اخبار آموزشي و استخدامی اخبار داغ

آخرين اخبار از استخدام وزارت جهاد کشاورزی سال ۹۳

رییس امور آمار، برنامه‌ریزی و تامین نیروی انسانی معاونت توسعه در ادامه به بیان برخی از پیگیری‌های انجام شده برای تعیین تکلیف آزمون های استخدامی پرداخت ...
تقویم فارسی اندروید

۱۱ خرداد ۹۳ – تعیین تکلیف بخش عمده ای از استخدام ناظرین کشاورزی

رییس امور آمار، برنامه‌ریزی و تامین نیروی انسانی معاونت توسعه در ادامه به بیان برخی از پیگیری‌های انجام شده برای تعیین تکلیف آزمون های استخدامی پرداخت و با اشاره به استخدام هایی که دستگاه های اجرایی از محل سهیمه برنامه پنجم توسعه یا طرح مهرآفرین، اقدام به تعهدات استخدامی کرده‌اند توضیح داد: در این خصوص بخشی از استخدام‌های انجام یافته در این زمینه در دستگاه‌هایی نظیر وزارت نیرو، بانک مسکن، بانک کشاورزی، جهاد سازندگی (ناظرین کشاورزی) و یا سازمان امور مالیاتی و محیط زیست تعیین تکلیف شده‌اند و برای بقیه دستگاه ها نیز در حال طی فرایند بررسی سوابق هستیم.

IMAGE634349318408437500

وی افزود: معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رییس جمهور موضوع استخدام ناظرین در وزارت جهاد کشاورزی و سازمان امور مالیاتی را به‌طور جدی پیگیری می کند به طوری که اکنون بخش قابل توجهی از این استخدام‌ها تعیین تکلیف شده یا در حال نهایی شدن می باشد.

جمالی قمی با اشاره به اقدامات انجام شده در استخدام ناظرین کشاورزی گفت: در این مورد با توجه به مکاتباتی که با معاونت توسعه شده اعلام کرده‌اند که بخشی از اعتبارات لازم برای این استخدام‌ها تامین شده است. بر این اساس ما نیز اعلام کردیم که آماده‌ایم اطلاعات افراد واجد شرایط از سوی دستگاه ذیربط در سامانه کارمند ایران قرار گیرد تا برای آنها از سوی معاونت توسعه شماره مستخدم صادر شود.

گردآوري: گروه هفت گنج

اضافه کردن دیدگاه

اضافه کردن دیدگاه

برای ارسال نظر اینجا کلیک کنید

تبلیغات

دانلود برنامه آموزش آشپزی

مطالب پیشنهادی