مد بانوان

بهترین رنگ لباس مناسب افراد چاق کدومه؟ (راهنمای جامع)

تقویم فارسی اندروید

انتخاب رنگ مناسب برای لباس ها تاثیر به سزایی در افزایش جذابیت افراد دارد و این به خصوص درباره افرادی با اندام تپل و پُر نیز صدق می کند. اگر اضافه وزن دارید یا به اصطلاح عامیانه چاق هستید، توصیه می کنیم که حتماً به رنگ بندی لباس هایتان توجه کنید. این موضوع هنگام خرید کت تک زنانه و دخترانه، مانتو، شومیز یا شلوار بسیار مهم است.

با رنگ هایی که اندام شما را بهتر نمایش می دهند آشنایی دارید؟ اگر تپل هستید رنگ لباس مناسب افراد چاق را می شناسید؟ در این مقاله در رابطه با تمام نکات استایل صحبت کرده ایم.

معرفی بهترین رنگ لباس مناسب افراد چاق

یک کت و شلوار زنانه مجلسی قیمت مناسب می تواند اندام خانم های دارای اضافه وزن را جذابتر نشان دهد، به شرط اینکه رنگ مناسبی را برای لباس انتخاب کنند. در صورت کوچکترین اشتباه، نه تنها این کت جذابیتتان را افزایش نمی دهد، بلکه تاثیر منفی برروی استایلتان می گذارد.

رنگ روشن ممنوع

در واقع افرادی با اندام فربه دستی باز در انتخاب لباس دارند. این افراد می توانند انواع مدل کت ژاکارد مجلسی یا لباس های دارای طرح باز (گشاد- free) را بخرند و با خیال راحت بپوشند، اما باید حتما به رنگ بندی آنها توجه داشته باشند.

بسیاری از افراد با اندام فربه به پوشیدن لباس هایی با رنگ روشن علاقه دارند. برای این اشخاص توصیه می کنیم که پوشیدن این لباس ها را به خانه موکول کرده و در مهمانی های رسمی و دورهمی هایشان از رنگ بندی تیره استفاده کنند.

متاسفانه انواع طیف رنگی روشن باعث چاقتر به نظر رسیدن اندامتان می شود، به همین دلیل گزینه مناسب برای استفاده در جمع های رسمی نیستند. در نقطه مقابل انواع طیف رنگی تیره مثل سبز تیره، زرشکی سیر، بادمجانی تیره، مشکی یا سورمه ای باعث کوچکتر به نظررسیدن اندامتان خواهد شد.

تعریف اندام های چاق برای انتخاب لباس

برخی در قسمت بالاتنه چاق و در قسمت پایین تنه یعنی پاها لاغر هستند، این افراد می توانند برای بالاتنه شان به سراغ طیف تیره و برای پایین تنه خود از رنگ های روشن استفاده کنند.

بزرگترین اشتباه بسیاری از خانم ها این است که در صورت چاق بودن پایین تنه از دامن های پلیسه دار با طیف روشن استفاده می کنند که همین موضوع جذابیت استایلشان را از بین می برد. این افراد باید لباس های 2 تکه بپوشند که در قسمت پایین تنه نیز دارای رنگ تیره هستند.

نحوه انتخاب طرح لباس برای افراد چاق

طرح پارچه در چاقتر یا ظریفتر نشان دادن اندامتان بسیار مهم است، بنابراین علاوه بر رنگ بندی حتماً به طرح ها هم توجه داشته باشید. به هیچ عنوان به سراغ پارچه هایی با طرح های درشت نروید، چون این پارچه ها باعث بزرگ نشان دادن اندامتان می شوند.

بهترین گزینه برای شما لباس هایی بدون طرح و با برش های عمودی هستند. در واقع این برش ها باعث کشیده تر و لاغرتر نشان دادنتان شده و از جذابیت بالایی برخوردارند.

در صورتی که تمایل زیادی به انتخاب پارچه های طرح دار دارید، به سراغ مدل هایی بروید که راه راه عمودی دارند. راه راه های عموی شما را کشیده تر و لاغرتر نشان می دهند. همچنین امکان انتخاب انواع طرح های هندسی ظریف یا چهارخانه های ریز هم باریتان وجود دارد.

راهنمای انتخاب رنگ لباس مجلسی برای افراد چاق

تقریباً همه خانم ها دوست دارند که در مهمانی های مختلف لباس های مجلسی زیبا بپوشند و تبدیل به ستاره جمع شوند. بسیاری از خانم ها با اندام هایی تپل تصور می کنند که این کار برای آنها امکان پذیر نیست، در صورتی که با کمی خلاقیت قطعاً نظر همه را به خود جلب خواهند کرد. این افراد باید به برخی نکته ها در سِت کردن لباس ها توجه داشته باشند:

استفاده از رنگ تیره روی شکم و پهلوها

این افراد می توانند لباس هایی با ترکیب روشن و تیره بخرند، به شرط اینکه قسمت های تیره روی شکم و پهلوها باشد تا خیلی اندام های چاق و پُر این گروه را به نمایش نگذارد.

