اخبار آموزشي و استخدامی اخبار داغ

استخدام 93: استخدام ۱۶ هزار نفر نيروي جديد در وزارت بهداشت

وزارت بهداشت از جذب ۱۶هزار نیرو در راستای طرح تحول سلامت در رشته های پرستاری، تکنسین های بیهوشی، اتاق و بهیار جذب می شوند...
تقویم فارسی اندروید

خبر ۱۸ مرداد ۹۳ – استخدام ۱۶ هزار نیروی جدید در وزارت بهداشت

وزارت بهداشت از جذب ۱۶هزار نیرو در راستای طرح تحول سلامت در رشته های پرستاری، تکنسین های بیهوشی، اتاق و بهیار جذب می شوند.

 

ایرج حریرچی معاون مدیریت منابع و نیروی انسانی وزارت بهداشت، در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران  ، گفت: کل بودجه مصوب طرح تحول ۶ هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان است که سال گذشته ۱۸۰۰ میلیارد تومان و امسال هم تا به حال ۶۰۰ میلیارد تومان به وزارت بهداشت پرداخت شده است.
وی در خصوص کمبود نیروی انسانی با شروع طرح تحول افزود: درصدی از فعالیت ها افزایش پیدا کرده است که البته توزیع این افزایش فعالیت متفاوت است، چرا که برخی از مراکز با فشار مضاعف روبرو هستند و در برخی از مراکز دیگر برخلاف افزایش نسبی هنوز این مراکز زیر ظرفیت، خدمت ارائه می دهند.
حریرچی عنوان کرد: عمده مشکل ما در نیرو، کمبود نیروهای پرستاری، تکنسین اتاق عمل، بیهوشی و بهیار است که قرار شده که ۱۶ هزار نیرو در این ۴ رشته خارج از سیستم استخدام به صورت قراردادی از بسته هتلینگ که دیده شده تامین شود.

گردآوري: گروه هفت گنج

اضافه کردن دیدگاه

اضافه کردن دیدگاه

برای ارسال نظر اینجا کلیک کنید

تبلیغات

دانلود برنامه آموزش آشپزی

مطالب پیشنهادی