اخبار داغ

بعد از جام جهاني چه كسي جاي كي روش را ميگيرد؟؟؟

حالا که باشگاه فولاد خوزستان دراگان اسکوچیچ را به عنوان جانشین حسین فرکی معرفی کرده، دیگر جای شک و تردید باقی نمی ماند که فرکی قرار است بعد از جام جهانی سرمربی تیم ملی شود...
تقویم فارسی اندروید

حالا که باشگاه فولاد خوزستان دراگان اسکوچیچ را به عنوان جانشین حسین فرکی معرفی کرده، دیگر جای شک و تردید باقی نمی ماند که فرکی قرار است بعد از جام جهانی سرمربی تیم ملی شود.

7ganj.ir
از یک طرف حسین فرکی راضی نشد قرارداد خود را با تیمی که آن را قهرمان لیگ برتر کرده بود، تمدید کند و از طرف دیگر، فدراسیون فوتبال به دلیل بی پولی قادر به تمدید قرارداد کی روش نیست و گفته می شود بعد از پایان جام جهانی، یک سرمربی ایرانی هدایت تیم ملی را در جام ملتهای آسیا (استرالیا 2015) برعهده می گیرد.

این مربی چه کسی غیر از فرکی می تواند باشد؟

حسین فرکی قرارداد خود با فولاد را تمدید نمی کند و بعد از جام جهانی جانشین کی روش می شود. حالا این خبر بیش از پیش به واقعیت نزدیک شده است.
هرچند شایعه شده باشگاه نفت در حال مذاکره با حسین فرکی است و فرکی هم در تازه ترین گفت و گوی خود منکر هرگونه مذاکره با فدراسیون فوتبال بر سر قبول جانشینی کی روش شده اما شک نکید بعد از جام جهانی 2014 برزیل، فرکی سرمربی تیم ملی می شود.
خبر

اضافه کردن دیدگاه

اضافه کردن دیدگاه

برای ارسال نظر اینجا کلیک کنید

تبلیغات

دانلود برنامه آموزش آشپزی

مطالب پیشنهادی