تبلیغ رپورتاژ

آخرین فرصت‌های استخدام هایپر استار در سال ۱۴۰۱

تقویم فارسی اندروید
آخرین فرصت‌های استخدام هایپر استار

هایپرمارکت‌های ماف پارس (هایپراستار)T از بزرگترین و مجهزترین فروشگاه‌های زنجیره‌ای ایران هستند. اولین شعبه فروشگاه های هایپراستار ایران در سال 1388 در اتوبان باکری تهران افتتاح شد و این مجموعه در حال حاضر 10 شعبه در تهران و شعباتی در شهرهای کرج، اصفهان، شیراز، یزد، قم، مشهد و همچنین قزوین دارد. اعتبار بالای برند هایپراستار و مزایای کار در این مجموعه از جمله دریافت بیمه تکمیلی، باعث شده تا کارجویان بسیاری به دنبال جدیدترین آگهی‌ های استخدام هایپراستار باشند. در این مقاله تعدادی از آخرین فرصت‌های استخدامی هایپراستار در سال 1401 را به شما معرفی می‌کنیم.

کارشناس توسعه و سرمایه گذاری

یکی از آخرین آگهی‌ های استخدام هایپراستار، استخدام کارشناس توسعه و سرمایه گذاری است. هایپراستار اصفهان و شیراز جهت تکمیل نیروی انسانی خود در این موقعیت شغلی استخدام می‌کنند. این فرصت شغلی به صورت تمام وقت بوده و داشتن 1 سال سابقه کار در گروه شغلی مشابه از شروط استخدامی آن است. توسعه پروژه‌های در دست اقدام و بالفعل کردن آن‌ها، بررسی و بایگانی اسناد مربوط به پروژه، مذاکره برای اجاره و عقد قرارداد، شناسایی فرصت‌های جدید بازار و رقبا، شناسایی مناطق درحال توسعه و تجزیه و تحلیل پتانسیل‌های موجود در این مناطق و تهیه و ارائه گزارش به مدیران مربوطه در مورد وضعیت پروژه‌های در حال اقدام، بخشی از وظایف و مسئولیت‌های کارشناس توسعه و سرمایه گذاری در هایپراستار است.

شما می‌توانید با جستجوی نام این شرکت در سایت‌های کاریابی و استخدام، جدیدترین فرصت های شغلی هایپر استار ایران مال و دیگر شعبه‌ها را مشاهده و رزومه خود را برای آن‌ها ارسال کنید.

کارمند بخش ایمنی و حراست

یکی دیگر از آگهی‌ های استخدام هایپراستار در سال 1401، استخدام کارمند در بخش ایمنی و حراست است. نوع همکاری در این عنوان شغلی تمام وقت بوده و مختص آقایان است. استخدام این فرصت شغلی در دفتر مرکزی هایپراستار واقع در تهران انجام می‌شود و از شروط استخدامی آن می‌توان به داشتن مدرک کارشناسی ایمنی یا محیط زیست، سطح زبان انگلیسی بالاتر از متوسط، اتمام خدمت سربازی یا معافیت از آن و داشتن 2 سال سابقه کار در گروه شغلی مشابه اشاره کرد.

کنترل‌گر مالی

دفاتر هایپر استار مشهد و بندرعباس در موقعیت شغلی کنترل‌گر مالی استخدام می‌کنند. از شروط استخدامی این موقعیت شغلی می‌توان به داشتن 3 سال سابقه کار در گروه شغلی مشابه، مدرک کارشناسی مالی و حسابداری، سطح زبان انگلیسی بالاتر از متوسط و تسلط به نرم افزارهای آفیس اشاره کرد. تجزیه و تحلیل داده‌ها و دریافت اسناد مالی و گزارش‌های فروشگاه‌ها، کنترل و پایش KPI ها و بررسی مشکلات موجود و ارائه پیشنهادات اجرایی، جمع آوری اطلاعات و پیش بینی روند مالی و بهبود عملکرد تیم مالی، ارائه گزارش دوره‌ای به مدیر مربوطه و همکاری و ارتباط مستقیم و موثر با مدیران مالی فروشگاه‌های سطح کشور بخشی از وظایف و مسئولیت‌های کنترل‌گر مالی هایپراستار هستند.

دستیار کنترل‌گر مالی

از دیگر آگهی‌ های استخدام هایپراستار در سال 1401 می‌توان به استخدام دستیار کنترل‌گر مالی اشاره کرد. این فرصت شغلی تمام وقت مختص تهران و دفتر مرکزی این شرکت در زرگنده است. از شروط استخدامی آن می‌توان به داشتن مدرک کارشناسی رشته‌های مالی و حسابداری، 1 سال سابقه کار در گروه شغلی مشابه، حداقل سن 22 سال، زبان انگلیسی در حد متوسط، تسلط به نرم‌افزارهای آفیس و اتمام خدمت سربازی یا معافیت برای آقایان اشاره کرد.

