ناگفته نماند که شما می‌توانید هر زمان که خواستید این نرم‌افزار را از وب‌سایت رسمی آن دانلود کنید و اگر تمایل به استفاده از وایبر در کامپیوترهای ویندوزی یا اپلی خود دارید هم نگران نباشید کافی ست به وب‌سایت رسمی وایبر بروید و بعد از دانلود و نصب آن بر روی کامپیوتر خود از برقراری تماس و ارسال پیام‌های رایگان برای دوستان خود لذت ببرید.

Viber که قبل از WhatsApp روانه بازار شد با موفقیت چشم‌گیری روبرو شد و از آنجا که این نرم‌افزار تقریباً هزینه‌های تماس و ارسال پیام را به طور کامل حذف می‌کرد با استقبال بی‌نظیری از طرف کاربران روبرو شد و مردم شروع به استفاده از آن در مقیاس گسترده و جهانی کردند. یکی از مزایای Viber نسبت به برنامه‌های دیگر نظیر WhatsApp، Line و WeChat این است که شما به راحتی می‌توانید نسخه تحت ویندوز آن را به از وب‌سایت رسمی این نرم‌افزار دانلود و بر روی کامپیوتر خود نصب و استفاده کنید این در حالی ست که اگر بخواهید از برنامه‌های ذکر شده در بالا در کامپیوتر رومیزی خود استفاده کنید قبل از آن باید برنامه‌های واسطه‌ای نظیر Bluestacks را نصب کرده باشید.

تنها راه:

شماره و نام آنها را از اپلیکیشن پیش فرضی که مربوط به لیست مخاطبانتان است حذف کنید، از این پس این افراد ناشناس و مزاحم دیگر نمیتوانند از طریق وایبر با شما تماس بگیرند.

مشکل اصلی وایبر همگام‌سازی خودکار تمام کانتکت های شما و افزودن آن‌ها به لیست تماس خود است. بر خلاف WhatsApp، وایبر هیج امکان خاصی برای بلاک کردن پیش فرض یک کاربر ندارد؛ اما این ترفند ساده جواب مشکل شماست. از این پس با استفاده از این روش ساده به راحتی و برای همیشه می‌توانید شماره افراد ناشناس و مزاحم را مسدود کنید.

اگر این مقاله برای شما مفید بود لطفاً آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

گردآوري: گروه 7 گنج

منبع: براي فردا