اخبار داغ اخبار و حواشي ورزشي مطالب اختصاصي

ماجراي سيگار كشيدن پيام صادقيان از كجا شروع شد؟ + واكنش ها

يكي دو روزي است كه جنجال جديدي براي پيام صادقيان شروع شده...
تقویم فارسی اندروید

يكي دو روزي است كه جنجال جديدي براي پيام صادقيان شروع شده…

پيام صادقيان و امير تتلو
پيام صادقيان و امير تتلو

پيغام منصوريان به تتلو: دست از سر پيام بردار ….

منصوریان که زمانی به عنوان سرمربی تیم امید با پیام صادقیان کار کرده مدتی است نگران این بازیکن جوان پرسپولیس است و افت فاحش او را به برخی دوستان و اطرافیانش ربط می‌دهد.

در همین راستا شنیدیم علیرضا منصوریان مدتی است به دنبال شماره تلفن امیر تتلو خواننده زیرزمینی و دوست صمیمی پیام صادقیان بوده است و از طریق یکی از خبرنگاران به او پیغام داده که دست از سر بازیکن پرسپولیس بردارد!

اگر این خبر درست باشد باید به تعصب و دلسوزی منصوریان برای شاگردان سابق خود آفرین گفت و البته تأسف خورد که چرا از میان مربیان و دست‌اندرکاران باشگاه پرسپولیس کسی به فکر پیام صادقیان نیست؟!

امیر تتلو در اینستاگرامش عکس و پیامی بالا بلند منتشر کرد و از دوست صمیمی اش پیام صادقیانخواست تا کمتر سیگار بکشد!!!

متن نامه امیر تتلو درباره سيگار كشيدن پيام صادقيان:

یه روزنامه … اضافه خورده یا این یارو که نمیشناسمش حرف مفت زده که معروف شه باز!!!

من پیام و کلا چند ماهه میشناسم اونم بعد از اینکه به داور فحش داد و محروم شد و اون تایمى که همش مصدوم شد باهاش رفاقت کردم که باهاش حرف بزنم ، چون واقعا داشت نابود میشد و کلا هروقت دیدمش فقط باهاش تمرین کردم !!

والا زبونم مووو دراورد انقد گفتم سیگار نکش و…!!!، من که همش خودم سر تمرینم!! خودش نمیخواست به من چه؟!؟ بعدشم که پدرمون درومد متقاعدش کردیم که کاراشو بذار کنار!

درخشان باهاش لج کرد !!!! به من چه ؟!!؟ یکى نیست بگه نمیدونى … نزن، واسه معروفیت راههاى دیگه اى هم هست سر صبحى دهنه منو باز نکنید ، بذارین تو حال خودم باشم !!! همرو برق میگیره مارو چراغ نفتى.

واکنش پیام صادقیان به اتهام سیگار كشیدنش

طرفداران فوتبال به تتلو که صادقیان را متهم به سیگار کشیدن کرد و در اقدامی عجیب مدعی شد علی منصوریان می‌خواهد با انتقاد از او معروف شود، حمله کرده و از او خواستند درباره صادقیان درست حرف بزند.

 منصوریان هم فعلاً در موضع سکوت است، درست مثل پیام صادقیان… سرمربی نفت تهران حق دارد جوابی به نوشته‌های تتلو ندهد چون نه رفاقتی با او دارد و نه هم‌قدش است اما پیام صادقیان چطور؟! پیام چرا جواب تهمت تتلو را نمی‌دهد؟!

 وقتی با صادقیان تماس گرفتیم، گفت: «خواهش می‌کنم اجازه بدهید به فکر فوتبالم باشم. الان ترجیح می‌دهم تمرکزم روی تمرینات پرسپولیس باشد. دوست دارم دینی که به هواداران پرسپولیس دارم را ادا کنم و نمی‌خواهم فکرم جای دیگری درگیر شود.»

 

وی تاكید كرد: «من چند هفته‌ای است دیگر با این شخص ارتباطی ندارم و نه به خانه‌اش می‌روم و نه با او حرف می‌زنم. چسبیده‌ام به فوتبال و تمرین… اجازه بدهید فعلاً سکوت کنم. موضع من در قبال این حرف‌های ایشان فقط سکوت است.»

 

واكنش اهالي فوتبال به ماجراي سيگار كشيدن پيام صادقيان:

واكنش رضا شاهرودي به ماجراي سيگار كشيدن پيام صادقيان:

رضا شاهردوی در پاسخ به مطالب خواننده زیرزمینی در خصوص سیگار کشیدن پیام صادقیان تصریح کرد: به نظرم آن شخص که ادعا می کند دوست پیام است اشتباه بزرگی مرتکب شد. وقتی فردی با فرد دیگری دوست است و ادعای دوستی دارد باید بتواند بعضی مسایل را در خودش نگه دارد.این فرد بدترین ضربه را به صادقیان زد.

شاهرودی افزود: در دوران حرمت یکدیگر را نگه می داشتیم و رازهای مان را در هر جایی مطرح نمی کردیم.شاید زمان ما بازیکنی بود که بخواهد سیگار بکشد اما در محیطی این کار را می کرد که کسی آن را نبیند.

واكنش محمود خوردبین به ماجراي سيگار كشيدن پيام صادقيان:

محمود خوردبین در واکنش به اظهارات روز گذشته یک خواننده زیر زمینی در صفحه اینستاگرامش که در آن اعلام کرده پیام صادقیان سیگار می‌کشد و نباید این کار را انجام بدهد، اظهار داشت: نمی‌دانم چه بگویم، بالاخره آن خواننده شب‌ها با صادقیان است و بیشتر از او خبر دارد…

 

گردآوري و تنظيم: گروه 7 گنج – گزارش اختصاصي

www.7ganj.ir

اضافه کردن دیدگاه

اضافه کردن دیدگاه

برای ارسال نظر اینجا کلیک کنید

تبلیغات

دانلود برنامه آموزش آشپزی

مطالب پیشنهادی