سلامت پوست، مو و ناخن مد و زيبايي

آموزش ورزش صورت برای اینکه جوان تر به نظر برسید

تقویم فارسی اندروید

خبر خوب برای دوستداران زیبایی و چشمان جوان این است که علم و زیبایی شناسان و متخصصین پوست تایید کرده اند که انجام ورزش صورت به طور مرتب در واقع می تواند شما را تا 3 سال جوانتر نگاه دارد.

ورزش صورت

نتایج علمی درباره ورزش صورت

ممکن است لازم نباشد به طور مستقیم برای اولین چروک خود به سراغ سوزن بوتاکس در کلینیک پوست بروید زیرا یک مطالعه جدید انجام شده توسط دانشگاه نورث وسترن فقط نشان داد که 30 دقیقه ورزش صورت یا حداقل چند بار در هفته باعث می شود یک ظاهر جوان با گونه های عالی و قوی به دور از افتادگی داشته باشید. این خبر خوبی برای افرادی است که به طور جدی علاقه مند به زیبایی طبیعی و صرفه جویی در هزینه های نقدی برای محصولات زیبایی گران قیمت هستند. آیا ورزش صورت برای زنان معمولی کار می کند؟ شما خوشحال خواهید شد اگر بدانید که زنانی که در این مطالعه شرکت داشتند، پس از 20 هفته تمرین به طور متوسط ​​3 سال جوانتر به نظر می رسیدند که توسط متخصصین پوست بررسی شد. اگر شما مشتاق هستید که چهره تان را در خانه جوان کنید، این تمرینات بسیار ساده هستند و ما با هدی فردریک، بنیانگذار FaceLove، (یک شرکت زیبایی متخصص در تناسب اندام صورت)، در این زمینه صحبت کردیم.

ورزش صورت

ورزش صورت شماره 1: برای چروک و افتادگی چشم

هر دو دست را به طور افقی روی صورت قرار دهید و در زیر خط مژه پایین و بالای گونه های خود نگه دارید. انگشتان دست باید زیر خط مژه باشند، در حالی که انگشتان کوچک دست تان باید زیر گونه ها قرار بگیرد. دست ها را روی سطح پوست نگه دارید تا عضلات را در جای خود نگه دارید.

چشمان خود را در حالی که بر هم فشار می دهید، گونه هایتان را به سمت چشمانتان بالا ببرید گویی یک مزه تلخ را می چشید. برای پنج ثانیه نگه دارید و سه تا پنج بار تکرار کنید.

ماساژ گواشا روش دیگری است که یک دنیا زیبایی برای شما به ارمغان می آورد.

ورزش صورت

ورزش صورت شماره 2: برای همه چهره ها

دستان خود را مشت کنید و به عنوان تکیه گاه زیر چانه خود قرار دهید. هر عضله را در صورت خود فشار دهید، چشمانتان را بچرخانید، لب هایتان را بچرخانید و چانه خود را به قفسه سینه خود برسانید، در حالی که فشار دستانتان همچنان زیر چانه قرار دارد. مفید است که دست و آرنج خود را حفظ کنید. برای پنج ثانیه در همان حالت نگه دارید.

در ادامه این حرکت را بدین صورت ادامه دهید. دستتان را از زیر چانه بردارید، چشمان خود را بالا ببرید، ابروهای خود را بالا ببرید، دهانتان را باز کنید و کمی چانه را بلند کنید. برای پنج ثانیه در همین حالت نگه دارید.

هر دو حرکت را سه تا پنج بار تکرار کنید.

آیا تمرینات صورت جواب می دهد؟ فقط اگر این تمرینات را حداقل چند روز در هفته و به طور مداوم انجام دهید می تواند تاثیر گذار باشد.

ورزش صورت

ورزش صورت شماره 3: ورزش فک

با قرار دادن دست های مشت کرده خود یک تکیه گاه زیر چانه تان ایجاد کنید. در حالی که چانه خود را بر قفسه سینه تان قرار می دهید زبان خود را روی سقف دهان خود بگذارید. این حالت را برای پنج ثانیه نگه دارید و پنج بار آن را تکرار کنید.

در ادامه این تمرین، دهان را باز کنید، چانه و فک خود را به مشت خود فشار دهید. برای پنج ثانیه نگه دارید و پنج مرتبه تکرار کنید.

متناوبا هر سه حرکت را تکرار کنید.

پزشکان واقعا از این درمان های ضد پیری استفاده می کنند و بهتر است شما هم آنها را در دستور کار روزانه خود قرار دهید. این کارها نه وقت چندانی از شما می گیرند و نه نیاز است که پول زیادی بابت آنها پرداخت کنید اما به راحتی به شما زیبایی و جوانی می بخشند.

منبع:

besthealthmag

اضافه کردن دیدگاه

اضافه کردن دیدگاه

برای ارسال نظر اینجا کلیک کنید

تبلیغات

دانلود برنامه آموزش آشپزی

مطالب پیشنهادی