تبلیغ رپورتاژ

با نظافت راه پله ارزان ساعتی، ساختمان خود را تمیز نگه دارید

تقویم فارسی اندروید
نظافت راه پله

تمیز نگه داشتن مرتب پله ها فواید زیادی مانند جلوگیری از تجمع کثیفی در شکاف پله ها، محافظت از سطح آن ها و جلوگیری از سر خوردن هنگام بالا و پایین رفتن از پله ها، به همراه دارد. به همین دلیل دفعات تمیز کردن پله ها یکی از مهم ترین مواردی است که باید هنگام برنامه ریزی برای تمیزکاری در نظر بگیرید. درواقع برای تمیز نگه داشتن پله ها، در حالت ایده آل باید حداقل یک بار در روز این قسمت پر تردد ساختمان را تمیز کنید. اما در اکثر مواقع انجام این کار به صورت روزانه ممکن نیست و موجب می شود به دنبال نظافت راه پله ارزان باشید. تمیز کردن راه پله به طور منظم می تواند مزایای زیادی برای همه ساکنین در پی داشته باشد. هر چند کار سختی نیست و زمان زیادی هم نمی گیرد، اما برای افراد پرمشغله یا افرادی که به زمان اهمیت می دهند گزینه های راحت بسیاری وجود دارد که در طول مقاله در مورد آن ها صحبت می کنیم.

چطور راه پله ها را تمیز کنیم؟

نظافت راه پله

تمیز کردن راه پله ساختمان های اداری و مسکونی می تواند بسیار چالش برانگیز باشد، به خصوص اگر افراد زیادی در طول روز به ساختمان شما رفت و آمد داشته باشند. همان طور که گفته شد چیزی که بسیاری از افراد را از نظافت پله های ساختمان خود منصرف می کند فرآیند مشکل و زمانبر آن است.

خوشبختانه، امروزه شرکت های بسیاری هستند که نظافت راه پله ارزان ساعتی را با بالا ترین استانداردهای موجود انجام می دهند و شما می توانید زمان خود را برای انجام کار های مهم تری صرف کنید. اما اگر قرار است این کار را خودتان انجام دهید بهتر است با اصول ابتدایی آن آشنا شوید.

پله ها به مرور زمان و در اثر رفت و آمد، کثیفی زیادی به خود جذب می کنند. جاروبرقی های مخصوص و تی از مهم ترین ابزاری هستند که می توانند این آلودگی ها را از بین ببرند. پله‌ ها معمولا از سنگ یا کفپوش های سخت ساخته شده اند که آلودگی های آن به دلیل تردد زیاد باید با مواد شوینده ای که به سرعت خشک می شوند، پاک شوند.

برای تمیز کردن پله ها بهتر است به میزان رفت و آمد و ساعت تردد ساکنین ساختمان توجه کنید. این کار باید در ساعات کم تردد انجام شود تا سطوح به اندازه کافی خشک شود و از کثیفی مجدد آن ها جلوگیری شود.

مزایای نظافت راه پله ها چیست؟

تمیز کردن منظم پله ها

تمیز کردن منظم پله ها موردی است که اکثر افراد تا زمان کثیف نشدن مشهود پله ها، به آن فکر نمی کنند. اما نظافت مرتب راه پله های ساختمان مزیت های زیادی برای شما به ارمغان می آورد که مطمئنا بعد از دانستن آن ها علاقه شما برای پیدا کردن شرکت های خدماتی نظافت راه پله ارزان ساعتی، بیشتر می شود.

مهم ترین مزیت تمیز کردن راه پله ها به شرح زیر است:

  1. محافظت از سطح و کاهش خطر لغزش

با جلوگیری از جمع شدن کثیفی در شکاف های راه پله، سطح آن همیشه تمیز می ماند. در نتیجه آسیب کمتری به سرامیک، سنگ یا هر نوع کفپوش دیگری وارد می شود. علاوه بر این به دلیل عاری بودن پله از هرگونه کثیفی، احتمال سر خوردن هنگام بالا و پایین رفتن از پله کاهش پیدا می کند.

  1. جلوگیری از بیماری های مختلف

حفظ تمیزی پله ها بسیار مهم است؛ زیرا معمولا کثیفی های چسبیده به کفش روی آن باقی می ماند و در صورت پخش شدن می تواند موجب بیماری های مختلف شود.

