تبلیغ رپورتاژ

بهترین گوشی شیائومی بازار

تقویم فارسی اندروید
گوشی شیائومی

شما حاضرید ۹۰۰ میلیون تومان هزینه کنید و گوشی ساده و دکمه‌ای بخرید؟

شاید شما هم گوشی شخصیت اصلی «مالک» در سریال زخم کاری را دیده باشید. گوشی به ظاهر ساده‌ای که ۹۰۰ میلیون تومان قیمت دارد! در این مطلب، ما قصد نداریم درباره این مدل تلفن همراه دکمه‌ای صحبت کنیم. بلکه می‌خواهیم گوشی‌های همراهی را به شما معرفی کنیم که تنها یک درصد این تلفن همراه قیمت دارند اما ویژگی‌های بسیار خاص‌تر و کاربردی‌تری دارند. اگر شما هم ترجیح می‌دهید به جای داشتن یک گوشی ساده از یاقوت،‌ تلفن همراهی با هزاران ویژگی خاص داشته باشید که مشکلات شما را حل می‌کند؛ با ما در ادامه مطلب همراه باشید:

شیائومی که اومد به بازار؛ هوآوی شده دل آزار؟

تا کمی قبل‌تر،‌گوشی‌های هوآوی به عنوان تلفن‌های همراهی با قیمت پایین و کارایی مناسب شناخته می‌شدند. اما بعد از تحریم‌های گوگل، بیشتر افراد جذب گوشی‎های شیائومی موجود در بازار شده‌اند. تلفن‌های همراه این برند، رنج قیمتی گسترده‌ای دارند و کیفیت و کاربرد آنها هم با توجه به این قیمت تغییر می‌کند.

می‌توان گفت در حال حاضر، شیائومی بهترین برندی است که گوشی‌های ارزان قیمت و میان رده با کیفیت مناسب تولید می‌کند. اما گوشی‌های پرچمدار شیائومی هم دست کمی از برندهای معروف ندارند و کیفیت و ویژگی‌های خاص آنها نسبت به قیمت، بسیار بالاست. فکر می‌کنید در حال حاضر کدام تلفن‌های همراه شیائومی بهترین کیفیت ممکن را دارند؟ این گوشی‌ها چه ویژگی‌هایی دارند که آنها را از موبایل‌های میان رده متمایز کرده؟

Xiaomi Poco X3 NFC:

گوشی‌های پوکو از برند شیائومی، تلفن‌های همراه بسیار باکیفیت و در عین حال از نظر قیمت، میان رده‌ای هستند که در بازارهای غرب هم طرفداران زیادی دارند. این تلفن همراه، قیمت اقتصادی و مناسبی دارد اما در عین حال می‌توان به این ویژگی‌های تلفن همراه هم اشاره کرد: استفاده از سخت‌افزارهای قوی مانند تراشه اسپندراگون 732G؛ پردازنده ۸ هسته‌ای، نمایشگر فوق حرفه‌ای و دوربین چهارگانه‌ای که مهمترین مزیت این تلفن همراه به شمار می‌رود. دوربین گوشی پوکو ۳ بسیار قوی است و تقریبا تلفن همراهی با این قیمت را نمی‌توانید پیدا کنید که چنین مزیت‌هایی داشته باشد.

Xiaomi Mi 11:

تقریبا اکثر کارشناسان موافق هستند که این تلفن همراه،‌ بهترین گوشی موبایلی است که در سال ۲۰۲۱ برند شیائومی به بازار عرضه کرده است. این تلفن همراه از اندروید ۱۱ پشتیبانی می‌کند که البته می‌توانید آن را به اندروید ۱۲ هم ارتقا بدهید. سخت افزار به کار رفته در این تلفن همراه فوق‌العاده، بسیار قوی است و بنابراین با سرعت و دقت بسیار بالایی می‌توانید کارهای خود را انجام بدهید. پردازنده اسنپدراگون 888 کوالکام و پردازنده گرافیکی Adreno 660 از جمله این سخت افزارها هستند. نمایشگر آمولد و استفاده از گوریلا گلس، در کنار نمایشگر بی‌نظیر این موبایل، تجربه فوق‌العاده‌ای را برای شما رقم می‌زند.