مدیر تدارکات

یکی دیگر از آگهی‌ های استخدام هایپراستار تهران، استخدام مدیر تدارکات جهت پیشبرد اموری چون سازماندهی و برنامه‌ریزی خرید مواد مصرفی در سطح کشور، انجام مذاکرات با تامین کنندگان مواد مصرفی، تجزیه و تحلیل روند سطح مصرف در هر فروشگاه، پیگیری بازار و تحقیقات راهبردی، جذب تامین کنندگان جدید و انجام تحقیقات و موارد مشابه است. از شروط استخدامی این موقعیت شغلی می‌توان به داشتن 3 سال سابقه کار در گروه شغلی مشابه، سابقه کار مدیریتی، سطح زبان انگلیسی بالاتر از متوسط، مدرک کارشناسی در یکی از رشته‌های مدیریت بازرگانی یا کسب و کار و داشتن حداقل سن 25 سال اشاره کرد.

کارمند حسابداری

از دیگر آگهی های استخدامی جدید هایپراستار می‌توان به استخدام کارمند حسابداری اشاره کرد. این موقعیت شغلی تمام وقت و برای ساکنین تهران است. از وظایف کارمند حسابداری در هایپراستار می‌توان به تهیه گزارش‌های مالیاتی مرتبط، ترجمه اسناد حسابداری مرتبط به زبان فارسی، انجام امور محوله از سمت مدیر امور مالیاتی، تهیه مدارک لازم جهت حسابرسی‌های بیمه و مالیات و پاسخگویی به حسابرسان اشاره کرد. داشتن 1 سال سابقه کار در گروه شغلی مشابه، مدرک کارشناسی مالی و حسابداری، سطح زبان بالاتر از متوسط و اتمام خدمت سربازی یا معافیت از آن برای آقایان از شروط استخدامی این موقعیت شغلی هستند.

حسابدار ارشد

از دیگر آگهی‌ های استخدام هایپراستار تهران می‌توان به استخدام حسابدار ارشد به صورت تمام وقت اشاره کرد. بررسی کلیه پرداخت‌های نقدی و ثبت اسناد، ارائه گزارش ماهانه به مدیر واحد، بررسی و نظارت بر کلیه امور حسابداری جاری در فروشگاه‌ها، بررسی و تطبیق تمامی اسناد و فاکتورهای موجود، اطمینان از اجرای صحیح فرایندهای حسابداری و تطبیق اسناد و انجام مغایرت گیری حساب‌های بانکی، بخشی از وظایف حسابدار ارشد در هایپراستار هستند. استخدام در این موقعیت شغلی نیازمند داشتن 3 سال سابقه کار در گروه شغلی مشابه، مدرک کارشناسی مالی و حسابداری، سطح زبان انگلیسی بالاتر از متوسط، تسلط به نرم افزارهای آفیس و اتمام خدمت سربازی یا معافیت از آن برای آقایان است.

کارشناس فنی شبکه

یکی دیگر از موقعیت های شغلی هایپر استار در سال 1401، استخدام کارشناس فنی شبکه است. از شروط استخدامی این موقعیت شغلی می‌توان به تسلط به MCSE، داشتن تجربه کافی در  Microsoft Exchange, SAN Storage, SAN Switches, MS Cluster and Hyper-V (visualization)، داشتن گواهی CCNA، 4 سال سابقه کار در گروه شغلی مشابه، سطح زبان انگلیسی پیشرفته و مدرک کارشناسی کامپیوتر یا IT اشاره کرد.

کارشناس فروش سازمانی (B2B)

یکی دیگر از آخرین آگهی‌ های استخدام هایپراستار در سال 1401، موقعیت شغلی کارشناس فروش سازمانی است. نظارت بر تمام جنبه‌های فروش B2B، از جمله مذاکره با مشتریان، پیشرفت‌های فروش، پشتیبانی بازاریابی میدانی، تولید بینش مشتری، گزارش گیری و تجزیه و تحلیل عملی از مهم‌ترین مسئولیت‌های این موقعیت شغلی در هایپراستار هستند. از شروط استخدامی این فرصت شغلی نیز می‌توان به داشتن 1 سال سابقه کار در گروه شغلی مشابه، سطح زبان انگلیسی بالاتر از متوسط، تسلط به نرم افزارهای آفیس و اتمام خدمت سربازی یا معافیت از آن برای آقایان اشاره کرد.

جمع‌بندی

فروشگاه های هایپر استار از بزرگترین و به‌روزترین خرده‌فروشی‌های زنجیره‌ای ایران به شمار می‌آیند. شروع همکاری این برند با گروه اسنپ در سال 1399 باعث تسهیل و افزایش خرید از هایپر استار شد و در حال حاضر یکی از پردرآمدترین هایپرمارکت‌های کشور محسوب می‌شود. در این مقاله به بررسی تعدادی از آخرین آگهی‌ های استخدام هایپراستار در سال 1401 پرداختیم. شما می‌توانید برای مشاهده تمامی فرصت‌های شغلی هایپراستار، نام آن را در سایت‌های استخدام و کاریابی جستجو کرده و رزومه خود را برای فرصت ‌های شغلی مورد نظرتان به صورت آنلاین ارسال کنید.

 

اضافه کردن دیدگاه

اضافه کردن دیدگاه

برای ارسال نظر اینجا کلیک کنید

تبلیغات

دانلود برنامه آموزش آشپزی

مطالب پیشنهادی