تغذيه سالم تناسب اندام سلامت

بهترین صبحانه برای کاهش وزن

هنگامی که شما می‌خواهید صبحانه ای که دوست سلامتی و زیبایی اندام شماست تهیه کنید، چیزهایی هست که باید در نظر داشته باشید...
تقویم فارسی اندروید

هنگامی که شما می‌خواهید صبحانه ای که دوست سلامتی و زیبایی اندام شماست تهیه کنید، چیزهایی هست که باید در نظر داشته باشید.

لاغري
كاهش وزن

۱. در این وعده چقدر کالری وجود دارد؟

۲. این وعده من را برای مدت زمان زیاد یا مدت کمی سیر نگاه خواهد داشت؟

۳. آیا این صبحانه سالم است؟

۴. آیا این صبحانه سطح انرژی مرا بالا می‌برد؟

۵. این صبحانه چقدر چرب است و چه نوع چربی دارد؟

هنگامی که به همه ی این موارد فکر کردید، قادر خواهید بود صبحانه ای را برای خودتان آماده کنید که هم برای سلامتی و هم برای دور کمرتان مفید باشد!

اگرچه من به خوردنی‌های متعددی علاقه دارم، اما قویاً بر این باورم که صبحانه هایی که شامل میوه‌ها بشوند بهترین صبحانه هستند. میوه‌ها غذایی از طبیعت هستند که نژاد انسان‌ها به خوردن آن‌ها روی آورد. دستگاه گوارش ما، کاملاً برای میوه‌ها طراحی شده است. میوه‌ها اغلب ویتامین‌ها و مواد معدنی مورد نیاز بدن ما را تأمین می کنند.

بهترین چیز درباره‌ی میوه این است که در عین اینکه فوق‌العاده سالم و مقوی هستند، چاق هم نمی‌کنند. شما می‌توانید هر چقدر که دوست دارید میوه نوش جان کنید و نگران کالری هایش نباشید، چرا که فروکتوز عاملی طبیعی است و تأثیر بسیار کمی بر روی ذخیره‌ی چربی دارد. می‌دانم که خیلی از شما احتمالاً با این ایده مخالف هستید، اما برای این ادعا مدرکی هم هست! آیا تا بحال فرد چاقی را دیده‌اید که برنامه‌ی غذایی اش بر مبنای انواع میوه‌ها باشد؟

سالاد میوه را بعنوان صبحانه تست کنید!

جهت مطالعه مقالات بيشتر درباره كاهش وزن ، اينجا كليك كنيد

جهت دریافت جدیدترین اخبار و مقالات از طریق تلگرام ، اینجا کلیک کنید

گردآوری و تنظیم: گروه ۷ گنج 

www.7ganj.ir

منبع: تناسب اندام

اضافه کردن دیدگاه

اضافه کردن دیدگاه

برای ارسال نظر اینجا کلیک کنید

تبلیغات

دانلود برنامه آموزش آشپزی

مطالب پیشنهادی