تبلیغ رپورتاژ

آموزش خرید تتر و انتقال به کیف پول ارز دیجیتال تراست ولت

تقویم فارسی اندروید

در وب‌سایت بیت پین انواع رمزارز‌های مختلف مانند بیت‌کوین، اتریوم، کاردانو، ریپل، دوج کوین، ریپل، شیبا، تتر، بایننس، سولانا، پولکادات و… قابل معامله هستند. برای خرید هر کدام از این رمزارز‌ها و انتقال آن‌ها به کیف پول خود می‌توانید از این سایت استفاده نمایید. یکی از رمزارز‌های قابل خریداری در بیت پین تتر است. خرید تتر از سایت بیت پین مانند رمز ارز‌های دیگر به صورت آنلاین و لحظه‌ای امکان‌پذیر است. در ادامه مقاله به طور اختصاصی با آموزش کامل خرید تتر از سایت بیت پین و نحوه انتقال آن به کیف پول تراست ولت در خدمت شما عزیزان هستیم.

خرید تتر

تتر چیست؟

بهتر است قبل از توضیح درباره نحوه خرید تتر از صرافی بیت پین ابتدا توضیح مختصری درباره رمزارز تتر ارائه نماییم. تتر برخلاف بیشتر رمزارز‌های دیگر نوعی رمزارز متمرکز است؛ به این معنی که تا زمانی که ذخایر فیات آن موجود است دولت توانایی تأثیر بر قیمت آن را خواهد داشت. تتر با دلار پشتیبانی می‌شود و در کشور ما به عنوان یکی از گزینه‌های مناسب در نقل و انتقالات تجاری بین‌المللی استفاده می‌گردد. بعد از خرید تتر می‌توانید آن را در کیف پول‌های خود نگه‌داری کنید؛ این کیف پول‌ها می‌توانند سخت‌افزاری و یا نرم‌افزاری باشند.

مراحل خرید تتر از سایت بیت پین

برای خرید تتر از وب‌سایت لازم است که درباره موارد زیر اطلاعات کافی داشته باشید.

ثبت نام و احراز هویت

برای خرید تتر یا هر ارز دیجیتال دیگری از سایت بیت پین اولین اقدامی که باید انجام شود ثبت نام و احراز هویت در سایت است. بدون احراز هویت شما نمی‌توانید تتر را خریداری نمایید؛ زیرا برای جلوگیری از پولشویی و سوءاستفاده از شماره ملی دیگران لازم است که هویت خریدار رمزاز تتر مشخص باشد. برای ثبت نام در سایت بیت پین لازم است که کار‌های زیر را انجام دهید:

  1. در قسمت سمت چپ بالای صفحه روی دکمه ورود/ثبت نام کلیک کنید.
  2. از قسمت بالا روی ثبت نام کلیک کنید.
  3. ثبت نام از هر دو طریق‌ایمیل و شماره موبایل امکان‌پذیر است؛ یکی از دو مورد ذکرشده را وارد کنید.
  4. تیک پذیرش قوانین را‌زده و در فیلد بعدی که اختیاری است کد دعوت را (در صورت وجود) وارد نمایید.
  5. کد تأیید دریافتی از طریق موبایل یا‌ایمیل را در قسمت مربوطه وارد نمایید.
  6. نام و نام خانوادگی و رمز عبور را وارد نمایید.
  7. احراز هویت را شروع و‌ایمیل خود را وارد نمایید. اگر کد دریافتی در اینباکس‌ایمیل شما ظاهر نشد، پوشه اسپم‌ایمیل خود را چک نموده و کد دریافتی را در قسمت مربوطه وارد نمایید.
  8. در بخش بعدی اطلاعات لازم مربوط به کدملی خود را وارد نمایید.
  9. عکس کارت ملی را آپلود کرده و تأیید را انجام دهید.
  10. سپس در مرحله بعدی عکس کارت بانکی دلخواه خود را آپلود کرده، شماره ملی و شبا را وارد نموده و روی تأیید کلیک کنید.
  11. اکنون احراز هویت سطح ۲ شما به پایان رسیده است. در سطح ۳ از احراز هویت امکانات بیشتری در اختیار شما است که به طور دلخواه می‌توانید مراحل مختلف آن را نیز انجام دهید و از امکانات مورد نظر بهره‌مند شوید.
  12. نتیجه ثبت نام در قسمت اعلانات به شما نمایش داده خواهد شد.

اگر ثبت نامتان به پایان رسیده است، می‌توانید خرید و فروش رمز ارز تتر را از سایت بیت پین انجام دهید؛ در غیر این‌صورت از طریق اعلانات باید ببینید کدام یک از مراحل ثبت نامتان به طور صحیح انجام نشده است و مشکل را از طریق راهنمایی‌های موجود در سایت حل نمایید.

