تبلیغ رپورتاژ

انواع خدمات زیبایی پوست – معرفی 5 بهترین خدمات زیبایی پوست

تقویم فارسی اندروید
زیبایی پوست
زیبایی پوست

انواع خدمات زیبایی پوست با مدرن تر شدن زندگی انسان ها، در کلینیک های زیبایی به زیباجویان ارائه می شود. خدمات زیبایی و جوانسازی پوست صورت بسیار گسترده هستند که هر یک با اهداف مختلفی و برای درمان مشکلات پوستی مختلف کاربرد دارند. از جمله خدمات زیبایی پوست می توان به تزریق بوتاکس ، تزریق ژل و یا فیلر ، میکرودرم ابریژن ، میکرونیدلینگ ، پی آر پی یا پلاسمای تلغیظ شده ، مزتراپی ، لایه برداری شیمیایی ، لیزر موهای زائد ، پاکسازی و آبرسانی پوست و … اشاره کرد. در ادامه قصد داریم بهترین خدمات زیبایی پوست را برای شما عزیزان معرفی کنیم.

انواع خدمات زیبایی پوست 

با افزایش سن انسان ، کم کم نشانه های پیری در پوست صورت نمایان می شود ؛ به همین دلیل ممکن است طراوات و شادابی سال های گذشته را از دست بدهد. به منظور رفع مشکلات پوستی و همینطور جوانسازی پوست صورت ، خدمات گسترده ای در کلینیک های زیبایی ارائه می شود که هر یک کارکرد متفاوتی دارند. در ادامه قصد داریم از میان انواع خدمات زیبایی پوست ، تعدادی از بهترین و پرتقاضا ترین خدمات را برای شما عزیزان معرفی کنیم :

1. لیزر موهای زائد بدن

لیزر در واقع پرتو نوری است که با توجه به ویژگی هایی که دارد شامل رنگ ، میزان انرژی و … در کاربردهای مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد. علاوه بر استفاده از لیزر برای رفع مشکلات پوست ، از آن برای رفع موهای زائد و داشتن پوستی صاف و یکدست و بدون مو نیز استفاده می شود.

لیزر مورد استفاده برای رفع موهای زائد ، بر اساس خاصیت جذب انتخابی توسط رنگدانه های ملانین موجود در موها عمل می کند. در واقع در این روش لیزر بر روی پوستی که دارای موهای زائد است ، تابانده می شود و اینگونه رنگدانه های ملانین موجود در موها ، انرژی لیزر را جذب می کنند و همین موضوع منجر به تخریب سلول های تولید کننده مو در ریشه موها می شود.

از عوامل موثر در نتیجه رفع موهای زائد با لیزر ، دستگاه ها و تجهیزات کلینیک مورد نظر است. در واقع استفاده از دستگاه هایی با تکنولوژی به روزتر ، اثربخشی بالایی را در پی دارد. در بهترین مرکز لیزر موهای زائد در تهران بر اساس رنگ مو ، نوع پوست ، ضخامت مو و ناحیه تحت درمان از دستگاه های مختلفی استفاده می شود تا زیباجویان بتوانند به نتیجه ایده آل خود برسند.

لیزر درمانی 

لیزر درمانی از انواع خدمات زیبایی پوست است که طی آن برای بهبود و درمان پوست از امواج نوری متمرکز شده ای استفاده می کنند. لیزر درمانی منجر به تحریک سلول های پوست می شود و فرآیند بهبود آن در بدن را آغاز می کند. در منطقه ای که تحت درمان با لیزر بوده است، میزان التهاب کم می شود و در مقابل جریان خون در آن بیشتر می گردد و همین موضوع منجر به بازسازی سلولی در ناحیه تحت درمان می شود.

از لیزر درمانی برای پاکسازی تتو ، برطرف کردن جای آکنه ، رفع جای ماه گرفتگی ، برطرف کردن افتادگی پلک ، رفع تیرگی زیرچشم و سفت کردن پوست و درمان خال ها و ضایعات عروقی استفاده می شود.

2. هایفوتراپی از انواع خدمات زیبایی پوست

خدمات زیبایی پوست

هایفوتراپی از انواع خدمات زیبایی پوست است که از روش های غیرتهاجمی به شمار می رود و بدون هیچ گونه جای برش ، بخیه و زخم و فقط با امواج فراصوت انجام می گردد. در این روش دستگاه هایفوتراپی مستقیما بر روی پوست فرد متقاضی قرار می گیرد و به این واسطه امواج به صورت متمرکز به لایه های خاصی از بدن او ارسال می شوند و همین موضوع منجر به افزایش دما در این لایه ها و همینطور آسیب سلولی در آن ها می گردد.

آسیبی که در اثر امواج فراصوت دستگاه هایفوتراپی به سلول ها وارد می شود ، نگران کننده نیست چراکه منجر به تحریک پوست برای کلاژن سازی می گردد البته پیشنهاد میشود هایفوتراپی را فقط در بهترین مرکز هایفوتراپی در تهران انجام دهید. کلاژن سازی منجر به صاف شدن و سفت شدن بافت بدن به ویژه پوست صورت می شود و تولید بیشتر آن آثار چین و چروک از روی پوست را به تدریج از بین می برد.

3. فیشیال از انواع خدمات زیبایی پوست

یکی از انواع خدمات زیبایی پوست که کارکردی درمانی نیز دارد ، پاکسازی عمیق پوست است که به واسطه آن می توان پوستی درخشان و سرزنده را تجربه نمود. طی روش فیشیال پوست ، تمامی جوش های سرسیاه و کومودون ها از بین می روند ، به همین دلیل می توان از آن به عنوان یک روش عالی و اثبات شده برای مراقبت از پوست استفاده کرد. فیشیال پوست طی چندین مرحله انجام می شود که ممکن است در نگاه اول ساده به نظر برسد ، اما مواد مورد استفاده و همینطور نحوه انجام هر مرحله ، در نتیجه نهایی تاثیر گذار خواهد بود.

