱ زن
البرز کرج حکیم ابوالقاسم فردوسی ۱ مرد
ایلام ایلام امام جعفر صادق (ع) ۱ زن
بوشهر بوشهر بنت الهدی صدر ۱ زن
تهران تهران شهید چمران ۱ مرد
تهران واوان عترت ۱ زن
چهارمحال و بختیاری شهر کرد بحر العلوم ۱ مرد
خراسان جنوبی بیرجند شهید باهنر ۱ مرد
خراسان شمالی بجنورد امام محمد باقر (ع) ۱ مرد
خوزستان اهواز فاطمه الزهرا (س) ۱ زن
زنجان زنجان الزهرا (س) ۱ زن
سمنان سمنان الزهرا (س) ۱ زن
سیستان و بلوچستان زاهدان رسالت ۱ زن
قزوین قزوین بنت الهدی صدر ۱ زن
قم قم حضرت معصومه (س) ۱ زن
کردستان سنندج بنت الهدی صدر ۱ زن
کرمان کرمان شهید باهنر ۱ مرد
کرمانشاه کرمانشاه شهید صدوقی ۱ زن
کهگیلویه و بویر احمد یاسوج کوثر ۱ زن
گلستان گرگان امام خمینی ۱ زن
گیلان رشت بنت الهدی صدر ۱ زن
لرستان خرم آباد علامه طباطبائی ۱ مرد
مازندران ساری صدیقه طاهره (س) ۱ زن
مرکزی اراک زینب کبری (س) ۱ زن
هرمزگان بندر عباس فاطمه الزهرا (س) ۱ زن
همدان همدان شهید مقصودی ۱ مرد
یزد یزد فاطمه الزهرا (س) ۱ زن
تهران تهران سازمان مرکزی ۴ زن مرد
کارشناس آموزش و توانمندی سازی منابع انسانی- کد ۲۰۲۱ تهران تهران سازمان مرکزی ۵ زن مرد

برچسب ها

اضافه کردن دیدگاه

اضافه کردن دیدگاه

برای ارسال نظر اینجا کلیک کنید

تبلیغات

دانلود برنامه آموزش آشپزی

مطالب پیشنهادی