سبك زندگي موفقيت در زندگي

كدام زن ها براي مردها جذاب تر هستند؟

آيا مي دانيد كدام زن ها براي مردها جذاب تر هستند؟ با ما در هفت گنج همراه شويد تا به شما بگوييم ...
تقویم فارسی اندروید

آيا مي دانيد كدام زن ها براي مردها جذاب تر هستند؟ با ما در هفت گنج همراه شويد تا به شما بگوييم …

كدام زن ها براي مردها جذاب تر هستند؟
كدام زن ها براي مردها جذاب تر هستند؟

1.پوست لطيف و زيبا

یک زن جذاب در ابتدا و قبل از هر چیز باید از ظاهری زیبا و جذاب برخوردار باشد که اولین و مهم ترین آن داشتن پوستی زیبا و صاف است که با رعایت کردن نکات بهداشتی میتواند پوستی لطیف و زیبا بسازد .

داشتن یک پوست به ظاهر لطیف و عاری از جوش و مو میتواند برای مردان جذابیت خاصی داشته باشد .

بعد از پوست نوبت میرسد به اندام خوب و متناسب که نشان دهنده ی سالم بودن زن است و میتوان به راحتی از روی اندام یک زن سلامت آن را تشخیص داد ، تناسب و به قاعده بودنش برای مردان جذابیت زیادی خواهد داشت
یک مرد هرگز زن گستاخ و تند خو برایش جذابیت و کششی نخواهد داشت  و برعکس از چشم مرد خواهد افتاد . زنان با مهر و محبت بیشتر برای مردان جذابند ،چرا که حس گستاخ بودن از دید مردان در وجود زن مانند یک امر غیر عادی و  نا طبیعیست و از نگاه آنان زنی که همیشه لبخند بر لب دارد و میخندد جذاب تر و زیباتر خواهد بود و بیشتر به  سمت آن کشیده میشوند .مردها دوست دارند که زنان مستقل باشند و اوقاتی از روز را صرف کارهای خودشان کنند و بتوانند از پس کارهایی بر بیایند ، مستقل نبودن زن به مردان حس ناخوشایندی وارد میکند که نه تنها آنها را جذب نمیکند بلکه حس میکنند وارد یک زندان شده اند.

پس تا میتوانید در کارهایتان استقلال داشته باشید و همیشه از اعتماد به نفس بالایی برخوردار باشید و هرگز احساس ضعف و ناتوانی نداشته باشید ؛ هیچکس از ترسو بودن و ضعیف بودن خوشش نمیاید. برعکس شجاع بودن و استقلال و اعتماد به نفس داشتن زنان از جذاب بودن آنهاست . مردان از زنانی که به زیبایی و بهداشت خود اهمیت میدهند و همچنین از لباسهای مد و تمیز استفاده میکنند به عنوان زنان جذاب یاد میکنند که از دید آنها مورد پسند است که زنان به سلامتی و بهداشت و زیبایی خود اهمیت بدهند .
صادق و وفادار بودن برای یک زن از جمله چیزهایی است که هرگز نباید فراموش شود . بطور کلی دروغ گفتن و عدم صداقت میتواند هر رابطه ای را خراب کند و زنان نا صادق هیچگونه جذابیتی برای مردان نخواهند داشت .زن صادق قابل اعتماد تر است و میشود از لحاظ فکری و بحث احساس بهتری به آن داشت . مردان دوست دارند زنان از قدرت بیان بالایی برخوردار باشند که وقتی در یک جمع هستند به آنها افتخار کنند نه اینکه با لحن بد و یا کودکانه باعث سرافکندگی آنها شوند.

گردآوری و تنظیم: گروه هفت گنج

www.7ganj.ir

اضافه کردن دیدگاه

اضافه کردن دیدگاه

برای ارسال نظر اینجا کلیک کنید

تبلیغات

دانلود برنامه آموزش آشپزی

مطالب پیشنهادی