دانلود نرم افزار سرگرمي و اطلاعات عمومي

دانلود نرم افزار هشدار دهنده زلزله براي ios و اندرويد

اين نرم افزار وقوع زلزله را به شما هشدار ميدهد. جهت دانلود اين نرم افزار كاربردي با ما در 7 گنج همراه شويد...
تقویم فارسی اندروید

اين نرم افزار وقوع زلزله را به شما هشدار ميدهد. جهت دانلود اين نرم افزار كاربردي با ما در 7 گنج  همراه شويد…

earthquake

earthquake  نام یک نرم افزار برای سیستم عامل  ios است که می توانید شما کاربران با نصب آن اطلاعات دقیق و کاملی را از تمامی زلزله های جهان و ایران به شما دهد.  ازجمله این اطلاعات می توان به سال وقوع آن بزرگی ریشتر آن و اشاره کرد که همین نرم افزار می تواند اطلاعات شما را تا حد زیادی درباره وقوع زلزله زمان احتمالی زلزله های بزرگ جهان و آموزش صحیح مقابله در برابر زلزله را به شما آموزش می دهد.


 این نرم افزار علاوه بر این اطلاعات نقشه ها تصویر ماهواره ای را برای شما به تصویر کشیده است تا به وسیله آن تمامی این موضوعات و اطلاعات را به شما نشان دهد.

 

نرم افزار زلزله نگار فقط مخصوص سیستم عامل اندروید است که امکانات فراوانی از جمله پیش بینی زلزله ها و هشدار دادن، مواردی که بعد از وقوع زلزله باید رعایت کرد و است. این نرم افزار ایرانی قابلیت پخش و اطلاع رسانی آنلاین و اخبار زلزله در ایران و جهان اشاره کرد که در کمترین زمان ممکن تمامی اخبار بر روی این نرم افزار به صورت آنلاین قرار می گیرد. این نرم افزار نیز از زلزله های 100 سال پیش ایران نیز به شما اطلاعات زیادی نظیر موقعیت و مکان وقوع زلزله و بزرگی ریشتر و را در اختیار شما کاربران اندروید قرار می دهد.

گردآوري: گروه 7 گنج

www.7ganj.ir

اضافه کردن دیدگاه

اضافه کردن دیدگاه

برای ارسال نظر اینجا کلیک کنید

تبلیغات

دانلود برنامه آموزش آشپزی

مطالب پیشنهادی