اخبار داغ اخبار و حواشي ورزشي

اختلاف علی کریمی و کی روش سر چه بود؟

بر اساس ادعای یک ملی پوش؛دلیل اصلی اختلاف علی کریمی با کی روش مشخص شد...
تقویم فارسی اندروید
بر اساس ادعای یک ملی پوش؛دلیل اصلی اختلاف علی کریمی با کی روش مشخص شد…
علي كريمي
کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس دلیل اصلی خداحافظی مربی جنجالی تیم ملی فوتبال است.

 علی کریمی باز هم همه را غافلگیر کرد. مربی تیم درست در آستانه پرواز ملی پوشان به استرالیا خودش را از تیم کنار کشید و با گذاشتن متنی در اینستاگرام به نوعی محترمانه خداحافظی کرد.

اما چه شد که این اتفاق افتاد؟ در این مورد علی کفاشیان اظهار بی اطلاعی کرد اما اوسیانو کروز دستیار پرتغالی کی روش به صورت سر بسته به خبرنگاران حاضر در فرودگاه گفت آنها مشکلاتی را با هم داشتند.

علی کریمی خیلی سریع و جلوتر از آنچه تصورش می رفت با کی روش به مشکل برخورد و از تیم ملی کنار رفت. حالا دلیل این خداحافظی او مشخص شده است؛ محمد نوری.

یکی از بازیکنان تبم ملی که نمی خواست نامش فاش شود قبل از ترک تهران گفت: «حقیقتش خودمان هم ماندیم چرا این اتفاق افتاد اما چند بار متوجه شدیم کریمی روی حضور محمد نوری اصرار داشت و حتی به بازیکنانی که به او نزدیک هستند عنوان کرده بود کاش کی روش به جای سروش رفیعی محمد را به استرالیا ببرد.»

تا این لحظه کریمی حرفی را به زبان نیاورده است اما با توجه صحبت های محمد نوری در مصاحبه با یکی از روزنامه های امروز که علی کریمی را ته معرفت معرفی کرده و گفته قرار است امروز به بیانیه ای در این جهت صادر کند، نشان می دهد حرف های این ملی پوش صحیح است.

منتظر باشید به زودی ابعاد جدیدتری از این راز افشا می شود. کریمی بر خلاف صالح و نمازی چندان اهل خوردن حرف هایش نیست.

گردآوري: گروه 7 گنج

www.7ganj.ir

اضافه کردن دیدگاه

اضافه کردن دیدگاه

برای ارسال نظر اینجا کلیک کنید

تبلیغات

دانلود برنامه آموزش آشپزی

مطالب پیشنهادی