تبلیغ رپورتاژ

انتخاب بهترین تاب ریلکسی

تقویم فارسی اندروید

تاب ریلکسی یک وسیله بسیار زیبا و راحت برای استراحت و نشستن میباشد.اگر به فکرتان رسیده که در منزل یک صندلی دنج و زیبا داشته باشید  ما یک ایده بسیار جذاب برای شما داریم.تاب ریلکسی یک وسیله بسیار راحت و زیبا با ظاهری شیک بهترین انتخاب برای شما میباشد.

صندلی تابی علاوه بر راحتی  با رنگبندی خاصی که دارد زیبایی خاصی به فضای منزل شما میدهد.تاب ریلکسی ویلاسازه یک وسیله بسیار زیبا و راحت بوده  که خاصیت درمانی نیز دارد هم برای آرامش اعصاب و هم برای کمر درد بسیار مفید است.موقع نشستن بر روی تاب راحی یا تاب آپارتمانی هیچ فشاری به ستون فقرات شما وارد نمیشود . در بهترین حالت خود قرار میگیرد.

تاب ریلکسی

اجزای تاب ریلکسی

تاب ریلکسی از اجزای مختلفی تشکیل شده که ما به چند مورد از انها اشاره میکنیم.

پایه تاب ریلکسی

سبد تاب

تشک تاب

فتر

و….

اجزای تاب ریلکسی

انتخاب بهترین تاب ریلکسی

تاب ریلکسی ویلاسازه در همهی جای آپارتمان کاربرد دارد چه در اتاق خواب و پذیرایی و چه در تراس و بالکن . همینطور در روف گاردن و فضای باز نیز میتوانید از تاب ریلکسی استفاده کنید.

تاب ریلکسی از اسکلت اهنی و بافت ابریشمی یا پلاستیکی  ساخته می شود. اگر تاب ریلکسی را برای داخل منزل میخواهید از الیاف ابریشمی و اگر قصد دارید در فضای باز از آن استفاده کنید از الیاف پلاستیکی و یا پلی اتیلن استفاده کنید.

تاب ریلکسی های بافته شده با مواد پلاستیکی  ویژگیهای خاصی دارند که میتوان به شستشوی راحت ،مقائومت در برابر نور خورشید و باران و مقاومت زیاد اشاره کرد.ا این حال باید مراقبتهای لازم از این محصول به عمل بیاید.

تاب ریلکسی ها قابل مونتاژ و بسته شدن میباشد . پورتیبل بودن صندلی تابی به شما این امکان را میدهد تا تاب خود را به راحتی جابجا کنید و به هر جا از منزل خود انتقال دهید.

خرید تاب ریلکسی

امروزه فروشگاههای زیادی در کشور به فروش تاب ریلکسی و صندلی تابی مشغولند کهع میتوان به فروشگاه ترب،دیجیکالا،ویلاسازه و ایمالز اشاره کرد .

شما با خرید اینتر نتی تاب ریلکسی به راحتی میتوانید ان را درب منزل تحویل بگیرید در کمترین زمان ممکن مونتاژ کرده و نهایت استفاده را از ان ببرید.

شما با نشستن بر روی تاب ریلکسی حس پرواز و سبکی میکنید و این حس باعث کاهش خستگی و استرس شمامیشود.

خرید تاب ریلکسی

خاصیت درمانی تاب راحتی

صندلی تابی خاصیت درمانی دارد. وقتی خسته از سر کار به منزل میرسید  و روزی پر از استرس را تجربه کرده ایید تاب ریلکسی به کمک شما می آید. استرس مادر همه ی امراز است و متاسفانه با مشغله های کاری امروزی دوری از استرس بسیار دشوار و تقریبا غیر ممکن است. شما با داشتن یک صندلی تابی و نشستن بر روی آن  استرس ها و خستگیهای روزانه را فراموش کرده و به یک حس فوقالعاده میرسید.

 

انتخاب صندلی تابی

برای انتخاب بهترین صندلی تابی باید نکات زیر را مد نظر داشته باشید تا خریدی لذت بخش را تجربه کنید.

اندازه تاب ریلکسی

تاب ریلکسی ها در اندازه های مختلفی تولید میشوند تاب ریلکسی یک نفره ف تاب ریلکسی دو نفره ،تاب ریلکسی خانواده و …..

شما باید فضای خود را در نظر داشته و بدانید که چه اندازه تابی نیاز دارید تا بعد از خرید دچار مشکل نشوید.

