دانش و فناوری متفرقه

استخدام 500 نفر توسط سامسونگ به عنوان هوادار!!!

کمپانی سامسونگ طی یک اقدام عجیب 500 نفر را استخدام کرد تا در کنفرانس خبری این شرکت که روز جمعه در چین برگزار شد، شرکت کنند و به نوعی طرفدار برای این کمپانی محسوب شوند!
تقویم فارسی اندروید

بر اساس گزارش‌هایی که از شانگهای چین منتشر شده، کمپانی سامسونگ طی یک اقدام عجیب 500 نفر را استخدام کرد تا در کنفرانس خبری این شرکت که روز جمعه در چین برگزار شد، شرکت کنند و به نوعی طرفدار برای این کمپانی محسوب شوند!

سامسونگ
سامسونگ

سامسونگ این مراسم را برای معرفی پرچم‌داران جدید خود با نام‌های گلکسی S6 و گلکسی S6 اج ترتیب دیده بود که در طی آن 1000 نفر در محل کنفرانس حضور داشتند که 500 نفر از آن‌ها تقلبی بود (یعنی طرفدار محسوب نمی‌شدند و سامسونگ آن‌ها را استخدام کرده بود).

استخدام کننده این ماجرا نیز روی افراد زیر 30 سال تمرکز داشته که شبیه به دانش‌آموز و دانشجو باشند و برای هر فرد مبلغ 3.20 دلار پرداخت شد.

علاوه بر این افراد استخدام شده مجبور بودند تا یک صفحه را در شبکه‌های اجتماعی لایک نمایند و در یک گروه خاص وی‌چت هم عضو شوند که برخی از کاربران از این طریق با کنفرانس خبری سامسونگ آشنا شدند. اما نکته جالب این است که بعد از کنفرانس خبری اغلب این افراد که در واقع هوادار سامسونگ بودند، توسط آی‌فون از محصولات جدید سامسونگ عکاسی می‌کردند!

سامسونگ بعد از یک دوره محبوبیت بسیار زیاد در بازار‌های جهانی، اکنون شرایط متفاوتی را تجربه می‌کند که در واقع استقبال کاربرانش را تا حدودی از دست داده و از طریق چنین اقداماتی تصمیم دارد تا در این زمینه خود را همچنان محبوب نشان دهد. نظر شما در خصوص این اقدام عجیب سامسونگ چیست؟

گردآوري و تنظيم: گروه 7 گنج

www.7ganj.ir

منبع: آي تي رسان

اضافه کردن دیدگاه

اضافه کردن دیدگاه

برای ارسال نظر اینجا کلیک کنید

تبلیغات

دانلود برنامه آموزش آشپزی

مطالب پیشنهادی