آرايش صورت و مو

آرایش زمستانی و ترفند‌هایی برای زیبایی

تقویم فارسی اندروید
آرایش زمستانی

اگر می‌خواهید برای فصل زمستان، آرایشی عالی داشته و از زیبایی کامل خود در آینه لذت ببرید، لازم است که برخی نکات در خصوص آرایش زمستانی و ترفند‌های زیبایی در فصول سرد سال را رعایت کرده و بهترین شکل از زیبایی خود را جلوه ببخشید. اگر شما نیز علاقه‌مند به داشتن چنین سبک آرایشی هستید؛ در ادامه با ما همراه باشید:

بهترین ترفند‌های آرایش زمستانی

از جمله بهترین ترفند‌های آرایشی برای فصل زمستان، می‌توان به موارد زیر اشاره داشت:

استفاده از کرم‌های مرطوب‌کننده

یکی از نکات بسیار مهمی که باید حتما مدنظر قرار دهید؛ این است که حتما پیش از استفاده از کرم‌های آرایشی، از کرم مرطوب‌کننده مناسب استفاده کنید. استفاده از کرم‌های مرطوب‌کننده و همین‌طور به‌کاربردن کرم bb کمک خواهد کرد تا بهترین آرایش پوستی را در فصل زمستان تجربه کنید. اگرچه در زمستان رطوبت هوا بیشتر بوده و موضوع کمبود رطوبت را کمتر احساس خواهید کرد؛ اما بااین‌همه استفاده از کرم‌های آبرسان، کمک خواهد کرد تا بهترین پوشش‌دهی کرم‌های آرایشی را داشته باشید و خشکی پوست ناشی از عدم آبرسانی، موجب افت کیفیت پوست شما نشود.

خط چشم نازک و ملایم

برای آن که بتوانید بهترین آرایش چشمی را در فصل زمستان اجرا کنید و چشم‌های شما حداکثر زیبایی خود مطابق با شرایط فصلی و آب‌وهوایی را داشته باشند؛ بهتر است که خط چشم‌های نازک و ملایم بکشید. همین‌طور استفاده از رنگ خط چشم‌های ملایم‌تر از مشکی چون قهوه‌ای تیره تا روشن، خاکستری و دودی، برای این فصل از سال عالی به نظر می‌رسد. همین‌طور اگر با رنگ چشم‌ها و مو‌های شما تناسب داشته باشد؛ استفاده از خط چشم‌های رنگی نیز جذاب خواهد بود.

رژ لب مناسب فصل زمستان

برای آن که بتوانید از یک آرایش زمستانی عالی بهره‌مند شوید؛ استفاده از رژ لب‌های با رنگ متوسط و ملایم و درعین‌حال براق عالی خواهد بود. از آن جایی که بهتر است در فصل‌های گرم سال، از جمله تابستان؛ از رژ لب‌های براق استفاده نکنید و رنگ‌های مات را به کار بگیرید، بهترین رژ لب برای فصل زمستان، رژ لب‌های پررنگ و براق است. استفاده از رنگ‎‌های براق و حتی به‌کاربردن برق لب اکلیلی روی رژ لب اصلی، در فصل زمستان فوق‌العاده بوده و این باعث خواهد شد تا آرایش شما جذاب و پرزرق‌وبرق به چشم بیاید.

رژ لب

رژ گونه نارنجی و قهوه‌ای

اگر می‌خواهید در آرایش گونه‌های خود در فصل زمستان بی‌نقص عمل کرده و بهترین ترکیب آرایشی را برای این فصل سرد سال داشته باشید، استفاده از رژ گونه با تم رنگی نارنجی تا قهوه‌ای، فوق‌العاده مناسب و زیبا خواهد بود. در حقیقت لازم است که پس از زیرسازی مناسب و حرفه‌ای، از رژ گونه مات یا اکلیلی و براق به تم رنگی از نارنجی تا قهوه‌ای استفاده کنید. این باعث خواهد شد تا شکل کلی آرایش صورت شما؛ فوق‌العاده زیبا بوده و باحال و هوای آب‌وهوای سرد همخوانی داشته باشد. البته در نظر داشته باشید که حتما باید یک تناسب قابل‌قبول بین رنگ‌های به‌کاررفته در آرایش شما وجود داشته باشد و اگر یک رنگ خاص برای رژ گونه خود انتخاب می‌کنید، این رنگ در تناسب با رنگ رژ لب و همین‌طور آرایش چشمی شما در تناسب کامل باشد. در غیر این صورت نتیجه کار آرایش صورت شما، چیزی عجیب و نازیبا خواهد بود که نمی‌توانید از آن جلوه لازم را برداشت کنید.

فیکساتور و تثبیت‌کننده

اگرچه بیشتر مواقع استفاده از فیکساتور و تثبیت‌کننده را برای فصل گرم سال و زمانی که دمای هوا موجب تعریق در پوست و به‌هم‌ریختن آرایش می‌شود؛ را توصیه می‌کنیم، اما در فصل زمستان نیز به دلیل رطوبت هوا، به‌کاربردن تثبیت‌کننده آرایش، نیاز خواهد بود. در حقیقت زمانی که در فصل زمستان تصمیم به خروج از منزل دارید، امکان ریزش باران و برف وجود داشته و باید از پیش آرایش خود را با استفاده از فیکساتور در مقابل قطرات باران و برف، تثبیت کرده باشد. البته همیشه چنین چیزی نیاز نخواهد بود.

محصولات آرایشی خانومی

بهترین آرایش زمستانی با محصولات آرایشی خانومی

در بالا به برخی از نکات مهم برای داشتن یک آرایش زمستانی عالی اشاره کردیم؛ شما چه نکات دیگری را می‌شناسید که مؤثر بوده، اما در بالا به آن‌ها اشاره‌ای نشده باشد؟ این موارد را در بخش نظرات با ما به اشتراک بگذارید. همین‌طور شما می‌توانید بهترین لوازم آرایشی بهداشتی را از فروشگاه اینترنتی خانومی خریداری کرده و به این شکل بدون نیاز به مراجعه حضوری به فروشگاه‌های لوازم آرایشی، به‌راحتی از طریق اینترنت، خرید آنلاین خود را انجام دهید.

اضافه کردن دیدگاه

اضافه کردن دیدگاه

برای ارسال نظر اینجا کلیک کنید

تبلیغات

دانلود برنامه آموزش آشپزی

مطالب پیشنهادی