اخبار آموزشي و استخدامی اخبار داغ

اعلان زمان و مکان تشکیل پرونده و مصاحبه بانک ملت سال ۹۳

خبر ۶ مرداد ۹۳ – « اعلام زمان و مکان تشکیل پرونده و برگزاری آزمون روانشناختی و مصاحبه رفتاری بانک ملت » ” به تعداد تقریبی ۱٫۵ برابر نیاز “...
تقویم فارسی اندروید

خبر ۶ مرداد ۹۳ – « اعلام زمان و مکان تشکیل پرونده و برگزاری آزمون روانشناختی و مصاحبه رفتاری بانک ملت » ” به تعداد تقریبی ۱٫۵ برابر نیاز “

ضمن تبریک عید سعید فطر و آرزوی قبولی طاعات و عبادات برای پذیرفته شدگان مرحله کتبی آزمون استخدامی بانک ملت، بدینوسیله از توفیق یافتگان مرحله کتبی آزمون عمومی دعوت بعمل می آید تا ضمن چاپ و تکمیل پرسشنامه استخدامی پیوست (۴برگ) با در دست داشتن مدارک مشروحه ذیل در روزهای اعلام شده ، جهت تشکیل پرونده و انجام آزمون مذکور، به آدرس : تهران-خیابان پاسداران شمالی-بین چهارراه فرمانیه و میدان نوبنیاد-کوچه شهید نوریان(کوهستان نهم)- مجموعه ورزشی بانک ملت مراجعه نمایند.

برای دانلود فرم پرسشنامه اینجا کلیک کنید

address

  مدارک لازم جهت تشکیل پرونده 

1- ۸ قطعه عکس ۴×۳ مربوط به سالجاری، رنگی و زمینه سفید پشت نویسی شده به همراه پاکت مخصوص عکس.
2- اصل و ۳ نسخه تصویر آخرین مدرک تحصیلی.
3-اصل و۳ نسخه تصویر کارت ملی (پشت و رو).
4- اصل و۳ نسخه تصویر کارت پایان خدمت وظیفه یا معافیت مخصوص برادران (پشت و رو).
5- اصل و۳ نسخه تصاویر تمام صفحات شناسنامه (صفحه مشخصات، صفحه ازدواج، صفحه توضیحات و انتخابات)
6- اصل و۲ نسخه تصویر گواهی خانواده معظم شهداء، جانبازان، آزادگان و …، گواهی عضویت در بسیج، رتبه های علمی، فرهنگی، ورزشی و یا امور عام المنفعه در صورت دارا بودن.
7- آدرس محل های سکونت ۱۰ سال اخیر (از سال ۸۳ تا ۹۳) به صورت دقیق و خوانا به همراه کروکی (خیابان اصلی- خیابان فرعی- کوچه-پلاک-طبقه-واحد) رسم گردد.
8- به همراه داشتن مشخصات هشت نفر (۲ نفر از دوستان زمان تحصیل، ۲ نفر از افراد متدین و معتمد محل، ۲نفر از افراد شاغل در ارگانها یا نهادهای دولتی شامل سپاه، بسیج، جهاد و …، ۲نفر از معتمدین فامیل) بعنوان معرف با آدرس محل کار و سکونت به همراه تلفن های مربوطه و همچنین کروکی آدرس های آنها.
9- مستندات مربوط به سابقه کاری مرتبط با صنایع مشابه بانک جهت افرادی که در زمان ثبت نام آزمون از پوشش سنی استفاده نموده اند.
10- پرسشنامه تکمیل شده توسط متقاضی

نکات مهم:

1-تمامی تصاویر مدارک مورد نیاز در برگه های کامل A4 و به صورت پشت و رو تهیه گردد.
2-ثبت خیابانها، کوچه ها و … در آدرس های ارائه شده الزامی و مطابق با وضعیت موجود باشد. (از ارائه نام های قبلی اجتناب شود)
3- شماره کد پستی محل سکونت فعلی الزامی است.
4-در خصوص معرفین غیر از معتمدین فامیل، بقیه نباید از اقوام درجه یک (پدر، مادر، برادر، خواهر، فرزند) باشند.
5-در روز تشکیل پرونده همراه داشتن مدارک فوق و خودکار آبی الزامی است.

