اخبار داغ اخبار فرهنگی - هنری دنياي خوانندگان فرهنگ و هنر

مرتضي پاشايي درگذشت / جمعه 23 آبان

مرتضی پاشایی خواننده محبوب پاپ ایران صبح امروز ( جمعه 23 آبان 93 )بر اثر شدت یافتن عارضه سرطان درگذشت....
تقویم فارسی اندروید

جمعه 23 آبان 93

مرتضی پاشایی خواننده محبوب پاپ ایران صبح امروز ( جمعه 23 آبان 93 )بر اثر شدت یافتن عارضه سرطان درگذشت.

 مرتضي پاشايي
به گزارش “خبرگزاري فارس ”، این خواننده جوان که در ماه های گذشته جدال سختی با سرطان داشت در مدت زمان بیماری پذیرای چهره های پرتعداد ورزشی، هنری و حتی سیاسی بود، ۱۰:۳۰ صبح در بیمارستان بهمن درگذشت و هواداران خود را داغدار کرد. مراسم تشییع پیکر مرتضی پاشایی روز یکشنبه ۲۵ آبان در مقابل تالار وحدت برگزار می شود. پاشایی در قطعه هنرمندان به خاک سپرده خواهد شد.
درگذشت این چهره محبوب را تسلیت می گوییم و برای بازماندگانش طلب صبر داریم…
روحش شاد…
——————————————————————————————————————————————————–
اخبار ضد و نقیض و شایعات زیادی درباره «مرتضي پاشايي»، امروز در فضاهای مجازی و غیر مجازی منتشر شد که اکثرا خبر از وخامت حال وی داشت، ولی خوشبختانه طبق آخرین خبری که از مهدی علیاری (از فعالین رسانه ای حاضر در بیمارستان بهمن) کسب شد، وضعیت جسمانی این خواننده محجوب پاپ تا شامگاه دوشنبه ۱۹ آبان حدود ۳۰ درصد بهتر شده است.

مرتضي پاشايي برخلاف شایعه ها در هوشیاری کامل بوده و به همراه خانواده اش از وضعیت روحی بسیار بالایی برخوردار است.

شایان ذکر است که حدود ساعت ۸ شب نیز پزشکان عمل کوچکی بدون بیهوشی بر روی «مرتضي پاشايي» انجام دادند که موفقیت آمیز بوده است.

«مرتضي پاشايي» که به دلیل بیماری اش در بیمارستان بستری است، بعد از ظهر جمعه (۱۶ آبان) به بخش ای سی یو انتقال یافته است.

 

ساعت 11 شب – ۲۰ آبان

انتقال مرتضی پاشایی به بخش تا دو روز دیگر. با بهبود اوضاع جسمانی مرتضی پاشایی احتمالا تا ۴۸ ساعت آینده با تایید پزشکان از آی سی یو خارج و به بخش انتقال خواهد یافت. یک خبر خوش برای مردم و هواداران که دیگر ناراحتی و استرس به خود راه ندهند و از اخبار حاشیه و شایعه به دور باشند. پدر مرتضی پاشایی حال عمومی وی را تا عصر امروز سه شنبه ۲۰ آبان مساعد اعلام کرد و از همگان خواست تا فقط دعا کنند. با انتقال مرتضی پاشایی به بخش عادی میتوان گفت نیمی از مشکل بدنی وی حل شده است و در روزهای آتی باید منتظر معالجات و نظر پزشکان باشیم. (با تشکر از آقای علیاری)

 

 حال مرتضي پاشايي چهارشنبه 21 آبان

پدر مرتضي پاشايي

پدر مرتضی پاشایی نیز در کنار پسرش در اتاق آی سی یو بود. فعلا خبر خاصی نیست و اوضاع جسمانی مرتضی پاشایی امروز رضایتبخش بود و در حال استراحت بود.   

مرتضی پاشایی از دوستان و همراهان خود نیز خواست تا برای استراحت به منازلشان بروند.

درب بیمارستان بهمن نیز بسته بود و هیچ ملاقاتی صورت نمیگرفت. در خیابان ایران زمین مقابل بیمارستان بهمن ماشینهای زیادی در حال رفت و آمد بودند و  از چهره هایشان مشخص بود  نگران حال مرتضی پاشایی بودند.

حال باید منتظر ماند و در ساعات و روزهای بعدی  به امید خدا منتظر خبرهای خوبی باشیم.

به مانند روزهای گذشته بازار شایعات و خبر پراکنی باز هم داغ بود و اخبار عجیبی در مورد مرتضی پاشایی در همه جا مخصوصا فضای مجازی پخش شده بود که هیچکدام صحت نداشتند. در نمایشگاه مطبوعات نیز این اخبار پراکنده زیاد بود و همه دنبال خبر موثق بودند.

عکس فوق هم مربوط به پدر مرتضی پاشایی می باشد که در حال صحبت با برخی از هنرمندان می باشند…

گردآوري و تنظيم:گروه 7 گنج

www.7ganj.ir

2 دیدگاه

2 دیدگاه

برای ارسال نظر اینجا کلیک کنید

تبلیغات

دانلود برنامه آموزش آشپزی

مطالب پیشنهادی