دانش و فناوری موبايل، تبلت و لپ تاپ

بزرگترين نقطه ضعف نمایشگر گوشی iphone 6 آشكار شد !

حتما عزم خود را جزم کرده اید تا یک گوشی آیفون جدید بخرید! همه ما منتظریم این اعجوبه اپل را مشاهده کنیم اما خبرها چیز دیگری می گویند! در آزمایشی که جدیدا روی نمایشگر گوشی آیفون 6 انجام شده است حسابی همه نا امید شدیم!
تقویم فارسی اندروید

حتما عزم خود را جزم کرده اید تا یک گوشی آیفون جدید بخرید! همه ما منتظریم این اعجوبه اپل را مشاهده کنیم اما خبرها چیز دیگری می گویند! در آزمایشی که جدیدا روی نمایشگر گوشی آیفون 6  انجام شده است حسابی همه نا امید شدیم!

گوشی آیفون 6 را با یک چاقو و تیغ، به صحنه آزمایش بردیم تا ببینیم قدرت تحمل این نمایشگر sapphire  به چه میزان است اما به طور عجیبی حاصل آزمایش ما به صورتی شد که از آن عکس گرفتیم و در زیر برای شما قرار داده ایم:

xl_iPhone6_cover

جالب اینجاست که مقامات مربوطه در مورد نمایشگر این گوشی قبلا با قدرت تمام اعلام کرده بودند که این نمایشگر ضد خش می باشد اما فیلمی که در یوتیوب نمایش داده شد حاکی از آن است که حقیقت چیز دیگری است!

البته می توان گفت نسبت به نمایشگر iPhone 5s که Gorilla معمولی است نمایشگر آیفون 6 از وضوح بهتری برخوردار است اما این قابلیت ضد خش نبودن آن، به مذاق بسیاری از افراد خوش نمی آید!

البته نتیجه این آزمایش این است که این نمایشگر از مواد خالص به طور کامل تهیه نشده است و به همین خاطر خراشیده می شود در صورتی که نباید خراشیده شود و این ویدیو تنها برای نشان دادن این بوده که نمایشگر ضد خش می باشد اما حقیقت چیز دیگری بود!

نمایشگر sapphire از نظر مقیاس مقاوت رتبه 9 از ده را دارد! در صورتی که sandpaper با رتبه 7 از ده می باشد! که در عین حال چیزی موجب خراش آن نمی شود! ولی اینکه sapphire با این آزمون و موادی که انتظار می رود در آن بکار رفته باشد! نتیجه ای دور از ذهن می دهد پس تنها چیزی که می توان گفت این است که این نمایشگر از sapphire خالص استفاده نکرده و ناخالصی ها رتبه آن را از 7 هم پایینتر آورده اند به طوری که خراش در آن قابل مشاهده است.

گردآوري: گروه هفت گنج

منبع: ماي تك

اضافه کردن دیدگاه

اضافه کردن دیدگاه

برای ارسال نظر اینجا کلیک کنید

تبلیغات

دانلود برنامه آموزش آشپزی

مطالب پیشنهادی