دكوراسيون و چيدمان مد و زيبايي

زيباترين گلهاي آپارتمانى از منظر دكوراتورها

اگر به دنبال انتخاب گلي زيبا براي آپارتمان خود هستيد و نميدانيد چه گلي انتخاب كنيد تا با دكوراسيون منزلتان همخواني پيدا كند با ما همراه شويد...
تقویم فارسی اندروید

اگر به دنبال انتخاب گلي زيبا براي آپارتمان خود هستيد و نميدانيد چه گلي انتخاب كنيد تا با دكوراسيون منزلتان همخواني پيدا كند با ما همراه شويد…

 

1. Angel Ivy Ring Topiary

ivy-ring-with-empty-center
این گل را می‌توانید با هرس‌هاى زیبا و حلقه مانند براى داخل آپارتمان استفاده كنید . هرس این درخچه‌ها را می‌توانید بر اساس چیدمان یا فرم‌هاى رایج در دكوراسیون منزلتان هماهنگ كنید.

2. Braided Ficus Tree

fikus_3
این گیاه زیبا گونه‌هاى متنوعى دارد و در دكوراسیون داخلى منزل ، لابى آپارتمان ، ورودى ویلا‌ها بسیار كاربرد دارد.

3. Cactus Combo Bonsai

TF142-2
كاكتوس را همه مى شناسند بهتر است آن در كوشه جنوب غربى خانه قرار دهید . كاكتوس‌هاى مینیاتورى بسیار مناسب و همزیست با محیط هستند و خوب تكثیر پیدا مى كنند.

4. Chamaedorea Palm

600_chamaedorea (1)
 این نوع نخل بسیار زیبا و لطیف است و جنوب پسند است . با آوردن این گیاه به منزلتان نواحى گرم حاره و جنگل‌هاى باران زا را به یاد مى آورید.

5. Chinese Evergreen

2014-635253121733035361-303
 همیشه بهار چینى را در بیشتر خانه‌ها می‌توان یافت سازگارى عجیب آن با شرایط محیطی آن را گلى مناسب براى آپارتمان نشینى كرده است.

6. Miniature Herb Standard Topiaries

miniature_herb_standard_topiaries_kpivp
گیاهانى مانند رز مارى و اسطخدوس كه هرس آنها را زیبا مى كند براى آپارتمان‌هاو ویلاهاى وسیع بسیار مناسب است.آنها را در مكان‌هایى كه نور مناسب دارد قرار دهید.

 

7. Moth Orchid

fyto
اگر نمی توانید همیشه گلدانى پر گل طبیعی روی میز داشته باشید از اركیده استفاده كنید . فوق العاده آرامش بخش و در عین حال مطابق دكوراسیون مدرن است.

8. Ponytail Palm

PonytailPalm
این گیاه زیبا و مینیاتوری بخاطر ريشه اش كه از خاك بيرون است، فرمى مدرن و غیر عادى دارد . به مقدار كمى آب نیاز دارد وبه جابجایى زیاد علاقه ندارد.اگر خوب از آن مراقبت كنید فرم بسیار زیبایى به خود مى گیرد.

9. Tropical Combo Bonsai

bonsai-tree-7ganj.ir
با این گیاهان می‌توانید یك باغ كوچك در منزلتان داشته باشید . بهترين فضا و چشمگير ترين فضاى خانه را به آن اختصاص دهيد.

10 . Amaryllis, ‘Yellow Goddess

2b73fe5f2535ba6badcf54ef86218486
 طعم بهار را با این رنگ زرد این گیاه به خانه بیاورید . زرد كمرنگ آن بسیار شیك و مدرن است و با دكوراسیون مدرن هماهنگى عجیبى دارد.

گردآوري: گروه 7 گنج

اضافه کردن دیدگاه

اضافه کردن دیدگاه

برای ارسال نظر اینجا کلیک کنید

تبلیغات

دانلود برنامه آموزش آشپزی

مطالب پیشنهادی