تبلیغ رپورتاژ

عوارض محصولات فوراور: از کجا محصولات فوراور را بخریم؟

تقویم فارسی اندروید
محصولات فوراور

در حدود بیش از 40 سال است که از عمر تولید محصولات فوراور لیوینگ آمریکا میگذرد و این شرکت در بیش از 170 کشور دنیا نمایندگی رسمی دارد. اگر نمی دانید محصولات فوراور چیست، آیا این محصولات عوارض دارند و یا از کجا میتوان اصل آن ها را تهیه کرد تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

محصولات فوراور چیست؟

محصولات فوراور چیست؟

شرکت فوراور در سال 1978 در ایالت آریزونا ایالات متحده امریکا با هدف تولید محصولات بهداشتی و مکمل های سلامتی بر پایه آلوئه ورا و عسل تاسیس شد. چیزی نگذشت که کیفیت بالای محصولات فوراور سبب شد این شرکت مزارع اختصاصی کشت آلوئه ورا باربادنسیس میلر را خریداری کند و بصورت تخصصی روی خواص شگفت انگیز آلوئه ورا فعالیت تحقیق و توسعه خود را قرار داد.

کیفیت بالای این محصولات سبب شد تا در سیستم فروش مستقیم جایگاهی بالا پیدا کند و از طریق تبلیغات دهان به دهان محصولات این شرکت بین خانواده ها دست به دست شد. در حال حاضر این شرکت چند میلیون دلاری در حدود 180 کشور دنیا نمایندگی رسمی و فعال دارد و توانسته است سلامتی واقعی را با محصولات طبیعی به مردم عرضه کند.

محصولات فوراور در حال حاضر شامل دسته بندی های زیر است:

  • نوشیدنی های خالص آلوئه ورا

عمده شهرت شرکت فوراور، به علت تولید نوشیدنی آلوئه ورا با خواص سم زدایی و خالص است. نوشیدنی آلوئه ورا ژل این شرکت با درصد خلوص 99.7 درصد آلوئه ورا طبیعی توانسته است اولین گواهینامه بین المللی مطالعات آلوئه ورا را از آن خود کند. احتمالا با خواص آلوئه ورا برای پوست و مو آشنا باشید، اما اصلی ترین خاصیت این گیاه هزار درمان، سم زدایی داخل بدن و افزایش توان جسمی است.

  • محصولات بر پایه زنبور عسل

عسل و مشتقات آن مانند بی پروپولیس (بره موم عسل) و ژل رویال (غذای ملکه زنبور ها) سرشار از مواد معدنی و ویتامین ها فوق العاده ای هستند که به بهبود بسیاری از بیماری ها کمک می کنند.

  • مکمل های غذایی سلامتی

یکی از نقاط برجسته فوراور، تولید مکمل های غذایی طبیعی با خواص منحصر به فرد و تکنولوژی روز دنیا است. فوراور به هیچ عنوان در مکمل های خود از مواد نگهدارنده استفاده نمیکند و سعی کرده است راهی طبیعی برای کمک به بهبود هر مشکلی پیدا کند. از مکمل های طبیعی لاغری و امگای فوراور که خالص ترین امگای موجود در بازار جهانی است گرفته تا مکمل کیدز فوراور که بهترین مولتی ویتامین برای رشد قد کودکان در دنیا شناخته شده است.

  • محصولات مراقبت شخصی طبیعی

مراقبت مناسب و توجه به بهداشت شخصی در پیشگیری و بهبود بیماری ها بسیار موثر است. تقریبا همه با خمیر دندان فوراور که بهترین خمیر دندان دنیاست آشنا هستیم. مشخصات منحصر به فردی مانند عدم وجود فلوراید مضر و شیمیایی، استفاده از بره موم عسل و آلوئه ورا برای خواص سفیدکنندگی و آنتی باکتریالی، خواص ضد التهابی و … سبب شده است تا خمیر دندان فوراور تا این حد خوشنام باشد.

به عنوان مثال دیگر میتوان به ضد آفتاب فوراور به عنوان بهترین ضد آفتاب دنیا اشاره کنیم. این ضد آفتاب با spf 30 بدون ایجاد رد و لکه با استفاده از اکسید روی (زینک اکسید) و مواد معدنی پوششی مناسب برای جلوگیری از ورود اشعه های UVA و UVB ایجاد میکند. این ضد افتاب حاوی ژل خالص آلوئه ورا، ویتامین ای و اکسید روی بوده، مناسب برای تمام اعضای خانواده حتی کودکان است و تا 80 دقیقه در مقابل رطوبت مقاومت میکند.

  • محصولات مراقبت از پوست فوراور

نیاز های پوستی به دو بخش پیشگیری و مراقبت از پوست و بهبود بیماری های پوستی تقسیم میشود. برای هر دو بخش نیز فوراور راه حلی برای ارائه دارد. برخی از بهترین محصولات مراقبت از پوست طبیعی را میتوانید از طریق فروشگاه فوراور ایران تهیه نمایید.

آیا عوارض محصولات فوراور حقیقت دارد؟

عوارض محصولات فوراور

عموما عوارض جانبی کلمه ایست برای اطلاق به دارو ها و محصولات فوراور بر پایه مواد طبیعی و بدون مواد شیمیایی ساخته شده است. اما برخی موارد به اشتباه به نام عوارض برای این محصولات ممکن است اتفاق بیفتد:

  • آلرژی: برخی از ترکیبات طبیعی در مواد غذایی مانند سویا میتواند برای برخی علائم آلرژی ایجاد کند. بنابراین اگر به مواد خاصی حساسیت دارید، ابتدا حتما مواد تشکیل دهنده هر مکمل را با دقت بررسی کنید و یا با پزشک خود مطرح نمایید.
  • سم زدایی: برون ریزی و سم زدایی یکی از اصلی ترین دلایل خرید نوشیدنی ها و مکمل های غذایی فوراور است. این پاکسازی در بدن ممکن است در ابتدا با علائمی مانند دل درد، سرگیجه، بالا رفتن فشار خون، تعریق زیاد و … خود را نمایان کند. لذا نباید این واکنش مثبت و ارزنده را به عنوان عوارض محصولات فوراور تلقی نمایید.
  • حساسیت به آلوئه ورا: برخی از افراد به خود آلوئه ورا حساسیت دارند و همانطور که میدانیم پایه بسیاری از محصولات فوراور، گیاه خالص آلوئه وراست.

توصیه نهایی برای خریدی مطمئن

محصولات فوراو

محصولات فوراور به علت طبیعی بودن، عوارض جانبی بخصوصی ندارند، اما خرید اینترنتی آن از وبسایتی مطمئن یکی از دغدغه هاست. شرکت فوراور ایران با سابقه ترین فروشگاه اینترنتی خرید محصولات فوراور در ایران است که با ضمانت اصالت کالا، ارسال فوری و رایگان به همراه پشتیبانی 24 ساعته در خدمت ایرانیان عزیز میباشد.

اگر بدنبال خرید محصولات فوراور با قیمتی بسیار مناسب هستید، میتوانید با خیال راحت هم از طریق سایت به نشانی https://www.forever-iran.co/  و هم اینستاگرام فوراور ایران به نشانی @foreverirancom اقدام به ثبت سفارش نمایید و محصول را به سرعت درب منزل تحویل بگیرید.

اضافه کردن دیدگاه

اضافه کردن دیدگاه

برای ارسال نظر اینجا کلیک کنید

تبلیغات

دانلود برنامه آموزش آشپزی

مطالب پیشنهادی