تبلیغ رپورتاژ

قیمت خدمات سالن های عروس در تهران چقدر است؟

تقویم فارسی اندروید

آرایش و میکاپ روز عروسی برای عروس های ایرانی از اهمیت زیادی برخوردار است؛ چرا که همه دلشان می‌خواهد در روز عروسی خود به بهترین شکل ممکن به نظر برسند. از آنجایی که تمامی لحظات این روز توسط دوربین‌های عکاسی و فیلمبرداری ثبت می‌شود، طبیعی است که بخواهیم تمام تلاش‌مان را برای بهتر به نظر رسیدن در این روز داشته باشیم.

در ادامه‌ی این مطلب قصد داریم مهم‌ترین و محبوب‌ترین سالن های عروس در تهران را به همراه امکانات و خدمات آن‌ها به شما معرفی کنیم تا شاید بتوانیم در انتخاب بهترین آرایشگاه های عروس به شما کمک کرده و شما را از سردرگمی در این باره نجات دهیم.

خدمات آرایش و میکاپ عروس

یکی از نکات مهمی که درباره‌ی انتخاب سالن عروس باید به آن توجه داشته باشید این است که آرایشگر شما از به‌روزترین تکنیک‌های آرایشی برای عروس‌ها استفاده کند. در ادامه‌ی مطلب مهم‌ترین و رایج‌ترین بخش‌های آرایش عروس را که با توجه به نیاز مشتری مورد استفاده قرار می‌گیرند را به شما معرفی می‌کنیم:

میکاپ و گریم صورت

میکاپ آرایش اصلی و عادی صورت است که در جهت رفع معایب صورت و افزایش زیبایی فرد استفاده می‌شود. در واقع می‌توان گفت میکاپ تنها چهره‌ی شما را از نظر رنگ و جلا تغییر می‌دهد. در حالی که در گریم از طریق ایجاد تعادل میان اجزای صورت، آن را زیبا‌تر می‌کنیم. گریم گزینه‌ای است که هر چه بر روی صورت بماند، زیباتر می‌شود؛ زیرا حرارت پوست سبب می‌شود که هرچه بهتر جا بیفتد.

آرایش و میکاپ
آرایش و میکاپ

بهترین سالن‌های عروس تهران که خدمات میکاپ و گریم صورت را با قیمت مناسب در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهند، به شرح زیر هستند:

 

1- سالن زیبایی بیوتی (محدوده‌ یوسف آباد): شما می‌توانید میکاپ عروسی سالن زیبایی بیوتی را با تخفیف 35 درصدی از سایت تخفیفان با قیمت تنها یک میلیون و پانصد هزار تومان دریافت کنید.

2- سالن آرایشی سی مای (محدوده‌ سعادت آباد): شما می‌توانید در روز عروسی خود، زیبایی را از دستان هنرمند کادر مرکز تخصصی سالن زیبایی سی‌مای هدیه بگیرید. قیمت میکاپ عروس با 75 درصد تخفیف در سایت تخفیفان، تنها یک میلیون و پانصد هزار تومان می‌باشد.

3- سالن زیبایی و آموزشی بانل (محدوده‌ سعادت آباد): آرایش VIP عروس با استفاده از بهترین متریال و برند‌های با کیفیت توسط کادری مجرب و حرفه‌ای با 55 درصد تخفیف با قیمت دو میلیون و پانصد هزار تومان در وبسایت تخفیفان موجود است.

– سالن زیبایی سایه بیوتی (محدوده‌ یوسف آباد): خدمات میکاپ عروس در سالن زیبایی سایه بیوتی با 50 درصد تخفیف، به قیمت یک میلیون و پانصد هزار تومان در سایت تخفیفان قابل خریداری است.

4- سالن لیلی امیری (محدوده‌ قیطریه): میکاپ ساده‌ی عروس در سالن زیبایی امیری با 4 درصد تخفیف در سایت تخفیفان به قیمت 481,099.6 تومان می‌باشد.

