اخبار داغ اخبار و حواشي ورزشي

برخورد زشت پرسپولیسی ها با علی دایی !

علی دایی یک بار دیگر تیغ تند انتقاد و فحاشی هواداران پرسپولیس را در ورزشگاه تجربه کرد...
تقویم فارسی اندروید
علی دایی یک بار دیگر تیغ تند انتقاد و فحاشی هواداران پرسپولیس را در ورزشگاه تجربه کرد و این البته اولین بار نبود که او این فضا را تجربه می کرد ، درست مثل علی کریمی و دیگران…
علي دايي
علي دايي
علی دایی وقتی در ابتدای بازی تیمش با پرسپولیس ، با لباس یکدست مشکی به زمین آمد و بیش از 20 دقیقه ، یکصدا تشویق می شد ، خوب می دانست که این هیجان ، دائمی نیست. او بارها این شرایط را تجربه کرده است. تشویق و بعد فحاشی. او همیشه همین است. برای هر مسابقه ای تمام انرژی اش را می گذارد . او همیشه می خواهد برنده باشد. به هر قیمتی .
برایش فرقی ندارد حریف روبرو مالدیو باشد یا پرسپولیس . با تمام وجود تلاش می کند . چیزی که البته فرهنگش هنوز برای هواداران ایرانی جا نیفتاده . علی دایی برای بازی با پرسپولیس هم مثل همیشه اش بود ، به همین دلیل هم بود که حسابی فحش خورد .
حرف هایی که فشارش را بالا برده بود. آنها هم قبل از بازی حسابی فضای احساسی مسابقه را تکمیل کردند. رختکن صبا قبل از بازی کم از رختکن پرسپولیس نداشت.
هم دایی و هم بازیکنانی مثل امیرحسین صادقی با دیدن هانی کوچک ، متاثر شده بودند و حسابی اشک ریختند. بازی که شروع شد اما شرایط فرق داشت.
دو تیم باید برای بردن می جنگیدند و جنگ شان گلادیاتوری شد. بزن بزن توی زمین ، فریادهای دایی کنار خط و حرف های تند روی سکوها.

بعد از بازی و بعد از یک کنفرانس آتشین ، او در صف برادران و نزدیکانش ، مشغول رفتن از ورزشگاه بود اما هنوز عصبی به نظر می رسید. شاکی بود. اطرافیانش جرات نزدیک شدن به حریمش را نداشتند و آقای سرمربی می گفت:«خودتان دیدید ، شرایط عادی نبود. داور همه کار کرد .»

او این حرف ها و شدیدتر از این را در کنفرانس گفته بود. دایی اما حتی جمله ای درباره حرف های روی سکوها نگفت. خودش را خوب کنترل کرد. حرفه ای تر از همیشه ، سعی کرد حرمت ها حفظ شود. ولی شاکی بود از اینکه چرا سوشا به سمت قاضی حمله کرده و کارت قرمز نگرفته. البته او به عکس همه هواداران پرسپولیس اعتقاد داشت قاسم دهنوی مستحق اخراج نبوده و داور تنها باید نورمحمدی را اخراج می کرده است. با حساب او ، در 10 دقیقه پایانی بازی پرسپولیس با دو یار اضافه بازی کرده است.

او شاکی بود، این قدر شاکی که حتی از دست برانکو هم کمی دلخور باشد. برانکو که در حرف هایش از انتقاد داوری توسط دایی شاکی بود و به شاگرد محبوبش گلایه کرد. دایی درباره تقابل با برانکو می گوید:«او همیشه یک استاد است و کارش را خوب انجام می دهد. رقابت فنی خوبی بود اما تحت تاثیر داور و جو احساسی مسابقه ، همه چیز به هم ریخت.»

جهت دریافت جدیدترین اخبار و مقالات از طریق تلگرام ، اینجا کلیک کنید

گردآوری و تنظیم:  هفت گنج

www.7ganj.ir

منبع: خبرآنلاین

اضافه کردن دیدگاه

اضافه کردن دیدگاه

برای ارسال نظر اینجا کلیک کنید

تبلیغات

دانلود برنامه آموزش آشپزی

مطالب پیشنهادی