استفاده از لباس رویه

شما می توانید یک لباس به رنگ تیره را بپوشید و سپس یک کت یا پیراهن بلند به تن کنید. انتخاب پارچه حریر برای لباس رویه بسیار مناسب است و جذابتر نشانتان می دهد. اگر در این استایل یک کمربند طرح دار و مناسب بپوشید نیز استایلتان تکمیلتر می شود.

عدم استفاده از چند رنگ

برخی فکر می کنند اگر از پارچه های چندرنگ استفاده کنند، جذابیشان بیشتر می شود؛ در صورتی که این پارچه ها حتی برای افراد لاغر نیز جذابیتی ندارند. توصیه می کنیم که نهایتاً از 2 یا 3 رنگ در استایلتان استفاده کنید تا هارمونی جذاب و مناسبی در تیپتان به وجود آورید.

عدم استفاده از پارچه های ضخیم

به هیچ عنوان پارچه هایی از جنس ضخیم و خشک را انتخاب نکنید، چون اندامتان را حجیمتر نشان می دهند. توصیه ما برای شما استفاده از لباس هایی نازک و با بافت ریز است.

استفاده از جین های تیره

اگر برای مهمانی تیپ اسپرت انتخاب کرده اید، توصیه می کنیم که از شلوارهای جین تیره مثل سورمه ای یا خاکستری استفاده کنید. به همراه شلوار جین، یک کت مناسب نیز تکمیل کننده استایلتان است.

استفاده از رنگ های نزدیک به تیره

برخی افراد تمایلی به استفاده از طیف تیره ندارند و ترجیحشان استفاده از رنگ بندی های شادتر است. این اشخاص می توانند به سراغ رنگ های نزدیک به تیره مثل قهوه ای بروند.

نکاتی مهم از لباس پوشیدن افراد چاق

رنگ لباس مناسب افراد چاق تنها زمانی می تواند جذابیت آنها را افزایش دهد که آنها به نکته های مهم دیگری در تکمیل استایشان توجه داشته باشند:

  • استفاده از کفش پاشنه بلند به همراه لباس ها از واجبات است.
  • به سراغ لباس هایی بروید که نه خیلی چاق و نه خیلی تنگ هستند.
  • عدم استفاده از لباس های اورسایز
  • به هیچ عنوان به سراغ شال و روسری های کوتاه نروید، چون به شدت روی چاقتر نشان دادنتان تاثیر می گذارند.
  • اکسسوری های ظریف می توانند جذابترتان کنند؛ بنابراین به سراغ این وسایل مثل کیف های کوچک بروید.
  • در صورت تمایل به استفاده از دامن باید بدانید که افرادی با پایین تنه چاق امکان استفاده از دامن های کلوش را دارند. اگر بالاتنه تان چاق است نیز به سراغ دامن های ساده بروید.
  • انواع تیشرت های یقه گرد می توانند شما را چاقتر از قبل نشان دهند، بنابراین دور آنها را نیز خط قرمز بکشید.
  • به سراغ کمربندهای ظریف بروید و از انتخاب کمربندهای ضخیم و بزرگ خودداری کنید.

رنگ لباس مناسب برای افراد چاق که جذاب است

رنگ لباس مناسب افراد چاق می تواند هارمونی بسیار جذابی در تیپ و استایل آنها به وجود بیاورد. اگر اندام تپلی دارید، باید بدانید که راهکارهای زیادی پیش رویتان قرار دارد که می توانید از آنها برای رسیدن به یک استایل جذاب کمک بگیرید، برای همین ناامید نشوید و به دنبال انتخاب استایل شخصی تان با استفاده از پوشش مناسب باشید.

در این زمینه می توانید از کارشناسان حرفه ای در زمینه طراحی لباس و مد هم کمک بگیرید. با فراهم کردن امکان انتخاب رنگ لباس مناسب افراد چاق، آنها می توانند در هر مهمانی یا دورهمی بدرخشند. این افراد کافیست از انواع رنگ های تیره و طرح های عمودی استفاده کنند.

اضافه کردن دیدگاه

اضافه کردن دیدگاه

برای ارسال نظر اینجا کلیک کنید

تبلیغات

دانلود برنامه آموزش آشپزی

مطالب پیشنهادی