تحمل وزن صندلی تابی

تاب ریلکسی ها تحمل وزنهای متفاوتی دارند ولی به طور معمولا تاب ریلکسی تک نفره تحمل وزن 160 کیلو و دو نفره تحمل وزن 300 کیلو را باید داشته باشد. شما باید در نظر داشته باشید که این تحمل وزن صرفا وزن نفری که روی ان مینشیند نیست زیرا وقتی یک نفر روی تاب مینشیند، موقع نشستن وزن بسیار بیشتری از وزن خود را به تاب وارد میکند  که این موضوع باعث خم شدن تاب میشود. پس موقع خرید تاب حتما وزن خود و تحمل وزن تاب راحتی را در نظر داشته باشید.

قیمت تاب ریلکسی

برای خرید تاب ریلکسی و تاب آپارتمانی شما باید مبلغی را هزینه کنید. این قیمت نسبت به اندازه تاب،تحمل وزن تاب،و جنس آن متغیر میباشد.

شما با در نظر گرفتن بودجه خود نسبت به خرید تاب ریلکسی اقدام کنید فقط در نظر داشته باشید که ارزان بودن کار همیشه دلیلی دارد پس بهترین انتخاب را انجام دهید.

صندلی تابی وسیله ایی برای دکوراسیون

امروزه صندلی تابی در طرحهای بسیار متنوعی تولید میشود. هم از نظر طرح و شکل و هم از نظر رنگ و … پس انتخاب یک تاب ریلکسی که متناسب با دکوراسیون منزل باشد کار زیاد دشواری نیست شما با انتخاب طرح مورد نظر میتوانید به صورت سفارشی  درخواست بافت  و تشک با رنگ دلخواه خود را بدهید.

اگر دوست دارید صندلی تابی را در فضای نشیمن خود قرار دهید توجه داشته باشید که پیش از هر چیز با جزییات و سایر مبلمان موجود در فضای داخلی تان هماهنگی کامل داشته باشد برای این منظور می توانید طرح پارچه رومبلی تان را با تشک تاب ریلکسی تان هماهنگ انتخاب کنید و یا رنگ تاب تان را با کوسن و پرده پذیرایی تان هماهنگ انتخاب کنید. بهتر است صندلی تابی را در دنج ترین فضای نشیمن تان مثل فضای کنار پنجره و به دور از لوازم و وسایل کانونی مثل تلویزیون قرار دهید تا بتوانید به درستی از آن استفاده کنید.

برای استفاده از تاب ریلکسی در فضای اتاق خواب هم مثل فضای نشیمن گوشه دنجی را در نظر بگیرید و حتما پیش از خرید به ابعاد فضای اتاق خواب تان توجه داشته باشید تا بتوانید انتخاب شایسته تری برای فضای دکوراسیون خود داشته باشید، هم چنین برای هماهنگ کردن صندلی تابی با فضای اتاق خواب تان می توانید از طرح و رنگ روتختی، پرده  و جزییات این چنینی کمک بگیرید.

 

صندلی تابی و کودکان

صندلی تابی یک وسیله بسیار جذاب و سرگرم کننده برای کودکان.  به جرعت میتوان گفت که تاب بازی از قدیم  تا به امروز یکی از تفریحات سرگرم کننده و پر طرفدار بوده  و کودکان و بزرگسالان همیشه از ان استقبال  کرده اند.کودکان نیاز به بازی های فیزیکی دارند و امروزه که همه ی کودکان محو در گوشی و دنیای دیجیتال هستند استفاده از یک تاب ریلکسی در منزل میتواند تاثیر به سزایی بر روحیه کودک شما داشته باشد.

یک دیدگاه

  • تاب خوردن بر روی صندلی تابی حس آرامش را در شما به وجود خواهد آورد. بنابراین می‌توانید یکی از مدل‌های آن را برای قرار دادن در فضای باز باغ یا ویلا، بالکن یا گوشه‌ای از منزل خود انتخاب کنید.

    فقط توجه داشته باشید که صندلی راحتی مخصوص فضای داخلی قابل استفاده در فضای باز نخواهد بود چرا که متریال استفاده شده در آنها برای بودن در فضای بیرونی خانه ممکن است مناسب نباشد در نتیجه در هنگام خرید تاب ریلکسی این نکته را در نظر داشته باشید که مدل انتخابی برای محل قرارگیری مناسب باشد.

    اگر پس از سپری شدن یک روز سخت، نیاز به آرامش ذهنی دارید، بر روی صندلی تابی خود بنشینید و با تکان‌های آن آرام شوید. و یا لذت خواندن کتاب مورد علاقه‌تان را با نشستن بر روی این صندلی‌ها دو چندان کنید. با عزیزانتان بر روی آن بنشینید و یک شب زیبا را سپری کنید و با یکدیگر گفتگو کنید.

یک دیدگاه

برای ارسال نظر اینجا کلیک کنید

تبلیغات

دانلود برنامه آموزش آشپزی

مطالب پیشنهادی