این موبایل دوربین چهارگانه قدرتمندی با جزئیات زیر هم دارد:

  • لنز اصلی 108 مگاپیکسلی
  • لنز اولتراواید 13 مگاپیکسلی
  • لنز ماکرو 5 مگاپیکسلی
  • دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی

بنابراین می‌توان گفت که این تلفن همراه، یکی از بهترین تلفن‌های همراه بازار در سال ۲۰۲۱ است و تمام نیازهای شما را برطرف می‌کند.

گوشی موبایل شیائومی Mi 11 Ultra:

از اسم این تلفن همراه هم مشخص است که با یکی از غول‌های دنیای تکنولوژی طرف هستیم! این موبایل فوق‌العاده، ویژگی‌ها و توانمندی‌های فوق‌العاده‌ای دارد که آن را تبدیل به یکی از محبوب‎ترین و بهترین گوشی‌های شیائومی در بازار کرده است. این موبایل علاوه بر استفاده از اندروید ۱۱، از رابط کاربری با امنیت بسیار بالا و استفاده بسیار آسان استفاده می‌کند.

تراشه اسنپدراگون 888، آخرین و به روزترین پردازنده کوالکام است که در این گوشی از آن استفاده شده. همچنین پردازنده ۸ هسته‌ای و گرافیک بسیار قوی این موبایل هم به استفاده راحت‌تر از آن کمک می‌کنند. این گوشی دارای یک صفحه نمایش ۶.۸۱ اینچی آمولد با پشتیبانی از یک میلیارد مجموعه رنگ است و در نتیجه دیدن فیلم و حتی بازی کردن در این تلفن همراه، می‌تواند بسیار جذاب باشد!

باتری ۵۰۰۰ میلی آمپری به کار رفته در این موبایل، حتی در خودروهای الکترونیکی هم به کار می‌رود و بسیار حرفه‌ای و ایمن است. همان طور که احتمالا می‌توانید حدس بزنید؛ این گوشی غول، یکی از بهترین دوربین‌های گوشی حال حاضر را هم دارد. تنها نکته مهم که باید به آن توجه داشته باشید این است که این گوشی بسیار جدید به بازار عرضه شده و احتمالا نمی‌توانید آن را به راحتی پیدا کنید.

اگر قصد دارید این گوشی یا سایر تلفن‌های همراه این برند را تهیه کنید؛ بهتر است ابتدا در فروشگاه اینترنتی آلین لند، مناسبترین قیمت گوشی شیائومی در بازار را پیدا کرده و سپس برای خرید گوشی موردنظرتان اقدام کنید.

قیمت گوشی شیائومی

هر شیائومی، شیائومی نیست!

از هرکس که بپرسیم بزرگ‌ترین مشکلش هنگام خرید تلفن همراه چیست؛ دو پاسخ بیشتر ندارد:

  • عدم اطمینان به اصل بودن کالا
  • مطمئن نبودن از قیمت گفته شده توسط فروشنده

حالا اگر راهی باشد که بتوانید از اصالت گوشی همراه‌تان مطمئن باشید و خیالتان راحت باشد که کمترین قیمت ممکن را پرداخته‌اید چه کار می‌کنید؟

صبر کنید! نیازی نیست برای رفتن به این فروشگاه رویایی لباس بپوشید! کافی است با یک کلیک، کالای خود را انتخاب کنید و در کسری از ساعت، خرید خود را درب منزل تحویل بگیرید. علاوه بر این نیازی نیست که هیچ هزینه‌ای بابت ارسال کالاها بپردازید و تمام ارسال‌ها در آلین لند رایگان هستند.

البته این تنها مزیت خرید اینترنتی گوشی از آلین لند نیست! این فروشگاه اینترنتی، هر روز با تخفیف‌ها و فروش‌های ویژه، شما را شگفت‌زده خواهد کرد. بنابراین خرید در این تخفیف‌ها می‌تواند تا چند ده درصد در هزینه شما صرفه جویی کند.

برچسب ها

اضافه کردن دیدگاه

اضافه کردن دیدگاه

برای ارسال نظر اینجا کلیک کنید

تبلیغات

دانلود برنامه آموزش آشپزی

مطالب پیشنهادی