اخبار داغ اخبار و حواشي ورزشي

احمد آل‌نعمه: مبلغ قراردادم نزدیک به 400 میلیون است!

مدافع تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز شایعاتی مبنی بر مبلغ قراردادش با باشگاه تراکتورسازی تبریز را که برخی از رسانه‌ها 400 میلیون تومان اعلام کرده رو کرد...
تقویم فارسی اندروید

مدافع تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز شایعاتی مبنی بر مبلغ قراردادش با باشگاه تراکتورسازی تبریز را که برخی از رسانه‌ها 400 میلیون تومان اعلام کرده رو کرد.

278189hp2

احمد آل‌نعمه گفت: امسال به تراکتورسازی آمده که تا به نقاط جدیدی در فوتبال  هست پیدا کنم،تراکتورسازی تیم کوچکی نیست این را می توان از هوادارانش متوجه شد این تیم ریشه و تاریخ فوتبال آذربایجان است.

آل‌نعمه در مورد مبلغ قراردادش گفت: در برخی از رسانه ها عنوان شده که من با مبلغ 400 میلیون تومان راهی تراکتورسازی کرده ام این مبلغ و این خبر به هیچ عنوان صحت ندارد.

مبلغ قراردادم نزدیک به این مبلغ است که اگر باشگاه صلاح بداند آنرا منتشر خواهد کرد، این که چرا این خبر در مورد قراردادم منتشر شده برایم جای تعجب دارد،‌چون من همیشه سعی دارم از حواشی دور باشم و تنها فکر و تمرکزم پایبند بودن به شرایط و قوانین باشگاه و دستورات کادر فنی تیم است.

وی ادامه داد: امیدوارم عملکردی که این فصل از خود به نمایش می گذارم  ؟ رضایت باشگاه کادر فنی و هواداران قرار گیرد و فوتبال ورزش بی رحمی است اگر ستاره هم باشی و در چند بازی در جذب رضایت کادر فنی و هواداران ناموفق عمل کنی به راحتی جایگاهی را که با زحمت فراوان به دست آورده ای از دست خواهی داد، حال من که ستاره هم نیستم، پس می دانم که فصل سختی را در پیش خواهم داشت.

مدافع تراکتورسازی  تبریز در مورد بازی فینال مقابل استقلال  در حاج شاهد گفت:پيكار کردن استقلال تهران در چند روز مانده به شروع مسابقات لیگ برتر می تواند محک بسیار مناسبی برای ما باشد اگر موفق شویم که استقلال را شکست داده و قهرمان حاج شاهد  شویم که اتفاق خوبی است ولی اگر شکست هم بخوریم نکات فنی و تاکتیکی مفیدی را به دست خواهم آورد می تواند در هفته‌های آغازین فصل کمک بزرگی برای ما باشد.

گردآوري: گروه هفت گنج

منبع: باشگاه خبرنگاران

اضافه کردن دیدگاه

اضافه کردن دیدگاه

برای ارسال نظر اینجا کلیک کنید

تبلیغات

دانلود برنامه آموزش آشپزی

مطالب پیشنهادی