جاذبه هاي جهان طبيعت و گردشگري

برترين هتل هاي شناور جهان كه بر روي آب ساخته شده اند + تصاوير

در اين پست از 7 گنج ، شما را با 10 هتل معلق یا هتل روی آب برتر جهان آشنا ميكنيم . با ما همراه شويد...
تقویم فارسی اندروید

در اين پست از 7 گنج ، شما را با 10 هتل معلق یا هتل روی آب برتر جهان آشنا ميكنيم  . با ما همراه شويد…

1- لوژ امپراطور اقیانوس، بریتیش کلمبیا، کانادا

برترين هتل هاي شناور جهان - لوژ امپراطور اقیانوس
برترين هتل هاي شناور جهان – لوژ امپراطور اقیانوس

این هتل روی یک شناور بزرگ ساخته شده و میهمانانش قادرند حیات وحش دست نخورده دریا را بدون نیاز به لوازم غواصی و در رفاه و آسایش هتلی پنج ستاره ببینند. میهمانان این هتل برای رسیدن به اتاقشان باید سوار هواپیمای اختصاصی شوند .این هتل شناور از ماه می تا اکتبر پذیرای میهمانان خود بر گستره آبی اقیانوس خواهد بود.

2- هتل صخره‌ بزرگ، استرالیا

هتل صخره‌ بزرگ، استرالیا - برترين هتل هاي شناور جهان
هتل صخره‌ بزرگ، استرالیا

این هتل که هنوز در مرحله طراحی‌‌های اولیه است، اما با این وجود سیل اعتراضات بسیاری را در خصوص ضررهای احتمالی ساخت در پی داشته است. این هتل که زایده تخیل یک مهندس بریتانیایی است مجهز به امکانات مختلفی از جمله چشمه‌های آب معدنی، هشت اتاق خواب زیردریایی و حمام‌هایی با دیوارهای شیشه‌ای خواهد بود.

3- اوبروی اودویلا، هند

هتل اوبروی اودویلا، هند - برترين هتل ها شناور جهان
هتل اوبروی اودویلا، هند – برترين هتل ها شناور جهان

این هتل که هم اکنون روی دریاچه پیچولا شناور است و یکی از هتل‌های فعال شناور جهان به شمار می‌رود که امکانات یک هتل پنج ستاره زمینی را دارا است. سبک ساختمانی آن بر گرفته از معماری سنتی و قدیمی کاخ‌ها و دربارهای هند بود و چکیده‌ای از چشمه‌ها و باغ‌های تزیین شده رنگارنگ این شبه قاره را به تصویر می‌کشد.

4- هتل هوایی

هتل هوایی-برترين هتل هاي شناور جهان
هتل هوایی-برترين هتل هاي شناور جهان

این هتل که اثر یک معمار روس تبار به نام الکساندر آسادوف است، همچون هتلی هوایی روی دریاها به پرواز درآمده است. ویژگی‌هایی همچون باغ‌های معلق، کافه و رستوران‌های هوایی از جمله امکاناتی است که در فضای بین این هتل با دریا پذیرای میهمانان خواهند بود.

5- هتل کنراد مالدیو

هتل کنراد مالدیو-برترين هتل هاي شناور جهان
هتل کنراد مالدیو-برترين هتل هاي شناور جهان

اگرچه این هتل را بین دو جزیره خصوصی اقیانوس هند در کشور مالدیو ساخته و به نوعی بنای اولیه آنرا بر روی خشکی قرار داده‌اند اما بسیاری از تفرجگاه‌ها و اماکن وابسته به آن تصویری دریایی به خود گرفته‌اند. از این میان می توان به 50 ویلای مرفه دریایی، رستوران زیردریایی شیشه‌ای، 21 اتاق آبی مجهز به چشمه‌های آب معدنی درمانی اشاره کرد.

6- هتل برج دوار و معلق دبی، امارات

هتل برج دوار و معلق دبی، امارات
هتل برج دوار و معلق دبی، امارات
سازندگان این برج از بنای یک هتل 25 طبقه‌ای در ساحل خلیج دبی خبر داده‌اند، هتلی که تمام مراحل ساخت خود را در بستر دریا می‌گذراند این هتل یکصد متر ارتفاع داشته و اسکلت آن از فولاد و نمای آن تماما از شیشه خواهد بود.

7- هتل معلق اژدها، مالزی

هتل معلق اژدها، مالزی
هتل معلق اژدها، مالزی
این هتل که روی دریا ساخته شده است اتاق‌هایی با پایه‌های چوبی داشته و آلاچیق‌های معلق خود را با برگ نخل مسقف کرده است. طراحی منحصر به فرد آن تجربه زندگی در محیطی روستایی را برای مسافران به وجود می‌آورد.

8- تفرجگاه و چشمه آب معدنی مرداب بورابورا، پلی‌نزی فرانسه

تفرجگاه و چشمه آب معدنی مرداب بورابورا، پلی‌نزی فرانسه
تفرجگاه و چشمه آب معدنی مرداب بورابورا، پلی‌نزی فرانسه
این هتل که در یک مایلی جزیره اصلی بورا بورا ساخته شده است، از 44 سوئیت آبی تشکیل شده که به همراه یک ساحل شنی و باغی رنگارنگ چهره‌ای زیبا و خاطره‌انگیز گرفته است. هتلی که نمی‌توان به هیچ وجه آن را با مرداب ترسناک بورا بورا مقایسه کرد.

9- هتل پونتا کاراکول، پاناما

هتل پونتا کاراکول، پاناما - برترين هتل هاي جهان بر روي آب
هتل پونتا کاراکول، پاناما – برترين هتل هاي جهان بر روي آب
این هتل با برخورداری از شش لوژ خانوادگی ساده با پایه‌ها و دیوارهای چوبی و سقفی پوشیده از برگ نخل بر روی دریای کارائیب شناور است. هتلی که امکان مشاهده هر لحظه پرش دلفین‌ها، سفر به جنگل‌های بارانی آمازون و ماهیگری و غواصی را در اختیار میهمانان خود قرار می‌دهد.

10- هتل حس‌های ششگانه، مالدیو

هتل حس‌های ششگانه، مالدیو - برترين هتل هاي جهان بر روي آب
هتل حس‌های ششگانه، مالدیو – برترين هتل هاي جهان بر روي آب
این هتل که روی یکی از بزرگترین مرداب‌ها یا تالاب‌های مالدیو قرار دارد، مکانی خلوت و به نوعی گوشه‌گیر از جمعیت پرازدحام شهری است که تحمل سپری کردن 15 دقیقه‌ای راهی آبی را برای دسترسی به خود بر دوش علاقه‌مندانش می‌گذارد. با سوئیت‌هایی معلق روی آب و تجربه دیدن همیشه طلوع و غروب خورشید مکانی زیبا برای مسافران به وجود آورده است.

گردآوری و تنظیم: گروه ۷ گنج

www.7ganj.ir

منبع: سياحت و سفر

اضافه کردن دیدگاه

اضافه کردن دیدگاه

برای ارسال نظر اینجا کلیک کنید

تبلیغات

دانلود برنامه آموزش آشپزی

مطالب پیشنهادی