به گزارش خبرگزاری برنا، روزنامه «ایران» در این‌باره نوشت: سرهنگ مسعود زاهدیان رئیس پلیس امنیت اخلاقی ناجا درباره برخورد پلیس با خواننده‌های زیرزمینی که اقدام به ساخت آثار خود و پخش آن در شبکه‌های خارجی می‌کنند، گفته است که پلیس با این دسته از افراد برخورد می‌کند و اخیرا نیز با خواننده‌ای به نام «تتلو» برخورد کرده است و وی هم‌اکنون پس از دستگیری، در اختیار مقام‌ قضایی است.

وی با بیان اینکه «پلیس همه این موارد را شناسایی کرده و با آنها برخورد می‌کند»، گفت: اجازه نخواهیم داد در فضای قانونی کشور اتفاقی بیفتد.

رئیس پلیس امنیت اخلاقی ناجا اضافه‌ کرد: در حال حاضر هم صداوسیما و هم وزارت ارشاد زمینه‌های لازم برای فعالیت هنرمندان را فراهم کرده‌اند و افرادی که به شکل زیرزمینی قصد فعالیت دارند، باید دست از این کار خود بردارند و در قالب هنر قانونی و واقعی به فعالیت خود ادامه دهند.

از سوی دیگر «عصر ایران» نوشت: امیر تتلو از که از فعالان اینستاگرام است، طبق معمول هر روز از دیشب تا کنون چند پست منتشر کرده و در آخرین مورد، صبح امروز با پستی در اینستاگرام از طرفدارانش دعوت کرده بود که نماز صبح را اقامه کنند.