کیف پول بیت پین

در قسمت کیف پول دارایی‌های شما به واحد‌های تومان، دلار و تتر نمایش داده می‌شود. شما می‌توانید از طریق کارت‌های بانکی ثبت‌شده خود مبالغ مورد نظر خود را به کیف پول خود به راحتی واریز کرده یا از آن برداشت کنید. دارایی‌های شما ممکن است پول یا ارز‌های مختلف دیجیتالی خریداری‌شده در سایت باشد. پس از واریز پول تومان از کارت اعتباری به کیف پول خود و افزایش موجودی خود می‌توانید خرید دلار یا رمزارز تتر، دلار مجازی و دلار دیجیتال را انجام دهید.

روش‌های خرید تتر از سایت بیت پین

تتر نیز همچون سایر رمزارز‌ها دچار تغییرات لحظه‌ای می‌شود و این تغییرات وابسته به نوسانات نرخ دلار است. از طریق افزایش موجودی کیف خرید تتر از سایت بیت پین می‌تواند از طریق پلتفرم معاملاتی و به صورت سفارش محدود، سفارش فوری، حد ضرر و سفارش ترکیبی oco انجام گردد. طبیعی است که خرید شما از طریق سایت دارای کارمزد بوده و مقداری از پول شما در معامله به عنوان کارمزد صرافی کسر می‌گردد. مقدار این کارمزد قبل از مرحله تکمیل نهایی سفارش به شما اعلام می‌شود.

سفارش محدود

در سفارش محدود قیمت خرید تتر را شما تعیین می‌کنید؛ به این صورت که قیمت خود را با تعداد تتر مورد نظر تعیین کرده و منتظر می‌مانید. اگر قمت تتر به مقدار تعیین‌شده توسط شما در لحظه برسد، بیت پین سریعاً خرید را انجام می‌دهد؛ در غیر این‌صورت ممکن است معامله شما اصلاً انجام نشده و به همان صورت باقی بماند.

سفارش فوری

در این نوع از خرید تتر شما تتر را با مقدار دلخواه خود در لحظه خریداری می‌نمایید. قیمت خرید تتر شما در این روش دقیقاً قیمت لحظه‌ای و آنلاین بازار جهانی خواهد بود. سفارش فوری هم از طریق پلتفرم معاملاتی و هم از طریق خرید اسان در سایت برای شما امکان‌پذیر است.

سفارش ترکیبی

در این نوع از خرید تتر محدوده‌ای برای قیمت خرید تعیین می‌گردد و اگر قیمت تتر به آن محدوده برسد، خرید انجام می‌شود.

انتقال تتر به کیف پول تراست ولت

پس از نهایی‌شدن خرید ملاحظه خواهید کرد که موجودی تتر شما با سرعت زیادی در کیف پول بیت پین با یک به‌روزرسانی افزایش خواهد یافت. حال شما می‌توانید هر مقدار از دارایی تتر خود را به کیف پول تراست ولت یا هر کیف پول دیگری انتقال دهید. برای این کار لازم است که در کیف پول تراست ولت خود کارهی زیر را انجام دهید:

  1. وارد کیف پول خود در سایت بیت پین شده و رمز ارز تتر را انتخاب نموده؛ سپس مقدار دلخواه را برای برداشت و انتقال به کیف پول تراست ولت خود انتخاب نمایید. سپس روی گزینه برداشت کلیک نمایید.
  2. انتقال تتر می‌تواند در بستر شبکه دلخواه شما انجام شود. هرکدام از شبکه‌ها کارمزد مختص خود را برای انتقال دارد که شبکه ترون erc۲۰ کمترین کارمزد را از شما دریافت خواهد نمود. دقت کنید که شبکه انتخابی برای انتقال تتر در هر دو کیف پول باید یکسان باشد.
کیف پول تراست ولت
  1. حال از طریق دستگاه دیگری کیف پول تراست ولت خود را باز کرده و رمزارز تتر را انتخاب نمایید.
  2. برای واریز تتر به تراست ولت روی گزینه receive کلیک نمایید.
  3. اسکن بارکد ظاهرشده در برنامه تراست ولت را از طریق بیت پین انجام دهید.
  4. انتقال تتر از بیت پین به تراست ولت به همین سادگی انجام شده است. با یک به‌روزرسانی در هر دو کیف پول می‌توانید از صحت انتقال مبلغ مورد نطر اطمینان حاصل کنید.
  5. تراست ولت

    خرید تتر از طریق اپلیکیشن بیت پین

    اپلیکیشن بیت پین در سایت قابل دسترسی و دانلود است و برای انجام خرید ارز‌های دیجیتال قابل استفاده است. تمامی مراحل ذکرشده برای خرید تتر از طریق این اپلیکیشن قابل انجام است. پس از خرید به صورت فوری، ترکیبی و محدود می‌توانید مبالغ دلخواه خود از رمزارز تتر را به کیف پول تراست ولت از طرق اپلیکیشن انتقال دهید.

یک دیدگاه

یک دیدگاه

برای ارسال نظر اینجا کلیک کنید

تبلیغات

دانلود برنامه آموزش آشپزی

مطالب پیشنهادی