در صورت سوال، پرسش یا ابهام می توانید با شماره های ذیل تماس حاصل فرمائید:
۸۲۹۶۲۷۸۳-۸۲۹۶۲۸۲۷-۸۲۹۶۲۴۸۲-۸۲۹۶۳۰۷۸-۸۲۹۶۳۰۸۵

خبر ۲۸ تیر ۹۳ – اعلام نتایج مرحله کتبی آزمون استخدامی مورخ ۱۳۹۳/۰۳/۳۰ بانک ملت – به تعداد تقریبی ۱٫۵ برابر نیاز 

 

ضمن قبولی طاعات و عبادات در این ماه پر فیض و عرض تبریک و آرزوی موفقیت در سایر مراحل استخدامی برای پذیرفته شدگان مرحله کتبی آزمون استخدامی بانک ملت، بدینوسیله از توفیق یافته گان مرحله کتبی آزمون عمومی دعوت بعمل می آید تا با در دست داشتن مدارک مشروحه ذیل در روزهایی که متعاقباً تعیین و اعلام می شود برای انجام آزمونهای مربوطه مراجعه نمایند.

۱) اصل شناسنامه و تصویر کلیه صفحات آن(۲برگ) .
۲) اصل مدرک تحصیلی و تصویر آن(۲برگ) .
۳) اصل کارت پایان خدمت وظیفه یا معافیت قانونی و تصویر دو طرف آن برای متقاضیان ذکور (۲برگ) .
۴) ۴ قطعه عکس۴*۳ تمام رخ با زمینه روشن، مربوط به سال جاری و پشت نویسی شده .

تذکر: اعلام اسامی پذیرفته شدگان نهایی، پس از انجام مراحل استخدامی این بانک شامل: آزمونهای روانشناختی، مصاحبه رفتاری ، مصاحبه تخصصی، گزینش و معاینات پزشکی صورت می پذیرد.

 

آزمون استخدام بانك ملت سال  93

بانک ملت با استعانت از خداوند متعال و با راهبرد مشتری مداری ،به منظور ارائه خدمات بهینه مالی و بانکی به مشتریان در نظر دارد بر اساس ضوابط و مقررات و آیین نامه استخدامی بانک، از بین متقاضیان مرد و زن واجد شرایط در مقطع تحصیلی لیسانس به شرح ذیل نیروی انسانی مورد نیاز خود را پس از کسب موفقیت در آزمون کتبی، آزمونهای روانشناختی، مصاحبه عمومی و تخصصی ، گزینش و معاینات پزشکی ، با انعقاد قرارداد قانون کار و بیمه درمان و بازنشستگی تامین اجتماعی استخدام نماید:

تاریخ های مهم

۹۳/۰۳/۱۷ تا ۹۳/۰۳/۲۳ ثبت نام در سامانه و اخذ کد رهگیری
۹۳/۰۳/۲۹ از ساعت ۹ صبح مراجعه به سایت و دریافت کارت ورود به جلسه و برگه راهنمای آزمون
۹۳/۰۳/۳۰ ساعت ۱۴ برگزاری آزمون کتبی

سایر مراحل متعاقبا اعلام خواهد شد

تذكرات مهم:

۱- لیست منابع و مفاد آزمون طبق گفته ی مسئول پاسخگو در هنگام ثبت نام به داوطلبین نمایش داده میشود، که به شرح زیر می‌باشد:
زبان ، ریاضی وآمار ، مبانی کامپیوتر

۲- فقط کارجویانی که دارای تحصیلات در مقطع لیسانس هستند میتوانند شرکت نمایند. افرادی که دارای مدرک کارشناسی ارشد یا کاردانی هستند نمیتوانند در این آزمون شرکت کنند و دانشجویان کارشناسی ارشد در صورت انصراف ممکن است مورد قبول واقع شوند.

۳- حداکثر سن تعیین شده ۲۷ سال می‌باشد.

4- مقطع تحصیلی لیسانس : رشته های مدیریت با گرایش های ( بازرگانی، صنعتی، اموربانکی، مالی) ، علوم اقتصادی با گرایشهای (نظری، بازرگانی، پول و بانکداری) و حسابداری ، جهت رده شغلی بانکدار و حسابداری گرایش حسابرسی صرفا جهت تهران .