5- سالن زیبایی مریم پرور (محدوده‌ قیطریه): این سالن زیبایی میکاپ عروسی را در سه پکیج ارائه می‌دهد. قیمت این پکیج‌ها با 50 درصد تخفیف در سایت تخفیفان به شرح زیر است:

  • پکیج طلایی شامل: میکاپ VIP عروس، گریم داماد، لباس عروس (سفارش دوخت)، تور، تاج، شنل، ناخن و کت شلوار داماد به قیمت دوازده میلیون و پانصد هزار تومان
  • پکیج نقره‌ای شامل: میکاپ VIP عروس، گریم داماد، لباس عروس (سفارش دوخت) وکت شلوار داماد به قیمت هشت میلیون و پانصد هزار تومان
  • پکیج برنز شامل: میکاپVIP عروس، گریم داماد، لباس عروس (تن پوش دو) و کت شلوار داماد به قیمت شش میلیون و پانصد هزار تومان

پاکسازی پوست

داشتن چهره ای درخشان و پوستی شاداب در جشن عروسی برای بسیاری از عروس خانم‌ها اهمیت ویژه‌ای دارد؛ از این رو بسیاری از خانم‌های جوان به دنبال این هستند که مشکلات پوستی خود را تا پیش از مراسم عروسی خوب، به نحو مطلوبی از بین ببرند. بهترین زمان برای اقدام به پاکسازی حداقل یک ماه قبل از موعد برگزاری مراسم عروسی است که باید توسط متخصص این کار انجام شود.

پاکسازی پوست
پاکسازی پوست

در ادامه چند مورد از معروف‌ترین آرایشگاه های عروس تهران که خدمات پاکسازی پوست را برای شما انجام می‌دهند، به شما معرفی می‌کنیم. شما می‌توانید خدمات این سالن‌ها را با تخفیف ویژه از سایت تخفیفان خریداری کنید که در زیر به شرح میزان تخفیف و قیمت آن‌ها خواهیم پرداخت:

 

1- سالن زيبايى سيمين آخش (محدوده‌ محله فردوس): پكيج فيشيال درما اف با 40 درصد تخفیف به قیمت 180 هزار تومان

2 سالن زیبایی رزگلد بیوتی (محدوده‌ ونک): پاکسازی صورت با بهترین مواد در سالن زیبایی رزگلد بیوتی با 60 درصد تخفیف به قیمت 169 هزار تومان

3- سالن زیبایی لی لی رز (محدوده‌ تهران پارس): پاکسازی و آب رسانی پوست با 47 درصد تخفیف به قیمت 80 هزار تومان

4- مجموعه زیبایی آلاله (محدوده‌ میرداماد): پاکسازی صورت با دستگاه در سالن زیبایی الاله با 66 درصد تخفیف به قیمت 120 هزار تومان

5- خدمات زیبایی بیوتی فیس (محدوده‌ خیابان دولت): فشیال حرفه ای پوست VIP با 30 درصد تخفیف به قیمت350 هزار تومان و خدمات فشیال پوست معمولی با 43 درصد تخفیف به قیمت 200 هزار تومان

لیفت ابرو

لیفت ابرو یکی دیگر از خدماتی است که سالن‌های عروس برای زیبا‌تر شدن هرچه بیشتر به عروس‌ها پیشنهاد می‌کنند. در ادامه به معرفی چند سالن عروس می‌پردازیم که لیفت ابرو را با تخفیف ویژه در سایت تخفیفان ارائه کرده‌اند:

  • سالن راتا (محدوده تهران پارس): لیفت ابرو در سالن زببایی راتا با 50 درصد تخفیف به قیمت 150 هزار تومان
لیفت ابرو
لیفت ابرو
  •  سالن زیبایی افسانه کسرایی (محدوده تهران پارس): لیفت ابرو در سالن افسانه کسرایی با 17 درصد تخفیف به قیمت 150 هزار تومان
  • سالن زیبایی شبنم (محدوده فرمانیه): لیفت ابرو در سالن زیبایی شبنم با 50 درصد تخفیف به قیمت 150 هزار تومان
  • سالن زیبایی تاراز (محدوده میرداماد): لیفت ابرو در سالن زیبایی تاراز با 68 درصد تخفیف به قیمت 89 هزار تومان

قیمت و هزینه آرایش عروس

قیمت آرایش عروس با توجه به سالن انتخابی مشتری و نوع خدماتی که درخواست می‌کند، متفاوت است. به طور کلی هر سالن مواد آرایشی خاصی را استفاده می‌کند و این موضوع می‌تواند بر هزینه‌ی کلی آرایش عروس تأثیر بگذارد. شما می‌توانید کلیه‌ی خدمات آرایش و میکاپ عروس را با قیمتی ارزان‌تر از سایت تخفیفان دریافت کنید.

 

اضافه کردن دیدگاه

اضافه کردن دیدگاه

برای ارسال نظر اینجا کلیک کنید

تبلیغات

دانلود برنامه آموزش آشپزی

مطالب پیشنهادی