بارداري و زايمان سلامت سلامت پوست، مو و ناخن مد و زيبايي

موثرترين روش ها در پيشگيري و بهبود ترك هاي بارداري

یکی از نگرانی های خانم های باردار، ایجاد خطوط و ترک ها بارداری است. با ما همراه شويد تا با موثرترين روشهاي پيشگيري و بهبود ترك هاي پوست در دوران بارداري آشنا شويد...
تقویم فارسی اندروید

یکی از نگرانی های خانم های باردار، ایجاد خطوط و ترک ها بارداری است. با ما همراه شويد تا با موثرترين روشهاي پيشگيري و بهبود ترك هاي پوست در دوران بارداري آشنا شويد…

تركهاي بارداري - 7ganj.ir

قبل از اینکه در خصوص تاثیر کرم ها ی ضد ترک بر روی این ترک ها صحبت کنیم، بهتر است این توصیه بهترین دکترهای زیبایی را جدی بگیرید: این پزشکان تاکید می کنند که برای پیشگیری از ترک های بارداری ، بهتر است از همان ماههای اول بارداری ، شکم خود را با روغن های مفید و موثری مثل روغن زیتون دائما چرب نگه دارید.تاثیر این کار فوق العاده است.

در ضمن بسیاری از خانم های باردار از خارش شدید شکم شکایت دارند که همین چرب کردن تا حد بسیار زیادی مانع از خارش بیشتر و تسکین آن خواهد شد.

بر اساس بررسی های انجام شده، پزشکان به این نتیجه رسیده اند که وجود اسید گلیکولیک و ترتینونین در کرم هایی که به منظور بهبود این ترک ها فرموله شده اند، می تواند بسیار موثر باشد.

ترتینونین شکلی از ویتامین A است که در درمان چروک های پوست و پوست هایی که در مجاورت اشعه زیانبار خورشیر صدمه دیده اند و همچنین ترک ها پوستی تجویز می شود.

اسید گلیکولیک هم یکی از اسیدهای آلفاهیدروکسی(AHAS) می باشد ودر بسیاری از محصولات محافظتی پوست استفاده می شود.

ترکیب این دو ماده موجب تولید دوباره کلاژن و الاستین شده ومی تواند تا ۵۰ درصد ترک های پوستی را بهبود بخشد.

در ضمن، لیزر هم برای کم رنگ کردن و در بسیاری از موارد برطرف ساختن ترک های پوستی می تواند فوق العاده موثر باشد.

گردآوري: گروه هفت گنج

منبع: مه شو

اضافه کردن دیدگاه

اضافه کردن دیدگاه

برای ارسال نظر اینجا کلیک کنید

تبلیغات

دانلود برنامه آموزش آشپزی

مطالب پیشنهادی