اخبار آموزشي و استخدامی اخبار داغ

زمان توزيع كارت و آزمون استخدامي سازمان تامین اجتماعی 93

مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی در پاسخ به سوال خبرنگار بازار کار خبر از برگزاری آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی در تاریخ ۳۰ و۳۱ مرداد ماه خبر داد...
تقویم فارسی اندروید

استخدام تامین اجتماعی سال ۹۳ (کارت آزمون)

کارت شرکت در آزمون از روز چهارشنبه مورخ ۲/۷/۹۳ لغایت روز پنجشنبه مورخ ۳/۷/۹۳ برای مشاهده و پرینت بر روی سایت سازمان تامین اجتماعی به نشانی : www.tamin.ir خواهد گرفت. آزمون در روز جمعه مورخ ۴/۷/۹۳ در تهران و سایر مراکز استانها برگزار خواهد شد. ساعت شروع و محل برگزاری آزمون بر روی کارت شرکت در آزمون درج و هنگام پرینت کارت به آگاهی داوطلبان خواهد رسید. لازم به ذکر است صدور کارت شرکت در آزمون به منزله تایید اطلاعات ارسالی نمی‌باشد و مدارک داوطلبان بعد از آزمون بررسی خواهد شد.

خبر 19 مرداد 93: استخدام سازمان تامین اجتماعی شروع شد

بدین وسیله به اطلاع کلیه داوطلبان متقاضی ثبت نام و شرکت در آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی در سال ۱۳۹۳ می‌رساند،که ثبت نام در این آزمون منحصراً به صورت اینترنتی از طریق سایت سازمان تامین اجتماعی به نشانی:  www.tamin.ir  از روز چهارشنبه مورخ  ۹۳/۵/۱۵ آغاز و لغایت روز شنبه مورخ ۹۳/۵/۲۵ پایان می‌پذیرد.

جهت مشاهده جزئيات آزمون استخدامي سازمان تامين اجتماعي اينجا كليك كنيد

خبر ۴ مرداد ۹۳ – ۱۰ روز برای ثبت نام مهلت داده خواهد شد

روابط عمومی‌سازمان تامین اجتماعی: درمورد آگهی استخدام سازمان به استحضار می‌رساند :با انتشار آگهی حداقل ده روز فرصت ثبت نام وجود خواهد داشت.لذا نیازی نیست داوطلبین ارجمند روزانه به سایت تامین اجتماعی سر بزنند. ضمن اینکه ازطریق جراید ورسانه‌ها نیز اطلاع رسانی خواهد شد.

درمورد رشته‌های مورد نیاز در دو بخش بیمه ای ودرمانی شاید مراجعه به آگهی‌های قبلی سازمان راهگشا باشد.

خبر ۴ مراد ۹۳ – جدیدترین جزئیات استخدام تامین اجتماعی

مدیرکل سازمان تامین اجتماعی استان همدان اعلام کرد: همه مقاطع تحصیلی می توانند در آزمون استخدام تامین اجتماعی شرکت کنند.

محمد عسگری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)- منطقه همدان، اظهار کرد: مجموعه تامین اجتماعی همدان برای تکمیل نیروهای انسانی در این سازمان در سال جاری نیرو استخدام می کند.
وی افزود: زمان پذیرش نیرو مشخص نسیت اما احتمال دارد زمان برگزاری آزمون ۳۱ مرداد ماه سال جاری باشد.
عسگری با بیان این مطلب که باید از سوی تهران زمان ثبت نام اعلام شود، گفت: در حال حاضر منتظر اعلام زمان ثبت نام از تهران هستیم. بنابراین متقاضیان باید همچنان در انتظار باشند و زمان ثبت نام از طریق فراخوان اعلام خواهد شد.
عسگری تصریح کرد: تامین اجتماعی همدان برای امور درمانی و بیمه ای نیازمند نیرو بوده و در حوزه درمان رشته های مرتبط با امور درمانی و در حوزه بیمه ای رشته های حسابداری، مدیریت، اقتصاد و علوم اجتماعی نیرو می پذیرد.
وی خاطرنشان کرد: تمامی مقاطع تحصیلی از جمله دیپلم، فوق دیپلم و لیسانس پذیرش خواهد شد و سایر جزئیات نیز در زمان اعلام فراخوان مشخص می شود.

خبر ۲۱ تیر ۹۳ : زمان ثبت نام و تاریخ برگزاری آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی

مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی در پاسخ به سوال خبرنگار بازار کار خبر از برگزاری آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی در تاریخ ۳۰ و۳۱ مرداد ماه خبر داد.

دکتر نوربخش با بیان اینکه این آزمون استخدامی جهت رفع کمبودهای این سازمان در بخش های بیمه و درمان انجام میشود گفت : با مجوز هیئت مدیره سازمان مقرر شده است تا ۳ هزار و ۱۰۰ نفر از طریق این آزمون استخدام سازمان تامین اجتماعی شوند.

خبر 4 تیر ۹۳ – استخدام بیش از ۳ هزار نفر در بخش‌های بیمه‌ای و درمانی از طریق آزمون

دکتر سیدتقی نوربخش گفت: به زودی بیش از ۳هزار نفر در بخش‌های بیمه‌ای و درمانی سازمان تأمین‌اجتماعی از طریق آزمون استخدام خواهند شد.

به گزارش خبرگزاری موج، دکتر سیدتقی نوربخش، مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی نوربخش در نشست شورای اداری بیمه‌ای و درمانی استان البرز خاطرنشان کرد: درحال‌ حاضر سازمان تأمین‌ اجتماعی به مرحله برنامه‌ریزی رسیده به نحوی که بودجه سال‌جاری در سال ۹۲ تدوین شد.
وی افزود: همچنین برنامه راهبردی و استراتژی و تشکیلات نوین سازمان تأمین‌اجتماعی درحال تدوین است.

مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی از جذب نیرو در این سازمان خبر داد و افزود: به زودی بیش از ۳هزار نفر در بخش‌های بیمه‌ای و درمانی سازمان تأمین‌اجتماعی از طریق آزمون استخدام خواهند شد.

مدیر کل تأمین اجتماعی استان البرز نیز در این نشست گفت: ۴۰۰ هزار بیمه شده اصلی از طریق ۷ شعبه، ۴ کارگزاری و۳ واحد اقماری خدمات بیمه ای مورد نیاز را دریافت می کنند.
مرتضی سلامی تعداد مقرری بگیران بیمه بیکاری در استان البرز را ۱۲ هزار نفر اعلام کرد که در مقایسه با سال گذشته رشد منفی داشته است.
وی با قدردانی از توجه ویژه مدیر عامل و هیات مدیره سازمان تأمین اجتماعی در رابطه با ارتقای خدمات گفت: مقرر شده شعبه ۴ تامین اجتماعی در شهرستان کرج راه اندازی شود.

گردآوري: گروه هفت گنج

اضافه کردن دیدگاه

اضافه کردن دیدگاه

برای ارسال نظر اینجا کلیک کنید

تبلیغات

دانلود برنامه آموزش آشپزی

مطالب پیشنهادی