تبلیغ رپورتاژ

قیمت روزخودرو های شاسی‌بلند کارکرده چقدر است؟

تقویم فارسی اندروید
قیمت روزخودرو های شاسی‌بلند

خودروهای کراس اوور از محبوب‌ترین کلاس‌های خودرو در میان مردم جهان و ایران هستند. این خودروهای به دلی ظاهر اسپرت و پر ابهت خود توانستند از همان بدو ورود به بازار به جایگاه خوبی دست یافته و مسیر پیشرفت را در پیش بگیرند. به همین دلیل خودروسازان بزرگ در سرتاسر جهان از اروپا گرفته تا کره و چین، بخش عمده‌ای خط تولید و توان طراحی خود را برای ارائه این خودروها در نظر گرفتند. این خودروها به سرتاسر جهان از جمله ایران رسیده و با استقبال خوبی مواجه شدند.

با این حال در بازار امروز ایران، افزایش قیمت خودرو توان خریداران را برای خرید کراس اوورهای صفر کیلومتر کاهش داده است. به همین دلیل بیشتر خریداران به بازار خودروهای دست دوم و کارکرده روی آورده‌اند. در این مقاله از همراه مکانیک قصد داریم قیمت سه نمونه از کراس اوورهای حاضر در نمایشگاه خودرو همراه مکانیک را بررسی کرده و پای صحبت کاربران این خودروها بنشینیم. در ادامه نیز ابزار تعیین قیمت روزخودرو همراه مکانیک در آدرس hamrah-mechanic.com/carprice را به شما معرفی خواهیم کرد.

کاربران رنو داستر چه نظری درباره این کراس اوور فرانسوی دارند؟

رنو داستر یکی از محصولات اقتصادی شرکت رنو است که همانند سایر محصولات از این گروه در داچیا تولید می‌شود. پلتفرم این کراس اوور اقتصادی با تندر 90 و رنو ساندرو مشترک است. رنو داستر از سال 2014 تا 2018 وارد ایران شده و هم اکنون در دو نسخه تک دیفرانسیل و دو دیفرانسیل یافت در بازار ایران موجود است. همانند سایر خودروهای اقتصادی رنو، داستر نیز استهلاک کمی داشته و لوازم جانبی آن نسبت به سایر کراس اوورهای اروپایی ارزان‌تر هستند. قیمت روزخودرو رنو داستر SE 2017 دو دیفرانسیل 730 میلیون تومان و SE تک دیفرانسیل 660 میلیون و PE دو دیفرانسیل 690 میلیون تومان است.

از دید کاربران، رنو داستر دارای ارزش خرید بسیار بالایی است. تا جایی که در نظرسنجی‌ها ارزش خرید رنو داستر توانسته نمره 5 از 5 را کسب کند. بررسی نظرات کاربران نشان می‌دهد که علت این امر را می‌توان به سواری نرم و استهلاک پایین رنو داستر نسبت داد. چراکه یکی از مهم‌ترین اولویت‌ها در هنگام خرید خودرو کار کرده در ایران، کم بودن هزینه‌های جانبی و داشتن دوام فنی خوب است که رنو داستر هر دو این ویژگی‌ها را در خود دارد. به علاوه کاربران بر این عقیده‌اند که ویژگی‌هایی آفرودی رنو داستر باعث می‌شود رانندگی در جاده‌های پردست‌انداز کار ناراحت‌کننده‌ای نباشد.

نظر کاربران درباره سانگ یانگ تیوولی

تیوولی کراس اووری است که توانست با رسیدن به موفقیت در بازارهای جهانی، شرکت سانگ یانگ را از ورشکستگی نجات دهد. این خودرو در دو تیپ اسپرت و الیت در سال 1394 قدم به خیابان‌های ایران گذاشت. خدمات پس از فروش تیوولی در ایران بر عهده شرکت رامک خودرو قرار دارد. هرچند که تیوولی چالاکی لازم برای یک خودروی اسپرت بودن را ندارد اما گزینه مناسبی برای خانواده‌های ایرانی است. همچنین سیستم تعلیق نرم و هماهنگی خوب گیربکس و پیشرانه تجربه خوبی از رانندگی را برای شما به ارمغان خواهد آورد. در حال حاضر قیمت روزخودرو تیوولی 2016، 2017 و 2018 در نمایشگاه خودرو همراه مکانیک برابر 720، 790 و 840 میلیون تومان است.