نرده راه پله نیز گزینه دیگری است که اغلب در تمیز کردن پله ها نادیده گرفته می شود. اما باید بگوییم از آنجایی که نرده ها منبع باکتری و میکروب های بسیاری هستند، تمیز کردن آن ها اهمیت زیادی دارد. نرده ها روزانه توسط افراد مختلف لمس می شوند. بنابراین بی توجهی به آن ها در سرویس نظافت اشتباه است؛ زیرا از نظر بهداشتی می تواند عواقب بسیاری داشته باشد. بنابراین حتی اگر به دنبال نظافت راه پله ارزان ساعتی باشید، از نیروی استخدام شده بخواهید با دقت فراوانی این قسمت از راه پله را تمیز کند.

  1. احساس بهتر ساکنان

علاوه بر موارد گفته شده تمیز بودن راه پله های یک ساختمان اداری و تجاری باعث می شود بازدیدکنندگان و مشتریان بالقوه احساس بهتری در محیط کار شما داشته باشند. همچنین این کار باعث تقویت روحیه کارکنان و افزایش بهره وری آن ها می شود. محیط کار کثیف و شلخته تاثیر بسزایی در میزان کارآیی کارکنان دارد.

آیا باید از یک شرکت نظافت راه پله کمک بگیریم؟

شرکت‌ های خدماتی حرفه ‌ای می ‌توانند نظافت راه پله ارزان ساعتی را با بالاترین کیفیت ممکن برای شما انجام دهند.

بنابراین کمک گرفتن از آن ها می تواند در وقت و انرژی شما صرفه جویی کند. از آنجایی که شرکت های خدماتی برای نظافت راه پله باتوجه به حجم کار مبلغ چندانی هم دریافت نمی کنند، سپردن این مسئولیت به آن ها از نظر اقتصادی هم به صرفه است.

شما می توانید با درنظر گرفتن تعداد اعضای ساختمان و یا میزان رفت و آمد، پله های خود را به صورت هفتگی یا ماهانه تمیز کنید. برخی از ساختمان های اداری به دلیل تردد زیاد نیاز به تمیزکاری هر روزه دارند. خاطرتان باشد برای به دست آوردن بهترین نتیجه، بهتر است از نیروی خدماتی بخواهید نه تنها خود پله ها، بلکه عناصر اطراف آن مانند تابلوها و به ویژه نرده ها را نیز تمیز کند.

شرکت های نظافتی چگونه راه پله ها را تمیز می کنند؟

پیدا کردن یک شرکت برای نظافت راه پله ، در ابتدا ممکن است غیر ضروری به نظر برسد؛ اما نه زمانی که بدانید آن ها چگونه این کار را انجام می دهند. یک تیم حرفه ای نه تنها پله ها را از انواع آلودگی ها تمیز می کند بلکه وظیفه دارند کل محدوده مربوط به آن را نیز تمیز کنند.

نیروهای خدماتی که برای انجام این کار استخدام می کنید معمولا تمام موارد زیر را انجام می دهند:

  • نظافت کامل پله ها باتوجه به نوع و جنس سطح آن ها
  • شستشو و تی کشیدن کل راهرو ها
  • تمیز کردن کابین آسانسور
  • تمیز کردن درب های ورودی هر واحد
  • تمیز کردن محیط جلوی آپارتمان
  • بیرون بردن آشغال ها و آلودگی ها
  • گردگیری کامل سقف، نرده ها و دیگر وسایل راهرو ها

تمامی این خدمات به صورت حرفه ای و معمولا با قیمتی مقرون به صرفه ارائه می شود.

جمع بندی

دفعات تمیز کردن پله ها نیز یکی از مهم ترین مواردی است که باید در نظر داشته باشید. همان طور که گفته شد برای تمیز نگه داشتن آن ها، در حالت ایده آل باید حداقل هفته ای یک بار این کار را انجام دهید. برای راحتی بیشتر می توانید از شرکت های ارائه دهنده خدمات نظافت راه پله ارزان ساعتی، کمک بگیرید که در انجام این کار بسیار حرفه ای هستند و در کوتاه ترین زمان ممکن ساختمان شما را تمیز می کنند.

منبع:https://serviq.net/blog

اضافه کردن دیدگاه

اضافه کردن دیدگاه

برای ارسال نظر اینجا کلیک کنید

تبلیغات

دانلود برنامه آموزش آشپزی

مطالب پیشنهادی