مراحل انجام فیشیال پوست

  • فیشیال پوست با تمیزکننده های صورت یا پاک کننده های ملایم آغاز می شود تا تمامی کثیفی ها ، عرق ها ، چربی ها و … از روی پوست پاک شوند. طی این مرحله تمامی مواردی که منجر به بسته شدن منافذ پوست صورت شده بودند ، به صورت سطحی پاکسازی می شوند.
  • در مرحله بعدی با استفاده از بخار ، پوست مرطوب می شود تا منافذ صورت باز شوند و راحت تر بتوان اقدام به پاکسازی آن نمود.
  • مرحله بعدی فیشیال صورت ، استفاده از یک لایه بردار و یا اسکراب برای از بین بردن چربی ها و جوش های سرسیاه و سرسفید می باشد.
  • این مرحله نیز به ماساژ صورت اختصاص دارد و با استفاده از یک کرم مخصوص ، پوست صورت ماساژ داده می شود که دارای تاثیر مثبتی در زمینه لیفت صورت و همینطور آبرسانی آن می باشد.
  • سپس از ماسک های مخصوصی برای هیدراته کردن پوست استفاده می شود.
  • برای تنظیم pH پوست صورت و همینطور پاکسازی عمیق آن از تونر استفاده می گردد.
  • در نهایت فیشیال پوست صورت با یک کرم مرطوب کننده به پایان می رسد.

4.تزریق بوتاکس

تزریق بوتاکس
تزریق بوتاکس

یکی از روش هایی که برای زیبایی پوست صورت مورد استفاده قرار می گیرد، تزریق بوتاکس می باشد. این روش به صورت موقتی چین و چروک های موجود در پوست صورت را از بین می برد اما با این حال از روش های محبوب برای زیبایی پوست صورت به شمار می رود.

در تزریق بوتاکس به پوست ، از سم بوتولونیوم برای رفع چین و چروک ها استفاده می شود. این سم در واقع به صورت موقتی عضلات ناحیه مورد نظر را فلج می کند و همین موضوع منجر به رفع خطوط و چین و چروک های ریز در اطراف چشم ، خط اخم ، خط های افقی پیشانی و … می گردد.

از نکات مهم در مورد تزریق بوتاکس ، این است که لازم است حتما تزریق بوتاکس را در مراکز درمانی معتبر و زیر نظر پزشک متخصص انجام دهید. چراکه دریافت این خدمات در مراکز غیرمعتبر می تواند عوارض جانبی جبران ناپذیری را برای شما در پی داشته باشد.

تزریق ژل یا فیلر

بسیاری تزریق بوتاکس را با تزریق ژل یا فیلر اشتباه می گیرند ؛ در حالی که در صورت تزریق ژل یا فیلر به پوست صورت ، پوست صاف و همواره می شود و اینگونه می توان چین و چروک و گودی های موجود بر روی پوست را از بین برد. ژل ها و فیلرهایی که برای حجم دهی به صورت استفاده می شوند ، غالبا بر پایه اسید هیالورونیک هستند و از خاصیت ذخیره سازی رطوبت برخوردار می باشند و پس از تزریق به ناحیه مورد نظر نیز منجر به تحریک کلاژن سازی می شوند.

5.میکرونیدلینگ از انواع انواع خدمات زیبایی پوست

میکرونیدلینگ از انواع خدمات زیبایی پوست ، با هدف تحریک و ساخت بیشتر کلاژن در پوست صورت انجام می شود ؛ به طوری که نتیجه دریافت این خدمات افزایش حجم پوست ، سفت تر شدن پوست و همینطور رفع چین و چروک ها و خطوط پوستی است.

برای انجام میکرونیدلینگ از درمارولر استفاده می شود که در واقع به شکل غلتکی می باشد که بر روی آن تعداد زیادی سوزن ریز وجود دارد. وقتی این غلطک بر روی صورت حرکت داده می شود ، سوارخ های ریز بسیاری بر روی صورت ایجاد می شود که همین موضوع پوست را وادار به کلاژن سازی و بازسازی پوست می کند.

این روش در ابتدا کمی دردناک به نظر می رسد ، اما نگران نباشید چراکه برای کاهش درد آن از بی حس کننده استفاده می شود. دوره نقاهت پس از میکرونیدلینگ وابسته به نوع پوست فرد ، متفاوت است.

سخن آخر

سلامت و زیبایی پوست برای تمامی افراد اعم از خانم ها و آقایان بسیار مهم است. برای تجربه پوستی شاداب و در حین حال جوان، لازم است که افراد ابتدا مراقبت های لازم را از پوست خود انجام دهند تا اینگونه پیری ، افتادگی و شل شدن پوست خود را به تعویق بیاندازند.

با گذشت زمان و افزایش سن ، ایجاد خطوط ریز و چین و چروک در صورت امری اجتناب ناپذیر می باشد که برای رفع آن ها می توانید به پزشک و متخصص مراجعه کنید و از انواع خدمات زیبایی پوست بهره مند شوید. لازم است برای مراجعه به کلینیک های زیبایی به اندازه کافی تحقیق کنید تا در نهایت بتوانید بهترین گزینه را انتخاب کنید و یک نتیجه ایده آل را برای پوست خود رقم بزنید.

اضافه کردن دیدگاه

اضافه کردن دیدگاه

برای ارسال نظر اینجا کلیک کنید

تبلیغات

دانلود برنامه آموزش آشپزی

مطالب پیشنهادی