مد بانوان مد و زيبايي مد و مد گرايي

چه رنگ لباسی برای پوست شما مناسب است؟

تقویم فارسی اندروید

سفید، گندمی و سبزه سه رنگ اصلی پوست هستند که بهتر است با توجه به آن رنگ لباس هایتان را انتخاب کنید. برخی از رنگ ها به خاطر تناسب شان با پوست شما می توانند زیبایی بیشتری به ظاهرتان ببخشند اما برعکس این قضیه نیز صدق می کند و عدم تناسب می تواند پوست شما را خسته و کدر جلوه دهد. در انتخاب لباس داشتن هماهنگی میان پوست و رنگ لباس از مهمترین عوامل است. شاید شما به مرور زمان به این نتیجه رسیده باشید که چه رنگی مناسب تان است اما اگر نمی دانید تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید:

چه رنگ لباسی برای پوست شما مناسب است؟

پوست سفید

پوست های سفید با بسیاری از رنگ های روشن و همچنین برخی از رنگ های تیره مثل آبی تیره هماهنگی دارند. رنگ های بژ، کرم و قهوه ای برای این پوست مناسب هستند.

آرایش و لباس برای پوست سفید

همچنین رنگ هایی مثل سرمه ای، آبی، ارغوانی، لیمویی و صورتی روشن از رنگ های محبوب پوست های سفید به شمار می روند. در کنار این رنگ ها شما می توانید از رنگ بنفش روشن، قرمز، نارنجی، زرد و سفید استفاده کنید اما از پوشیدن لباس های مشکی خودداری کنید زیرا اصلا مناسب پوست شما نیستند. رنگ های زیادی شدید تناسبی با پوست سفید ندارند.

انتخاب رنگ برای پوست گندمی

رنگ پوست گندمی به رنگ های متوسط اطلاق می شود. پوست های گندمی در رنگ های خاکی خیره کننده هستند. رنگ های جذابی مانند مشکی، کرم، بژ، خاکی، سرمه ای، قرمز تیره و صورتی تناسب زیادی با پوست شما دارند.

پوست گندمی

اگر پوست گندمی دارید قهوه ای تیره، سبز مایل به زرد و زیتونی رنگ هایی هستند که چندان مناسب شما نیستند. همچنین رنگ طلایی و نارنجی را از خودتان دور کنید زیرا این رنگ ها می توانند پوست شما را زرد و رنگ پریده نشان دهند. مراقب باشید از رنگ هایی که با پوست تان همخوانی ندارند اجتناب کنید.

پوست سبزه

پوست های تیره معمولا در لباس هایی با رنگ سفید، خاکی، خاکستری، آبی روشن، بادمجانی، قرمز روشن، نارنجی و صورتی معرکه می شوند.

پوست سبزه

همچنین رنگ مشکی، فیروزه ای، سبز روشن، قهوه ای تیره و سرمه ای برای کسانی که پوست تیره دارند چندان دلنشین نیست. اگر دوست دارید رنگ مشکی بر تن کنید از یک قطعه در استایل تان استفاده کنید که یکی از رنگ های مکمل را در بر بگیرد و آن را با مشکی همراه کنید. این قطعه برای مردان می تواند شامل کراوات و دستمال گردن شود و زنان هم می توانند از شال، کیف، کفش و کمربند استفاده کنند. به دنبال لباس هایی باشید که با رنگ تیره مو و چشمانتان تضاد داشته باشد تا کنتراست رنگی ایجاد شود.

 

مطلب مرتبط جهت مطالعه :

اضافه کردن دیدگاه

اضافه کردن دیدگاه

برای ارسال نظر اینجا کلیک کنید

تبلیغات

دانلود برنامه آموزش آشپزی

مطالب پیشنهادی