آشپزي و شيريني پزي پیش غذا

طرز تهیه این غذاها همانند قهوه انرژی زا هستند

آموزش طرز تهیه این غذاها همانند قهوه انرژی زا هستند . با این آموزش آشپزی در هفت گنج همراه باشید.
معمولا عصر هنگام حدود ساعت ۳ به بعد نیاز به انرژی پیدا می کنیم. به همین دلیل به سراغ قهوه می رویم. بیایید این عادت را بشکنیم و به جای قهوه خودمان را با این میان وعده های خوشمزه و انرژی زا رفرش کنیم. این میان وعده ها همان تاثیر قهوه را دارند با این تفاوت که به نوعی غذا نیز محسوب می شوند.
طرز تهیه این غذاها همانند قهوه انرژی زا هستند

پاپ کورن با شکلات تلخ

این غذا انتخابی عالی و انرژی زاست زیرا فیبر بالا و کالری کمی دارد. پاپ کورن را با روغن نارگیل و شکلات تلخ مصرف کنید تا با کافئین خود به شما انرژی زیادی بدهد.

اسموتی نعناع و شکلات

سبزیجات برگ دار بسیار مفید و عالی هستند اما اسفناج بهترین سبزی برای تقویت انرژی می باشد. زیرا سرشار از آهن است و گردش سلول های قرمز خون را تقویت می کند و به شما حس هوشیاری و قدرت تمرکز بالا می دهد. علاوه بر اسفناج این نوشیدنی هم می تواند انتخاب خوبی برای تقویت انرژی باشد.

مواد موجود در این اسموتی دو پیمانه اسفناج، دو عدد موز، چند برگ نعناع، دو قاشق چای خوری پودر کاکائو، ¼ پیمانه بادام هندی و ¾ پیمانه آب می باشد.
طرز تهیه این غذاها همانند قهوه انرژی زا هستند

گرانول بادام و نارگیل با شکلات تلخ

غلات کامل دیر جذب می شوند و انرژی طولانی مدت ایجاد می کنند. آن ها سرشار از ویتامین های B مثل نیاسین و فولات هستند که به سوخت و ساز انرژی در بدن کمک می کنند. بادام نیز سرشار از منیزیم و ویتامین E است که کمک می کند در طول پر از انرژی باشید. این گرانول را همراه با ماست یونانی که خود منبع انرژی است مصرف کنید.

برای تهیه این گرانول ابتدا بادام، بلغور جو، پودر نارگیل و نمک را با هم خوب مخلوط کنید و سپس روی آن روغن نارگیل بریزید و خوب هم بزنید تا روغن به همه قسمت های مواد برسد. در آخر مواد را داخل فر با دمای ۳۵۰ درجه فارنهایت به مدت ۲۰ دقیقه قرار دهید تا قهوه ای رنگ شود. مراقب باشید که نسوزد چون روغن نارگیل زود می سوزد.
طرز تهیه این غذاها همانند قهوه انرژی زا هستند

نخود با روکش عسل

نخود دارای کربوهیدرات و پروتئین است. کربوهیدرات انرژی را تقویت می کند و پروتئین آن قند خون را با آزاد کردن کربوهیدرات ها تثبیت می کند.

برای تهیه نخود را خیس کنید و سپس خشک کنید. نخودها را داخل فر با دمای ۳۷۵ درجه به مدت ۴۵ دقیقه داخل فر قرار دهید تا کمی ترد شود. سپس آن ها را بیرون بیاورید و تا زمانی که گرم است داخل مواد “روغن زیتون، عسل و دارچین” بریزید تا طعم خوبی بگیرد. در نهایت دوباره نخودها را داخل فر به مدت ۱۰ دقیقه دیگر قرار دهید.
طرز تهیه این غذاها همانند قهوه انرژی زا هستند

تقویم فارسی اندروید

تبلیغات

دانلود برنامه آموزش آشپزی

کانال یوتوب چی با چی

مطالب پیشنهادی