اخبار داغ اخبار و حواشي ورزشي

آندو تيموريان چرا نيمكت نشين شد؟

آندو تیموریان در 2 بازی گذشته تیمش برخلاف تصور اکثر هواداران آبی پوش روی نیمکت تیمش نشست و شاید دلایل نیمکت نشینی او برای همه جالب باشد...
تقویم فارسی اندروید

آندو تیموریان در 2 بازی گذشته تیمش برخلاف تصور اکثر هواداران آبی پوش روی نیمکت تیمش نشست و شاید دلایل نیمکت نشینی او برای همه جالب باشد.

آندو

آندو که با حرف و حدیث زیادی قراردادش را با آبی ها برای فصل جدید تمدید کرد، در 2 بازی گذشته تیمش بازی را از روی نیمکت ذخیره های تیمش آغاز کرد تا حرف و حدیث هایی در این خصوص به گوش برسد.

براساس این گزارش و طبق شنیده ها پس از اینکه تیموریان بازوبند کاپیتانی استقلال را نپذیرفت خیلی ها از بروز برخی اختلافات میان او و سرمربی آبی ها خبر می دهند و این موضوع را یکی از دلایل نیمکت نشینی این هافبک ملی پوش قلمداد می کنند.

البته برخی از منابع مصدومیت جزیی آندو در تمرینات اخیر استقلال را دلیل عدم حضور او در ترکیب اصلی آبی ها می دانند و البته هستند نفراتی که عملکرد ضعیف او برابر سپاهان را عامل اصلی نیمکت نشینی تیموریان بیان می کنند.

به نظر می آید تا یکی از طرفین در خصوص نیمکت نشینی این بازیکن لب به سخن نگشایند ، دلیل اصلی این موضوع را کسی نخواهد فهمید!

اضافه کردن دیدگاه

اضافه کردن دیدگاه

برای ارسال نظر اینجا کلیک کنید

تبلیغات

دانلود برنامه آموزش آشپزی

مطالب پیشنهادی