تبلیغ رپورتاژ

چگونه با کمک نرم افزار آزمایشگاه خود را مدیریت کنیم؟

تقویم فارسی اندروید

فن آوری هر از جنبه ای از زندگی انسان را از راهی که به سمت کار در دفاتر کار میکنیم تغییر داده است. همچنین آنچه به دلیل فناوری تغییر کرده است روش انجام آزمایش های های پزشکی ما است. سیستم مدیریت اطلاعات آزمایشگاهی، آزمایشگاه های مدرسه قبلی را به یک مرکز عالی مدرن که امروز می بینیم تبدیل کرده است. با تبدیل شدن بیشتر به دارو براساس شواهد، از اهمیت ویژه ای برخوردار است تا آزمایشگاه ها بتوانند به طور موثر عمل کنند و در زمان کمتری نتایج دقیق ارائه دهند. به همین دلیل است که حرکت از یک سیستم انسانی محور به یک سیستم خودکار در آزمایشگاه ها از چند سال گذشته انجام می شود.

آزمایشگاه

مزایای نرم افزار آزمایشگاهی

آزمایشگاه ها راه زیادی را برای دور ریختن در گوشه ای از بیمارستان و یا وابستگی به یک زوج پزشک برای بقای خود طی کرده اند. اکنون آزمایشگاه به عنوان مراکز تعالی و یکی از بالاترین منابع درآمدی شناخته می شوند. از جمله این گونه نرم افزار ها میتوان به نرم افزار آزمایشگاه سلاک طب نیز اشاره کرد.با ظهور داروهای مبتنی بر شواهد، اهمیت نتایج دقیق تشخصی در مراقبت از بیمار بسیار مهم است و درنتیجه باعث افزایش فشار بر روی آزمایشگاه ها برای انجام کارآمد می شود. این یک واقعیت شناخته شده است که جایگزین کردن وظایف انسانی با فناوری باعث بهبود چشمگیر عملکرد به ویژه در حوزه مراقبت های بهداشتی می شود و مسئولیت دستیابی سریع به محبوبیت سیستم های اطلاعات آزمایشگاهی را بر عهده دارد. در اینجا مزیت های برتر نرم افزار آزمایشگاهی را شرح خواهیم داد:

– نمونه ها را در زمان واقعی پیگیری میکند

گردش کار در سیستم های اطلاعات آزمایشگاهی، به محض جمع آوری نمونه و بارکر کردن، روند پردازش نمونه را خودکار می کند و به تکنسین اجازه می دهد نمونه ها را در زمان واقعی ردیابی کند.

– صرفه جویی در وقت

یکی از وقت گیرترین فرآیند، انتقال نمونه است که شامل ثبت نمونه هایی که از مرکز جمع آوری ارسال می شود و ثبت نام مجدد پس از دریافت در مرکز پردازش است. یک سیستم اطلاعات آزمایشگاهی قوی یک مدل ردیابی نمونه مبتنی بر دسته ای منحصر به فرد خواهد داشت، که در آن یک بارکد منفرد به کلیه نمونه های منتقل شده به مرکز پردازش اختصاص می یابد.

– متمرکز بر روی گزارش های آزمایش شده

آسیب شناسان و پزشکان تایید گزارش، می توانند با ویژگی مجوز خودکار منحصر به فرد که به طور خودکار گزارشات را با مقادیر طبیعی تایید می کنند، رد زمان قابل توجهی صرفه جویی کنند. فقط گزارش هایی که مقادیر غیر طبیعی دارند، برای مجوز پزشک صرفه جویی در بار و زمان کاری قابل توجه ارسال می شوند. سایت های بین الملل نرم افزار آزمایشگاه اینجا میباشد.

– تدارکات را به طور موثر مدیریت میکند

راه حل کارآمد مدیریت در نرم افزار آزمایشگاهی، بارکد های منحصر به فردی را به هر نمونه اختصاص می دهد و به محض ثبت نمونه ها در مرکز جمع آوری، مراکز پردازش را به آنها اطلاع میدهد و باعث می شود حتی قبل از رسیدن نمونه ها به مرکز پردازش، منابع، معرف ها و مواد را نیز اختصاص دهید.

آزمایشگاه

– خطای انسانی را از بین میبرد

آزمایشگاه ها می توانند با یکپارچه سازی تجهیزات و دستگاه های آزمایشگاهی در یک سکوی ایمن، بهره وری را بهبود بخشند. این اجازه می دهد تا داده ها به طور خودکار از دستگاه به سیستم اطلاعات آزمایشگاه منتقل شوند، تلاش دستی کاربران، صرفه جویی در وقت و کاهش خطای انسانی را از بین می برد.

– رسیدگی دقیق برای بیماران

هر دقیقه که رسیدگی گزارش های آزمایش حاکی از مقادیر تهدیدی برای زندگی بیمار باشد، هر دقیقه ارزشمند است. یک نرم افزار آزمایشگاهی خوب شامل یک راه حل منحصر به فرد هشدار از هراس است که به سیستم اجازه می دهد تا یک هشدار خودکار به پزشک مراجعه کننده ارسال کند. این به پزشک اجازه می دهد تا بلافاصله نسبت به بیماران حساس خود عمل کند و به عنوان یک عملکرد نجات بخش عمل کند.

– افزایش درآمد

ذخیره اطلاعاتی نرم افزار آزمایشگاه، گزارش های مالی، عملیاتی، موجودی، آزمایش و آزمایشگاهی را به قالب های سفارشی در دسترس قرار میدهد. یک سیستم اطلاعات آزمایشگاه موثر به صاحبان آزمایشگاه داده های معدنی، جمع آوری تعداد، ایجاد روند و پیش بینی برای ردیابی معیارها و به حداکثر رساندن درآمد کمک می کند.

پایان دادن به هزینه های غیر ضروری

ماژول موجودی می تواند به اتوماتیک خرید از طریق هشدارهای دوباره تنظیم مجدد و انقضا کمک کند. این به پایان دادن در اتلاف وقت، از بین بردن زباله های کاغذی و کاهش هزینه های غیر ضروری کمک میکند.

مقیاس تجاری به سرعت انجام می شود

تجارت آزمایشگاه در حال رشد با سیستم های نرم افزارهای آزمایشگاهی ساده می شود. با استفاده از این سیستم ها، افتتاح مراکز جمع آوری و پردازش آسان می شود و تنها در دسترس بودن چند ساعت از داده های کارشناسی خواهد بود. صاحبان آزمایشگاه می توانند در حالی که به طور مستقل کار می کنند، تمام مراکز را بر روی یک سکوی امن اداره کنند.

تمامی این مطالب و گزارشات بدون خطا، نتایج سریع، مدیریت بهتر آزمایشگاه و استفاده از مواد مصرفی، از مزایای سیستم نرم افزار آزمایشگاهی میتواند مورد تاکید پزشکان و متخصصان قرار بگیرد و برای گسترش مشاغل خود، پردازش نمونه های بیشتر و افزایش چشمگیر درآمد خود از این نرم افزارها استفاده کنند.

اضافه کردن دیدگاه

اضافه کردن دیدگاه

برای ارسال نظر اینجا کلیک کنید

تبلیغات

دانلود برنامه آموزش آشپزی

مطالب پیشنهادی