جهت مشاهده جزئيات شرايط مشاغل مورد نياز بر حسب شهر و استان اينجا كليك كنيد

شرایط عمومی و اختصاصی :

۱- تابعیت کشور جمهوری اسلامی ایران.
۲- متدین بودن به یکی از ادیان رسمی کشور و متعهد بودن به نظام جمهوری اسلامی ایران.
۳- دارا بودن کارت پایان خدمت وظیفه یا داشتن برگ معافیت دائم قانونی.
تبصره ۱: تاریخ ترخیص از خدمت وظیفه و یا صدور کارت معافیت دائم قانونی باید قبل از تاریخ ۱۳۹۳/۰۳/۳۰ باشد.
تبصره ۲: ادامه مراحل استخدامی دارندگان کارت معافیت دائم پزشکی ، در صورت توفیق در مراحل مربوطه پس از تائید پزشک معتمد بانک بلامانع خواهد بود.
۴- دارا بودن حداکثر ۲۷ سال تمام تا تاریخ ۱۳۹۳/۰۳/۳۰ ( متولدین ۱۳۶۶/۰۳/۳۰ به بعد ) برای دارندگان مدرک تحصیلی لیسانس
۵- حداقل معدل کل مورد قبول برای مقطع تحصیلی لیسانس ۱۵ (به استثناء برخی از استانها ) مطابق با جدول آگهی می باشد.
تبصره ۱: رشته های تحصیلی مورد نیاز بانک در مقطع تحصیلی لیسانس مطابق جدول مندرج در آگهی حاضر می باشد.
تبصره ۲: تاریخ فراغت از تحصیل داوطلبان می بایست قبل از تاریخ ۱۳۹۳/۰۳/۳۰ باشد.
۶-تندرستی و توانائی کامل جسمی و روانی برای انجام شغل محوله طبق تائید پزشک معتمد بانک
۷-عدم محکومیت به فساد اخلاقی، نداشتن سابقه محکومیت و سوء پیشینه کیفری که موجب محرومیت از حقوق اجتماعی شده باشد .
۸-عدم اشتغال به تحصیل در دانشگاهها و مراکز آموزش عالی (موکداً اعلام می گردد چنانچه در مراحل استخدامی مشخص شود داوطلبی اشتغال به تحصیل دارد ادامه مراحل استخدامی وی منتفی خواهد شد).
۹-عدم اشتغال و همچنین نداشتن تعهد انجام کار در سایر سازمانها، شرکتها، موسسات دولتی و غیردولتی.
۱۰- متقاضیان باید بومی و ساکن استان (شهر) مورد تقاضا باشند .
تبصره: متقاضیان، فقط در استان مورد تقاضا مطابق جدول نیازها بکارگیری خواهند گردید. ازپذیرفته شدگان تعهدی مبنی بر عدم درخواست جابجائی (انتقال ) به استانهای دیگر به مدت ۱۰ سال اخذ خواهد شد.
۱۱-مدت سابقه کار افرادی که تجربه کاری در صنایع مشابه بانک یا سازمانهای زیرمجموعه بانک را دارند، در صورت پرداخت حق بیمه (با تشخیص کمیسیون بررسی سوابق)، حداکثر به میزان پنج (۵) سال به سقف سنی آنان اضافه خواهدشد.
۱۲-مدت سابقه کار افرادی که تجربه کاری در شرکت های زیرمجموعه بانک را دارند، در صورت پرداخت حق بیمه (با تشخیص کمیسیون بررسی سوابق)، حداکثر به میزان سیزده (۱۳) سال به سقف سنی آنان اضافه خواهدشد به شرط آن که سن آنها بیشتر از ۴۰ سال نباشد .

مراحل ثبت نام :
۱-مراجعه به سایت بانک ملت به نشانی:www.bankmellat.ir
2- تکمیل فرم تقاضانامه الکترونیکی در سایت مذکور.
۳-ارسال عکس: متقاضیان می بایست عکس ۴*۳ پرسنلی خود را با عرض ۱۵۰ و ارتفاع ۲۰۰ پیکسل و با فرمت JPG و حجم حداکثر ۲۰۰ کیلو بایت اسکن نموده و درقسمت مربوطه بارگذاری نمایند.