از دید کاربران تیوولی دارای صندوق بار کوچکی است و احتمالا شما نیاز به نصب باربند پیدا خواهید کرد. همچنین بیشتر کاربران از زیبایی ظاهری و کابین تیوولی ابراز رضایت کرده‌اند. هرچند از دید کاربران تیوولی در مقایسه با رقبای اروپایی خود مانند پژو 2008 حرف زیادی برای گفتن ندارد اما در مقابل رقبای چینی و ایرانی عملکرد بهتری دارد. به همین دلیل این خودرو توانسته امتیاز 4.3 از 5 را از کاربران دریافت کند.

ویژگی‌های رنو کولیوس از دید کاربران

رنو کولیوس

رنو کولیوس یکی از خودروهایی است که در پی ادغام رنو و نیسان تولید و عرضه شد. به همین دلیل پلتفرم کولیوس و ایکس تریل مشترک هستند. این خودرو اوراسیایی در سال 2017 به کمک نگین خودرو به خیابان‌های ایران راه پیدا کرد. کابین کولیوس بسیار جادار بوده و اصول ارگونومیک در جای جای آن رعایت شده است. کولیوس هرچند نمی‌تواند تجربه یک رانندگی پرهیجان را برایتان به ارمغان آورد، اما گزینه مناسبی برای سفرهای درون‌شهری است.

کولیوس با مدل‌های 2015، 2017 و 2018 به ترتیب 1.040، 1.700 و 1.900 میلیارد تومان است. از دید کاربران کولیوس سواری راحتی داشته و سطح امکانات آن برای سرنشینان در حد قابل قبولی است. به علاوه کاربران معتقدند نسبت به خودروهای کره‌ای و چینی عملکرد فنی بهتری دارد. همچنین دوام فنی، تجربه سواری لذت‌بخش و استهلاک پایین کولیوس توانسته نظر خریداران ایرانی را به خود جلب کند.

همراه مکانیک شما را در جریان نوسانات قیمت روزخودرو قرار می‌دهد

سایت همراه مکانیک

یکی از خدمات جالب همراه مکانیک برای شما کاربران محترم، ابزار قیمت روزخودرو است. استفاده از این ابزار هم برای خریداران و هم برای فروشندگان خودرو توصیه می‌شود. شما به عنوان خریدار خودرو می‌توانید پیش از اقدام به خرید، به سایت همراه مکانیک مراجعه کرده یا اپلیکیشن همراه مکانیک را بر روی گوشی هوشمند خود نصب کنید. پس از این کار می‌توانید با انتخاب نوع خودرو، مدل، سال ساخت، کیلومتر کارکرد و وضعیت بیمه از قیمت روزخودرو مدنظر خود اطلاع حاصل کنید. همچنین اگر به تازگی نتیجه کارشناسی خودرو موردنظر خود را دریافت کرده و قصد دارید از صحت قیمت تعیین‌شده مطمئن شوید، می‌توانید با وارد کردن اطلاعات جزئی‌تر مانند رنگ‌شدگی قسمت‌های مختلف یا تعویض قطعات خودرو در ابزار تعیین قیمت خودرو همراه مکانیک یک خرید مطمئن انجام دهید.

اگر هم در جایگاه فروشنده قرار گرفته‌اید، می‌توانید پیش از ثبت آگهی در روزنامه یا سایت‌های آگهی مشخصات خودرو خود را در این اپلیکیشن وارد کنید. با این کار می‌توانید از حدود قیمتی خودرو آگاه شده و در نتیجه قیمت درست‌تری را به خریداران خود اعلام کنید. همچنین اپلیکیشن همراه مکانیک شما را در جریان نوسانات قیمت روزخودرو خود قرار خواهد داد و به شما کمک می‌کند تا بتوانید از فروش خودرو خود سود بیشتری را کسب کنید. ضمنا قیمت خودروهای این مقاله در 26 آبان ثبت شده و برای دیدن قیمت روز آن‌ها باید به سایت همراه مکانیک مراجعه کنید.

اضافه کردن دیدگاه

اضافه کردن دیدگاه

برای ارسال نظر اینجا کلیک کنید

تبلیغات

دانلود برنامه آموزش آشپزی

مطالب پیشنهادی