اخبار داغ اخبار و حواشي ورزشي

پیشنهاد بی شرمانه ستاره فوتبال به یک زن 26 ساله ! + عكس

هافبک بلژیکی منچستریونایتد از یکی از هواداران تیمش درخواستی عجیب داشت که مورد پذیرش او واقع نشد...
تقویم فارسی اندروید

هافبک بلژیکی منچستریونایتد از یکی از هواداران تیمش درخواستی عجیب داشت که مورد پذیرش او واقع نشد.

مروان فليني
مروان فليني

یکی از هواداران تیم فوتبال منچستریونایتد که جزو دارندگان بلیت فصل بازی‌های خانگی این تیم است، ادعا کرده که مروان فلینی هافبک بلژیکی شیاطین سرخ از وی درخواستی غیراخلاقی داشته، اما او حاضر به پذیرش خواسته بازیکن پیشین اورتون نشده است.

این زن 26 ساله که نامش فاش نشده، مدعی شده است که فلینی با ارسال پیام‌های کوتاه متعدد به او، تمام تلاش خود را انجام داده تا با وی ارتباط برقرار کند و یکی از این پیام‌ها را هم در جریان بازی خانگی تیمش برابر نیوکاسل که آن را به دلیل مشکل گوارشی از دست داده بود، ارسال کرده است.

این هوادار منچستریونایتد گفت: «خیلی عجیب بود. من در ورزشگاه داشتم بازی منچستریونایتد را می‌دیدم و اطرافم پر از هواداران این تیم بود. در همان لحظه یکی از بازیکنان تیم (فلینی) به من پیام داد و می‌خواست که با او قرار بگذارم. همان موقع بود که با خودم گفتم این بازیکن آنقدرها هم نباید حالش بد بوده باشد.»

طبق ادعای دارنده بلیت فصل بازی‌های خانگی منچستریونایتد، فلینی که در هفته 125 هزار پوند از شیاطین سرخ حقوق می‌گیرد، برای اولین بار در ماه می با او تماس داشته است و کمتر از 24 ساعت پیشنهاد بی‌شرمانه خود را به او ارائه کرده است.

وی افزود: «بعد از بازی منچستریونایتد برابر آرسنال من تصاویری از این بازیکن را در حالی که داشت در اولدترافورد دور افتخار می‌زد در صفحه اینستاگرامم گذاشتم و یک روز بعد از آن ماجرا بود که او به من پیام داد. در ابتدا باور نمی‌کردم کسی که پیام را برایم فرستاده است، بازیکن تیم‌مان باشد، اما این کار بازهم تکرار شد و او عکس‌های سلفی دیگری از خودش و اتومبیلش برای من فرستاد. بعد از مدتی اما محتوی پیام‌های او تغییر کرد و اصرار داشت که پاسخ پیام‌هایش را به سبک خودش بدهم. چند روز متوالی این ماجرا ادامه داشت.»

هوادار منچستریونایتد در ادامه تأکید کرد: «بازیکن تیم می‌گفت که مرا دیوانه‌وار می‌خواهد و مدام قصد داشت با من قرار ملاقات بگذارد، اما هیچ راهی وجود نداشت که من تنها چهار روز پس از دریافت یک پیام از سوی او، با وی قرار بگذارم. شاید برخی دیگر این کار را انجام می‌دادند، اما من جزو آن دسته از افراد نیستم. او از تمام نقاط دنیا به من پیام می‌داد، اما می‌دانستم که من تنها کسی نیستم که پیام‌هایش را دریافت می‌کنم. شاید خیلی‌ها با کمال میل حاضر باشند چنین پیشنهاداتی را بپذیرند، اما من چنین آدمی نیستم.»

دو هفته پیش بود که رسانه‌های انگلیسی فاش کردند مروان فلینی از نامزد پیشین خود جدا شده و رابطه‌ای جدید را آغاز کرده است.

گردآوری و تنظیم: گروه ۷ گنج 

www.7ganj.ir

منبع:jamnews

اضافه کردن دیدگاه

اضافه کردن دیدگاه

برای ارسال نظر اینجا کلیک کنید

تبلیغات

دانلود برنامه آموزش آشپزی

مطالب پیشنهادی