۴-پرداخت وجه ثبت نام:
۱-روش اول : متقاضیان واجد شرایط، بمنظور ثبت نام در آزمون استخدامی می بایست از تاریخ ۱۳۹۳/۰۳/۱۷ لغایت ۱۳۹۳/۰۳/۲۳ نسبت به واریز مبلغ ۳۵۰٫۰۰۰ ( سیصد و پنجاه هزار) ریال به حساب جام شماره ۹۱۳۲۳۷۰/۴۲ به نام ثبت نام اینترنتی از داوطلبان آزمون استخدامی اقدام و سپس اطلاعات فیش واریزی و سایر موارد(مطابق نمونه نمایش داده شده در سایت فوق )، را در قسمت مربوط به پرداخت وجه ثبت نام وارد و نهایتاً پس از بررسی مجدد صحت اطلاعات درج شده و تائید مراتب، شماره رهگیری خود را جهت پیگیری مراحل بعدی آزمون و دریافت کارت ورود به جلسه اخذ و نزد خویش نگهداری نمایند.
۲- روش دوم ( پرداخت اینترنتی ) : متقاضیان در صورت دارا بودن کارت یکی از بانکهای عضو شبکه شتاب که قابلیت پرداخت اینترنتی را داشته باشد ( حاوی پارامترهای cvv2 و رمز اینترنتی ) می توانند با وارد کردن ۱۶ رقم شماره کارت ,رمز اینترنتی و پارامترcvv2 و همچنین تاریخ انقضاء کارت، وجه ثبت نام را به صورت اینترنتی پرداخت و سایر مراحل ثبت نام را طی نمایند ضمناً دارندگان کارتهای صادره بانک ملت نیازی به ورود تاریخ انقضای کارت نداشته و این افراد می توانند با مراجعه به هر یک از پایانه های خودپرداز بانک ملت رمز اینترنتی و پارامتر cvv2 کارت خود را دریافت نمایند. همچنین دارندگان کارتهای سایر بانکها می بایست طبق قوانین بانک صادره کننده کارت خود نسبت به اخذ پارامترهای لازم اقدام نمایند.
تبصره: با عنایت به عدم امکان استرداد وجه، صرفاً متقاضیانی که واجد شرایط عمومی و اختصاصی در جدول و متن آگهی باشند، نسبت به واریز وجه اقدام نمایند.

نکات مهم :
۱- قبل از ثبت نام به راهنمای نحوه تکمیل فرم موجود در سایت مراجعه و مندرجات آنرا دقیقاً مطالعه نمایید.
۲- ثبت نام زمانی تکمیل می باشد که شماره رهگیری از طریق سیستم به متقاضی اعلام گردد.
۳- در صورت واریز بصورت غیر اینترنتی ، شماره سریال موجود در رسید فیش واریزی که به وسیله رایانه بر روی آن درج گردیده در مراحل ثبت نام عیناً وارد نمایید.
۴- متقاضیان می بایست عکس ۴*۳ پرسنلی خود را با عرض ۱۵۰ و ارتفاع ۲۰۰ پیکسل و با فرمت JPG و حجم حداکثر ۲۰۰ کیلو بایت اسکن نموده و درقسمت مربوطه بارگذاری نمایند.
۵- مسئولیت صحت ثبت اطلاعات در سایت اینترنتی به عهده شخص متقاضی می باشد. بدیهی است متعاقباً نسبت به اخذ و بررسی اصل مدارک پذیرفته شدگان در آزمون اقدام و چنانچه مغایرتی در مندرجات مدارک ارائه شده با شرایط آگهی بانک وجود داشته باشد از ادامه مراحل استخدامی متقاضی در هر مرحله جلوگیری به عمل خواهد آمد و متقاضی حق هیچگونه اعتراضی نخواهد داشت.

تاریخ دریافت کارت ورود به جلسه آزمون :
داوطلبان واجد شرایط عمومی و اختصاصی، مطابق با جدول آگهی می بایست حداکثر تا تاریخ ۱۳۹۳/۰۳/۲۹ جهت اخذ کارت ورود به جلسه آزمون، نسبت به مراجعه به سایت یاد شده اقدام و کارت خود را دریافت نمایند. بدیهی است به همراه داشتن کارت ورود به جلسه، شناسنامه یا کارت ملی در روز برگزاری آزمون ضروری خواهد بود.
تبصره ۱: داوطلبان می بایست پس از اخذ کارت ورود به جلسه آزمون از طریق سایت، نسبت به کنترل مشخصات فردی خود، مدرک تحصیلی، معدل، شماره داوطلبی، شماره صندلی و محل برگزاری آزمون اقدام نمایند و در صورت مشاهده هرگونه مغایرت می توانند از طریق قسمت مربوطه در سایت, تحت عنوان “پاسخگوئی تلفنی به متقاضیان”، نسبت به رفع نقص اقدام نمایند.
تبصره ۲: محل برگزاری آزمون استخدام متقاضیان اشتغال در شعب کیش و قشم ,شهر بندرعباس و متقاضیان شعب شهر چابهار , زاهدان تعیین گردیده است.

تذکرات مهم :

۱-چنانچه پس از توفیق متقاضیان در مرحله کتبی آزمون و بررسی و تطبیق مدارک استخدامی آنان با شرایط مندرج در آگهی حاضر یا درهر مرحله از بررسی های بعدی از سوی بانک مشخص شود داوطلبی واجد شرایط عمومی و اختصاصی اعلام شده نیست، حتی در صورت توفیق در آزمون و یا هریک از مراحل استخدام، ادامه رسیدگی به وضعیت استخدامی و استمرار خدمت وی در بانک منتفی خواهد شد و در این صورت داوطلب حق هیچگونه اعتراضی را نخواهد داشت.
۲-ثبت نام متقاضیان صرفاً از طریق سایت مزبور و به صورت اینترنتی بوده و نیازی به ارسال مدارک نمی باشد.
۳-چنانچه مشخص شود داوطلبی با مدرک تحصیلی بالاتر در آزمون مقطع پائین تر شرکت نموده است از استخدام و ادامه اشتغال وی در هر مرحله ممانعت به عمل خواهد آمد.
۴- به تقاضای ثبت نام اینترنتی متقاضیانی که پس ازمهلت مقرر ( ۱۳۹۳/۰۳/۲۳ ) اقدام نمایند، ترتیب اثر داده نخواهد شد. ضمناً سایت مذکور در پایان همان روز غیرفعال خواهد گردید.
۵- پس از برگزاری آزمون کتبی، براساس ۱٫۵ برابر ظرفیت مورد نیاز بانک نسبت به اعلام اسامی پذیرفته شدگان اقدام می شود تا پس از انجام سایر مراحل، قبول شدگان نهائی انتخاب شوند.
۶- هزینه شرکت در آزمون به هیچ وجه مسترد نخواهد شد.
۷- موکداً اعلام می گردد ثبت نام در آزمون صرفاً اینترنتی و براساس آگهی مندرج در سایت بانک به نشانی www.bankmellat.ir می باشد.
۸-لازم به توضیح است که مراحل جذب نیروی انسانی بانک، توفیق متقاضیان در تمامی مراحل استخدامی ( مشتمل بر آزمون کتبی، آزمون های روانشناختی، مصاحبه عمومی وتخصصی، گزینش و معاینات پزشکی ) تعیین گردیده و چنانچه متقاضیان در هر یک از مراحل فوق توفیق لازم را کسب ننمایند، موضوع ادامه مراحل استخدامی آنان منتفی خواهد گردید.
۹-حوزه امتحانی داوطلبان نیز مطابق استان مورد درخواست تعیین گردیده و از طریق سایت مربوطه قابل رویت می باشد.
۱۰-در صورت داشتن هرگونه سوال با شماره تلفن ۳۳۲۷۶۰۳۲ تماس حاصل فرمایید

برای ثبت نام و مشاهده آگهی اینجا کلیک کنید

گردآوري: گروه هفت گنج

برچسب ها

اضافه کردن دیدگاه

اضافه کردن دیدگاه

برای ارسال نظر اینجا کلیک کنید

تبلیغات

دانلود برنامه آموزش آشپزی

مطالب پیشنهادی